{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
507 visninger | Oprettet:

Hvad pokker stiller jeg op?! (halt) {{forumTopicSubject}}

Ja, nu vil jeg gerne fortælle HEEEEELE historien fra A til Z, så er det lettere for jer derude at se problemet.

I sommers haltede Palmira indimellem. Den ene dag kunne hun være stokhalt - den næste var der ingenting at se og mærke. Sådan stod det på i et stykke tid, indtil vi besluttede at tale med en dyrlæge om det. Hun fik konstateret ledbetændelse, og hun fik den ro, den genoptræning og alt det andet som vi fik besked på at gøre for hende b.la. såler i forhovene og noget pulver, der skulle styrke hendes led.

Nå, men vi fik ordent det hele, men vi nåede kun at genoptræne, før den var gal igen. Ligeså snart jeg begyndte at lægge galop ind og forlange lidt mere af hende, så haltede hun indimellem, dog ikke så slemt som de første gange.

Nå, men hun fik i hvert fald en uges pause, for måske havde vi bare gået lidt for hurtigt frem, men da jeg havde redet hende en uges tid, så vendte det tilbage igen i en mildere grad (det var for præcis 14 dage siden - om mandagen som idag.)

Mine forældre sagde så, at de ville kontakte dyrlægen onsdag, hvilket de også gjorde. Vi fik besked om, at dyrlægen, som havde kigget på Palmira før, var tilbage om mandagen, så der kunne vi ringe igen. De ville godt have, at det var den samme dyrlæge, som første gang - fair nok, men ....

Vi ringede så der om mandagen for præcis en uge siden, og så var han der åbenbart ikke alligevel. Der har været vrøvl med telefonerne, og vi har stadig ikke fået fat i dem, så imorgen KØRE mig og min far heeele vejen ind til dem og aftaler noget.

Mit problem er så, at Palmira de sidste 14 dage bare har gået og hygget sig på folden uden problemer, men nu halter hun selvfølgelig ikke! Men jeg VED, at hvis jeg rider hende ugen ud her, så halter hun igen, så skal jeg virkelig bare ride hende, indtil vi kan komme ind til dyrlægen med hende?

(Jeg har ikke brug for at høre, hvilken dårlig service vi har fået osv. mere hvad jeg skal gøre med Palmira, som åbenbart ikke har ondt i øjeblikket, Hun har stadig den ledbetændelse, for den kan ikke bare forsvinde. Men kan en dyrlæge godt undersøge en "halt hest" som ikke halter?)

:s

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad pokker stiller jeg op?! (halt)
Kommentér på:
Hvad pokker stiller jeg op?! (halt)

Annonce