{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
261 visninger | Oprettet:

At få sine egne heste :') {{forumTopicSubject}}

Dte er dejligt at endelig få sin egen hest eller jeg for min egen og deler en med min mor smiley
Min mor har tidliger haft hest og ved meget om det smiley

Men så her over i skolen, sagde jeg det så til alle mine rideveninder (de har ikek sin egen hest, vi plejede bare at ride med rideksolen heste, men dem må man ikek ride i naturen med smiley )
men så fortalte jeg det så til mine 8 veninder at jeg ikek kunen ride sammen med dem mere på rideksolen smiley men de måtte godt låne min pony og så red jeg bare på min mros osv...
Men jeg forventede bare de sagde tillykke og alt det der :S Men der kom nærmest skuffende ansigter.. kun 2 sagde.. nej hvor djeligt og alt det der.. en af dem begyndte at snøfte med tåre i øjene smiley ved godt vi har hygget os i et helt år på en rideksole hvor vi næsten var der ær dag, men min mor syntes det var på tide at jeg fik min egen hest og jeg kunne begynde at lærer lidt mere smiley
og jeg blev da også glad da jeg hørte jeg måtte få en islænder smiley
Men mine venidner var ikke særlig glade :S

kender i det?? at ens evnner blir ksuffet på noget, hvor du blev gald på det?? smiley

Har det virkelig dårligt smiley men jeg har lovet dem at jeg alligevel tager med til stævnet på en rideksole hest, her i april smiley Hvor vi laver vores øvelser smiley
Men så er dte også slut efter april, slevm hestene kommer hejm her på mandag smiley

min allerførste hest<3

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At få sine egne heste :')
Kommentér på:
At få sine egne heste :')

Annonce