{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
464 visninger | Oprettet:

Lystre mig men ikke ejeren {{forumTopicSubject}}

I dag da Mig og min veninde var ude ved hestene skulle vi ordene bokse og sådan. Det skal lige siges min veninde arbejder meget og det ligger 20km væk så hun skal tage tog frem og tilbage og det tager rigtig lang tid så jeg passer meget hendes hest. men i dag var vi begge derude for vi skulle en tur i skove så da vi havde ordent bokse og havde fået alle hestene ind ville hun lige spule DIno´s(Hesten) ben. men hun kunne i få den ud af boksen den stod bare træk i mod og tænke"Er du dem eller hvad jeg er lie kommet ind" da eg så kommer derud peger den ørne frem af og pruser lidt. min veninde spurgte om jeg så ikke ville prøve. jo jo siger jeg jo tager fat i hesten. og wups så går den. Jeg blev sådan helt ked af det. for jeg følte det var min skyld hesten ikke lystede hende. Det er også kun mig dr kan rense hove på Dino uden hun bider og sparker.

Er bare så ked af det. for jeg ved min veninde har kæmpeti flere år for at få opbygget det tillid og sådan til hesten. og så kommer jeg og passer den i en uge og så kan jeg bare alt.
Er det mig der er noget i vejen med eller hvad. har bare ikke lyst til at passe hende mere. men jeg er ligesom lidt forelsket i hende. hun er jo en super dejlig hoppe. som jeg bare går og leder efter.

aner ikke hvad jeg skal gøre. nogen der kan hjæpe mig UDEN dumme kommentar!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lystre mig men ikke ejeren
Kommentér på:
Lystre mig men ikke ejeren

Annonce