716 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Hund Hund

Halløjsa smiley
Skal logge min mor till at vi skal have hund igen, da det næsten er et år siden (6-04-10) at vi måtte aflive vores rottwailer smiley
Vi har en kat, og 2 marsvin...
da min mor, og jeg lige er flyttet i en ok stor lejlighed, med nogle gode gå muligheder, tænkte jeg på en welsh corgi cardigan? Er der nogle der har efaring med sådanne hunde?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • plæneklipper knivslibning 500 kr.
  • Afmontering af induktionskogeplade og installation af ny induktionskogeplade samt opsætning af kontakt på væg til samme. 1.000 kr.
  • Flytte kommoder mm. 2.293 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hund
  • #2   31. mar 2011 Jeg har en Corgi Cardigan. Har haft to af dem nu og det er bestemt ikke de sidste. Det er en super klog hund,der kræver en del stimulering, men omvendt er den super nem, da den er lærenem, meget behagesyg og utrolig nem at have med at gøre i det hele taget.
    Det eneste minus ved en Corgi er, at de gør utrolig meget....

• #3   31. mar 2011 Louise S
    Tak for dit svar smiley
    Har lige set billeder, og Hold da op hvor er han nuser!
    Ville lige høre:
    Gør de meget?
    Hvordan er de mht. andre dyr F.eks. Katte?
    :0)
    Og tak for dit svar anna-sofie P

• #4   31. mar 2011 rigtig god ide smiley husk bare at tjekke om man må have hund i jeres nye lejlighed smiley

• #5   31. mar 2011 jeg har 2 Dog de bordeaux smiley (mor og søn)
    det er nogen rigtig skønne hunde, de skal IKKE have ret meget motion smiley de elsker at ligge og hygge og passer på ens hjem smiley

det er godt nok en nogen anden hund en dem du har kigget på men det er virkelig en dejlig hun smiley

MOR: http://www.hestegalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=227520
    HVALP: http://www.facebook.com/album.php?id=1164952822&aid=177442

• #6   1. apr 2011 Kan måske godt forstå din mor i hvis i ikke skal have hund.. Jeg har ret meget imod det at holde hund i lejlighed.. Det at de ikke kan komme ud i haven og løbe rundt, og selvom der er gode tur muligheder, kommer i så også afsted de mange gange om dagen, hvis det står ned i stænger? Små hunde skal jo ud lidt oftere end de store hunde, pga. mindre blære.
    Og hvis i har tre dyr i forvejen i den lejlighed, så synes jeg måske i skulle vente med en hund også..

• #7   1. apr 2011 Sanne * Fotograf under uddannelse
    Kan godt forstå hvad du mener, men da der som sagt er gode tur muligheder, og græs områder så er der mulighed for mange dejlige gå ture smiley
    Og om de kommer ud når de regner, der er svaret self. JA self gør de det.
    ved hvordan det er at havde hund da min far har været opdretter, og da jeg har boet på en hunde kennel.
    Så jeg/vi er ikke første gangs købere smiley

Tak for alle svar

Kommentér på:
Hund

Annonce