{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
444 visninger | Oprettet:

Dagen idag :/ {{forumTopicSubject}}

Se, dagen idag, har været en meget blandet dag.. smiley Men så starter vi bare med det knap så gode..

Sille/Docill sparkede mig idag, lige på indersiden af venstre knæ (Inden jeg skulle ride).. (Dumme hest) Stod lige og rensede hove, også snusser hun til side kammeraten Monty, og HVIIIIN, SPARK SLAM. SÅ lå jeg der .. xD Så nu kan jeg knap støtte på mit ben..

Nå, men mig over og ride.. Hun gik SÅ godt smiley Selvom jeg ikke rigtig kunne klemme med mit ben, så klarede vi hele 3 kvarter ..
Så fik jeg min mormor til at køre mig til Fyns rideudstyr smiley Og gæt hvad hun giver mig.. ;p Professionel Choice gamacher både til for og bagben smiley Også skulle jeg selv betale mine vinter støvler smiley

Hvordan er jeres dag gået?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dagen idag :/
  • #1   2. feb 2008 Jeg har redet uden sadel på Sebastian.. så jeg har godt ondt i mine lår nu xD
    Jeg venter spændt på at jeg får min Windsor Elite sadel hjem, så jeg kan ride med den i stedet for uden noget, for det er sku svært på en gammel hest med ret tydlig rygrad s; av.

• #2   2. feb 2008 Min dag har været skøn. Først med Mutti til slagelse og fin nyt tøj.
    Skulle have undervisning kl. 13:30, og idag blev det kun til en halv time fordi Schubert simpelthen var en engal. Vi fik øvet scenkelvigning og changementer ;D

• #4   2. feb 2008 Jeg har egentlig haft en fin nok dag(:
    Lige indtil jeg skulle ud at ride!

Jeg havde aftalt med en veninde, at mødes nede på rideskolen, så vi kunne ride sammen.
    Fint nok. Jeg får sadlet Balou op. Menmen, så da jeg står og skal til at op, spænder gjord og det.
    Så springer den ene af læderstykkerne i gjorden bare af, så den kun var spændt i den ene side. Jeg tænkte bare PIS! Men, jeg begav mig så alligevel ned mod rideskolen, for tænkte at der sikkert lagde en dernede jeg lige kunne låne.
    Så har vi 2 heste opstaldet, og den ene af ejerne havde lige været ude og ride, og jeg spurgte ham, om han ikke ville lukke hans hest ud på folden, og den anden også.
    Så da jeg er ca. 100 meter hjemmefra hører jeg bare en der råber mit navn, og at jeg skal skynde mig at komme.
    Så kom jeg så tilbage til stalden, også er den ene hest rendt fra ham, og bare gennem hegnet ned til folden. Og han havde slået sin hånd, og det blødte lidt.
    Nåe, men så skulle jeg så ned og hente de heste her på folden da jeg havde fået Balou ind i stalden igen, og mens jeg går derned ad, opdager jeg at mine læderskafter er gået i stykker! Fedt! Så er den ene bare gået fuldstændig i stykker i lynlåsen bagpå, og har ikke haft dem mere end et halvt år!:o
    Nå men, vi fik så lavet folden igen, og jeg kunne jo lige så godt skifte sadel på Balou, nu når jeg var inde i stalden igen. Så på med springsadlen, og springudstyret også bare afsted!

Bøv' for en dag(: haha!
    <b>men jeg tager det med et smil:D

• #5   2. feb 2008 også lidt op og ned s;
    altså til start var jeg sammen med min
    veninde inden vi tog ned på rideskolen (:
    så kom vi derned & jeg tog min pony ud
    på staldgangen & den stod bare og hostede /:
    dyrlægen havde kigget på den i torsdag i
    forbindelse med en vaccination, og hun sagde at
    vi skulle prøve at rygge den ned i den anden
    enden af stalden for der vare bedre luft, og bedre luftskifte, og det gjodre vi så. men nu er det blevet meget værre end før, (han hostede kun når jeg red før).
    Jeg sadlede ham alligevel op, for han skulle lige ud at røres (kun i skridt og meget lidt trav) Da vi så kom ind i ridehallen, hostede han lidt i skridt, men da jeg så satte i trav hostede han rigitg meget igen. så skridtede jeg bare. da jeg havde sadlet af, var dyrlægen nede på rideskolen (hun har hest der). jeg sagde det til hende, og hun sagde at vi lige skulle se hvordan det gik her i de næste dage. ellers skal han nok i behandling /:

• #6   2. feb 2008 og som en ekstra ting(:

- så gik min ridebukser også i stykker!
    De bedste jeg havde!:o ahhg!

• #8   2. feb 2008 har været til MEGET hård gymnastik træning i 7 TIMER!!!!
    så jeg er bare total smadret nu

Kommentér på:
Dagen idag :/

Annonce