Sparket i røven.... {{forumTopicSubject}}
Så trækker jeg hestene ud, en efter en, først Royal. så April's Nar, og så Pernille, en plag på knap et år... der er 20 meter fra stalden over til folden, og ca. halvvejs går foråret i hende, og går hende kåd, så hun spjætter lidt, det er også okay, det kan jeg tackle, og så kan jeg opdrage på hende, og jeg har også fået meget af det pillet af hende, siden vi fik hende hjem, men tror i så ikke at hun hopper til siden, sådan sidelæns, og sparker ud, så hun rammer mig med bagbenene, lige på min højre balle, 2 gange... arg... det går ikke ondt men come on, skal hun lige sparke mig i røven.... dumme føl... (hun er ikke oprettet endnu, billederne af hende ligger på min bærbare derhjemme, og hestepassene ligger her hos mor og far... opretter hende og Sally, fars anden nye jyde, snart) forpulede føl...
skulle lige ud med det, så i kan grine ligeså meget af det som mig....
jan 2008
Følger: 41 Følgere: 39 Heste: 3 Emner: 44 Svar: 2.059
mar 2006
Følger: 50 Følgere: 53 Heste: 17 Emner: 357 Svar: 4.808
feb 2007
Følger: 16 Følgere: 17 Heste: 6 Emner: 193 Svar: 1.145
feb 2007
Følger: 73 Følgere: 69 Heste: 8 Emner: 8 Svar: 30
det var en sommeraften, Jeg skulle til fødselsdag sammen med en veninde, men vi skulle lige over til hestene først:) (Det skal lige siges at hun har en dansk varmblod på 174) og vi gik ud på folden for at sige hej, og imens vi stod og nussede med dem, opdagede hun at dens ene klokke var løs(den går med klokker på folden) så hun bøjede sig jo forover for at "sætte" den ordenligt fast, og BANG! inden hun nåede at rejse sig og vende sig om, løb den bare af helved til, og sparkede bagud i kådhed,- og ramte hende LIGE i røven! (OG den har altså sko på!) Og hun havde HVIDE bukser på! FUCK! xD så vi skulle jo så hjem igen for at skifte bukser, og det skal LIGE siges at hun fik blå mærker!
haha:)
jul 2006
Følger: 48 Følgere: 71 Heste: 2 Emner: 433 Svar: 3.578
aug 2007
Følger: 179 Følgere: 187 Heste: 4 Emner: 1.012 Svar: 8.121
håber ikke du kom til skade eller noget.. blev en gang sparket lige i maven. så jeg havde sådan et fint hestesko blåt mærke i to uger
maj 2006
Følger: 41 Følgere: 40 Heste: 5 Svar: 33
jun 2005
Følger: 79 Følgere: 120 Heste: 10 Emner: 270 Svar: 3.642
Sparket i røven....