251 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Heste marked i Horsens? hvornår? Heste marked i Horsens? hvornår?

Hej
Det der marked hvor diverse hestehandlere kommer med deres heste hvornår og hvor er det det forgår for vil utrolig gerne bare kunne hjælpe et par stykker og give dem et bedre liv?

Så hvis nogle kunne hjælpe mig ville det gøre mig meget glad, altså sige hvor og hvornår det er der:)

Evt andre markeder i nærheden?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Grouw robotplæneklipper 800 kr.
  • Eltavle slår fra - muligvis skifte sikring 1.100 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Gardin opsætning, 3 vinduer 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Heste marked i Horsens? hvornår?
  • #1   2. jun 2008
    Øh - hvordan vil du hjælpe?

• #2   2. jun 2008 Horsens dyreskue er aflyst i år pga noget sygedom, mener det var inden for kørene...

• #3   2. jun 2008 Man kan jo købe en hest eller 2 give den foder gøre dne rask og bare sikre at den har en god fremtid?!

• #4   2. jun 2008 Trine S P
    Det var da trist men det er ikke det hvor de viser dem frem det er der hvor de sælger hestene?

• #5   2. jun 2008 Ja det er rigtig, det er aflyst desværre. smiley

Ville ellers selv have været ude og lure. det er altid hyggeligt. er selv fra Horsens smiley

• #6   2. jun 2008 Jeg kan ikke huske det. Og kan ikke huske hvor der plejer at være markeder her omkring...:-) Men mener der også er noget der plejer at hedder horsens heste og kræmmer marked...

• #7   2. jun 2008
    Det er nok ikke den rigtige måde at hjælpe på - prøv at læs et af de tidligere indlæg.

• #8   2. jun 2008 Louise K
    Og hvorfor så ikke? skal vi bare være ligeglade med de heste det går udover??

• #9   2. jun 2008 At købe en hest billig reder da få liv...

Nu ved jeg så der er sponser springning på PSR iStensballe ved Horsens på søndag, overskudet går til hestenes værn. det er noget højdespring, jo højere rytteren og hesten hopper jo flere penge går til hestene smiley

• #10   2. jun 2008 Ja da. Ude af øje ude af sind. (NEJ!)

Det man får mest ud af, er at boykotte de hestehandlere, som ikke passer deres heste. Ikke alle hestehandlere er slemme mænd, der tæsker deres dyr.

Iøvrigt - du hjælper ikke hesten meget ved at tage den hjem, for så at sende den videre igen. Du ser selvfølgelig også en gevinst, der hedder penge. Hvis det udelukkende er fordi du har en trang til at hjælpe, så synes jeg du skal donorere eller give tilskud til de folk, som ved hvad de har med at gøre.

• #11   2. jun 2008 Det en meget sød tanke at gøre.

MEN.
    ved at købe sådan nogle heste støtter du bare hestehandleren i hans forretning. Så kan han købe flere heste der ender lige som dem du købte.
    SÅ, den eneste måde man kan "udrydde" disse forfærdelige hestehandlere på er simpelthen at lade være med at købe hestene da hans forretning så ikke vil køre ordenligt.

Håber du forstår.

• #12   3. jun 2008 Ellinrep go Kamdaf - >DRESSURSADEL SÆLGES <
    Jeg ved det, men stadig de heste det så går du over, det er jo helt urimeligt skal vi så bare tænke hvis vi lader være med ta købe dne får han ikke nye, nej men hvad fanden så med de gamle?!

Louise K
    Hvis de tvar for pengenes skyld havde jeg ikke gjort det!:O jeg gør det udelukkende fordi jeg er den type menneske der vil rede hele verdens dyr! og tror sku ikke ejg tjene rpå det tværtimod taber nok nærmere dyrlæge regninger til at gøre den rask mv.....

• #13   4. jun 2008
    Det er bare ikke det rette at gøre. Tanken er sød - men naiv. Som de andre også siger, så er der alternativer.

Kommentér på:
Heste marked i Horsens? hvornår?

Annonce