{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
343 visninger | Oprettet:

Hvorfor skal folk blande sig!! {{forumTopicSubject}}

Jeg er så træt at folk skal blande sig i andres heste.
"Dit næsebånd sidder forkert"
"Det syndt din hest går underlod"
"Din sadel ligger forkert"
"Du rider ikke rigtig"

Kan folk ikke blande sig unden om ? Der jo ikke deres heste så de kan de være fuld stædige ligeglad.

Ved godt nogen gør det i en god mening, men der er ander som skal det negativt og bliver sure hvis ejeren ikke lige svare det de forventer.

Hvad mener i ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor skal folk blande sig!!
  • #1   29. jun 2008 Jeg giver dig ret - det er skide træls
    jeg har ikke selv prøvet det (heldigvis) men ville sku blive skide sur, hvis folk rettede min ridning :S De kender ikke hesten eller rytteren - og kan dermed ikek bedømme hvoran hesten gåe, billedet kan være taget på et tidspunkt, hvor hesten gør et eller andet jo ...

• #2   29. jun 2008 Synes mange folk her inde er begyndt at tro de er OL rytter.

Dog ikke alle tror det smiley

• #3   29. jun 2008 Når man lægger billeder på nettet må man altså forvente sådanne kommentare, tit og ofte er det også for at hjælpe.

• #6   29. jun 2008 Hvis det er sådan man er træt og led og ked af andre kommer med deres meninger omkring ens hest, mv, hvor hulen skriver man så på et heste relateret forum??.. Kan kan ikke "tåle" ris & ros så må man jo blive væk... Det enste man vel kan forvente er at andre der giver deres meninger til kende "gør det i en ordenlig tone" og man "dør" altså ikke af at få andres mening..

Hilsen
    JJ

• #7   29. jun 2008 Jeg har intet imod at folk kommer med konstruktiv kritik til bileder og video..
    Men dog gider jeg det ikke hvis det er 'små' piger på 10-14 år, som rider LD eller lign. (;

Men helt okay, hvis man er ældre, og rider højere end mig (:

<i> - Jette

• #8   29. jun 2008 Det ved jeg godt, men det der jeg mener er mere den som mener det negativt, og flipper når ejeren af hesten skriver.

• #9   29. jun 2008 Jeg mener bare hvis man ikke har noget ordenligt at sige så skal man holde sin kæft, også selvom det er et galleri.

Kender en som have sin pony her inde og blev kaldt dyremishandler af op til flere brugere her inde fra. Det er bare ikke iorden.

• #10   29. jun 2008 Herinde skal man kunne klarer lidt af hvert tror jeg :o) Har ikke selv været udsat for den form for kritik, men når man ser videoer ser man det tit. Kritik kan været gdt, hvis det kommer fra nogen som der ved hvad de snakker om, men igen er der din små piger som tror de ved det hele. :o) Jeg ska ikke gøre mig klog på andres måde at ride på, men at man lige frem skal fremhæve at et pandebånd sidder skævt, er lidt for langt ude :o).......Igen Vi har jo hver vores måde at ride på......

• #11   29. jun 2008 "Sød pony du har" kan pisse mig af d: Det er jo tydeligt at de ikke har set ordentligt på billederne, eller ikke har læst profilen.
    Hvis der egentlig er noget som pisser mig af. Gider ikke rigtig bruge min energi på at blive sur over ting herinde ; D

• #12   29. jun 2008 det er mega irreterne jeg for at vide jeg er for stor til min shetter han er en shetter og kan holde til det.

og at han går underlod det gør han i parader hvis han gør det der i det hele tager!

det er mega træls!

• #13   29. jun 2008 Altså hvis jeg ser en sadel der ligger af HT, så siger jeg altså noget!
    så må folk sku blive sure, det er ikke acceptabelt..

• #14   29. jun 2008 Tjahh jeg kommentere normalt kun hvis folk beder om det..
    Kan dog finde på at skrive i grelle tilfælde, da det jo kan være ejeren ikke ved bedre.. men skriver altid på en pæn måde og prøver at forklare hvorfor jeg mener som jeg gør..
    Men for pokker hvor kan man få lyst til at skrive når man ser ponyer med hoved flået/savet ind i noget der nærmest ligner roll-kur og kommentare som "se hvor fint jeg står" eller "jeg er også super til dressur"

• #17   29. jun 2008 Kender det kun alt for godt. Det er vildt irreterende!

• #18   29. jun 2008 Maria:

Nej det er ikke noget man kan bestemme, men jeg føler det sku nærmest som noget men er nødt til! For somsagt kan det være at personen bare ikke ved bedere, og på en eller anden måde skal man jo have det af vide på?
    Ja det er op til personen at afgøre om man har lyst til at lytte til hvad det bliver skrevet, men ingen kan forhindre nogen i at sige hvad de mener..

Jeg har lige læst en artikel, der netop handelede om at vi hestemennesker skulle blive BEDERE TIL AT SIGE NOGET TIL HINANDEN, hvis man ser helt uacceptabel ridning, hvor hesten bliver flået ind til bringen, eller hvis man ser en sadel det ligger helt af HT, så er det INTET ivejen med at sige noget til personen - det er somsagt næsten din pligt at gøre det..

• #20   29. jun 2008 det er da rart at få hjælp smiley hvis man ikke selv er klar over næsebåndet sidder forkert ? eller at sadlen ligger forkert ? så er det sgu da rart at folk siger det!

• #21   29. jun 2008 Alle kan jo ride til næste OL... ( joker) men mange er jo så dyyyygtige at de kan ride uden hest... (joker igen).. Et godt råd ville være at undlade at kommentere mere end man har viden til, så går man ikke helt galt i byen..

Hilsen
    JJ

Kommentér på:
Hvorfor skal folk blande sig!!

Annonce