{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Heste marked dødt??
  • #3   23. sep 2013 Hvis du sætter hesten billigt nok, er den til at sælge.

• #4   23. sep 2013 et altid svære og sælge om efteråret fordi det er her det er dyre og have hest der er her der er mere arbejde i det. Og jah det er bare købers marked pt.

men dødt er det bestemt ikke

• #5   23. sep 2013 man skal som sælger være god til at sætte den helt rette pris på sin hest, for køber skal virkelig føle at han/hun får noget for pengene..

men finder man den rette pris på krikken, så ryger de hurtigt..
    solgte min på 4 dage..

• #6   23. sep 2013 det er ikke dødt, men folk tænker sig mere om inden de køber, hvilket jeg syntes er en god ting

• #7   23. sep 2013 jeg havde ikke mine til salg så længe syntes der var fint gang i det smiley

• #8   23. sep 2013 Solgte også min på 4 dage, blev dog kontaktet af ham der købte hende allerede den dag jeg satte annoncen, og han kom og prøvede hende dagen efter, og kørte hjem med hende efter 4 dage.

Det gælder virkeligt om at ramme den rigtige pris, og være realistisk.

• #9   23. sep 2013 ved nu ikke om min hest er billig.
    60,000 og jeg har aflyst køber i forgårs, for ville ikke sælge hende aligvel.
    jeg satte hende til salg for 3 uger siden, og for 2 uger siden kom første hold og så hende og de sagde ja til den.
    jeg fik også ros for min annonce at jeg havde skrevet sandt om hende og indet falsk.
    de havde kigge på mange heste, hvor folk skrev den ku hoppe la også refusere de nå de kommer og kigger osv.
    så tror bare mange købere er træt af at sælger ikke taler sandt, de havede ihvertfald oplevet meget løgn.
    så måske mere om hvordan man opretter sin anone på salget.
    min er feks her
    (link fjernet)

så hvis jeg ikke havde aflyst salget så har jeg været 2 uger om at sælge hende

• #10   23. sep 2013 Det er ikke dødt, men godt nok gået lidt i stå en gang imellem. Der bliver ikke solgt heste som for bare et par år siden, men det er måske i virkeligheden ikke så skidt. Hvis krikken har den rigtige pris, så skal den nok blive solgt. Min blev solgt samme dag som jeg satte ham til salg smiley
    Men omvendt har jeg også ledt efter den helt rette hest til et par folk - det har taget os omkring 3 måneder, og nu har de måske fundet en. Men det viser lidt, at det går begge veje. Der er mange heste til salg, men måske ikke de rigtige, så at sige smiley

• #11   23. sep 2013 Åh ja Ballonfisken, det at LEDE efter en hest.... Jep, det tog også mig tre måneder, og tror alligevel jeg valgte "forkert" (siden jeg solgte hende efter 5 måneder igen)....

Det er straks en værre sag når man skal til at FINDE den rette hest som køber...

• #12   23. sep 2013 Kommer virkelig an på hesten.
    Jeg satte min til salg for 3 måneder siden og jeg står og skal igennem dyrlæge med den idag. Så for mig tog det kun 3 måneder smiley

• #13   23. sep 2013 Præcis Tasha. Det er ikke let. Og så var hesten ikke til mig, men til et par jeg underivser, så den skulle jo bare være HELT rigtig, når nu de spurgte om råd..

• #14   23. sep 2013 Er prisen den rigtige så er det ikke svært at sælge

• #15   23. sep 2013 Jeg vil så også sige, at annoncen gør helt vildt meget. Jeg har læst annoncer der er ca 2-3 A4 sider lange. Eller det vil sige - jeg har set dem. Jeg står simpelthen af når de er så lange!
    Kort og præcist, men samtidig fyldstgørende er meget bedre.

Kommentér på:
Heste marked dødt??

Annonce