{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
769 visninger | Oprettet:

hund... {{forumTopicSubject}}

Hej jeg ved godt at dette er et hestegalleri men mange heste folk har jo også hunde... Jeg har en meget tæveglad han labrador på 1 år. Han kan finde på at slikke tæve pis så han savler og læberne flabber når vi går tur løs. jeg er selvfølgelig efter han og sklæder ham ud når han gør det... Mit problem er at jeg ikke kan finde ud af om jeg skal lade ham kastrer... jeg har nemlig hørt at den måske ikke er lige så kælen efter som den var før. Min kærste skulle nemlig gerne bruge ham til jagt til efteråret!!! Men det nytter jo ikke noget hvis han løber efter tæverne. Er der nogen der har nogen erfaring inden for dette?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hund...
  • #1   21. apr 2004 Det er ikke fordi han ikke er rolig for det er han bestemt!!! Min dyrlæge siger at han er helt den samme hund bortset fra at han ikke vil være tæveglad mere... Men jeg har talt med to der begge siger at deres hunde ikke var kælende mere efter at de blev kastret... derfor er jeg MEGET i tvivl...

• #2   21. apr 2004 Jeg har haft en kastereret hanhund, og de ændrer overhovedet ikke væsen efter en kasteration. De er den samme hund i sindet, men glemmer hunhundene er til sjov. Så du kan roligt få ham kastereret. Det eneste minus er de har lettere ved at blive fede, men det styrer man jo heldigvis selv. smiley

• #3   21. apr 2004 Vi fik vores hanhund kastereret da han stak meget af. Efter det er han kun blevet en dejligere og mere medgørlig hund.

• #4   21. apr 2004 Den ene af vores hunde haf haft næsten det sammen - den blev kastreret og den er stadig lig kælen, sød og rar :o)

Så det skulle ikke være noget problem.. ? ?

• #5   21. apr 2004 HaY..
    Jeg har en Golden Retriver Han hund, og han savler også hvis der fx. er en lille hun-hund der har været forbi.. Det gør hanhunde for det meste. ved ikke hvofor, men min gør det hvertfald også.. Tror bare at det er normalt for en han-hund.. smiley

• #6   21. apr 2004 Tusinde tak til jer der har svaret, det er dejligt at høre så mange positive svar...
    Til Dorthe H først skriver du at du kun har erfaring med han katte bagefter skriver du at du har haft 4 kasteret han hunde... Nu er jeg lidt forvirret... Kan du forklare det lidt nærmer... Til Sussi J: det med markprøverne vil jeg sige virdre til min kærste og tak for tippet...

Kommentér på:
hund...

Annonce