371 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Dagen med jeres hest Dagen med jeres hest

Heej folkens smiley
I dag fik mig og mit dyr så undervisning for 3 gang x)
DAGBOG

3 Time:
Så fik vi en time igen, vi har ventet 100 år og 3 måneder på at vores ridelærers bil blev i stand og vejret osv.
Men endelig gik vi igang igen.
Misty har haft en god periode, men er på det sidste blevet lidt træls igen, begyndt at løbe fra mig og være hård i munden osv.
Men vi startede ud med massere skridtarbejde som altid, og min ridelærer havde godt gang i at være strid efter min opstilling, og hænderne især skulle jeg holde på en helt anden måde en jeg har lært førhen, så det blev besluttet at hun fik en løs chambon på igen, så jeg kun skulle koncentrere mig om hænder og ben.
Hurtigt begyndte misty at bløde lidt op, og jeg kæmpede med hænderne. Så skulle vi i trav, først styrtede misty af lort til og det var helt af røven til, så fandt jeg ud af at det faktisk var fordi jeg havde fået en vane med at når hun satte voldsomt igang, så hev jeg fat i tøjlerne af refleks, så spændte hun op, så spændte jeg op og det hele fløj rundt på os begge, ben tøjler hoved og jeg ved ikke hvad. Så vi gik i skridt igen, arbejdede meget med ro, overblik osv. og roooligt kom vi i trav igen og min ridelærer hjalp mig meget til at jeg beholdt overblik og ro, og hurtigt begyndte min lille stjerne at slappe af, jeg blev igen igen igen igen(x5 mia) rettet på mine hænder, og så begyndte vi ellers at arbejde hårdt på min håndstilling, mine ben der skulle bruges og ikke var til pynt, og så at få mistys kønne lille numse med sig.
Det begyndte faktisk at tage form det hele, og i slutningen gav det sørme mening, så skulle vi også lige have lidt galop men da min sadel tog turen ud på halsen, syntes hverken mig, misty eller ridelærer at det var en særlig behagelig galop ?
Men anyways, timen gik godt og vi har begge fået en del at arbejde med smiley Især rytteren smiley

- De andre timer kan i læse i Mistys profil..

Min dag var riiimelig god smiley hvad med jeres ?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.
  • Vand under køkkenvask 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dagen med jeres hest
Kommentér på:
Dagen med jeres hest

Annonce