{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
565 visninger | Oprettet:

Din hest, Pris - hvad kan den før og ? {{forumTopicSubject}}

Ja det er nok ikke alle der vil være med her men de der har lyst er velkomne ..
det kunne være sjovt at høre om hvad folks heste kan, hvad de har kostet, hvad de kunne da i købte dem, hvad de kan nu og der er jo nogle der måske har fået vuderet deres heste? hvad de er vuderet til idag osv
Billeder ka vi jo se på profilerne smiley

Jeg kunne jo selv lige starte :

Jeg har købt min nye hest for en måned siden nu ca.

han er gammel ringrider hest og har stået på 4h gård. han springer pt. ca. 50cm. og går dressur på lc niveu.
han er mellem 167 og 170 cm, 13år. sort. og meget meget dejlig.
Jeg har givet 10.000kr for ham
se billeder på min profil :)..

//Tanja

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Din hest, Pris - hvad kan den før og ?
  • #1   3. mar 2008 Min haflinger købte vi for 20.000-, kun kun det grundlæggende

Nu kan hun alle øvelser til PRI

• #2   3. mar 2008 Ved ikke hvad min pony kostede smiley
    Fik hende af mine forældre.
    Men der var hun lige tilredet.

Har nu været redet i knap et ½ år, og går øvelser til LA klasserne.
    Hun er lige blevet 6..

• #3   3. mar 2008 og spring, LB - LA .

• #4   3. mar 2008 Glorija købte vi for 8 år siden hvor hun blev født. Hun er født hos mig og kunne jo inegn ting. vi gav 2000 kr for hende. Og jeg har selv lært hende alt. hun har startet LB dressur men kan øvelserne til LA og startet LA spring og til træning hopper vi LA/MB

Anton købte vi også for 8 år siden, der kunne han ingen ting og var ikke tilredet eller noget. det hjar min søster og jeg gjordt og nu starter ham LN spring og dressur men kan øvelserne til LA dressur og hopper LA / MB til træning. ham gav vi 6000 for. smiley

Chagall købte vi for 1 år siden og gav vi 6000 for og han kan det samme

Lukas købte vi for 4 år siden og gav 1800 for ham,. han var ikke ridevandt eller noget det er han nu og mine lillesøæskende rider rundt på ham

• #5   3. mar 2008 jeg købte min pony for 9500,- kan kunne ha rytter på rykken, nu kan han de fleste øvelser til LA

+ han kan rides med reb om halsen smiley

han er vurderet til 25000,-

-Nadja

• #6   3. mar 2008 Har fået et bud på 40.000 både på Glorija og Anton. altså pr. stk. smiley menm vil ikk af med dem

• #7   3. mar 2008 jeg gav 50,000 for Lyrique og han kan gå lige ud.. haha han har kun været redet 1-2 mdr.......

Bumsen: hvad er PRI??????

• #8   3. mar 2008 Gav 30.000 for Xplicit, kunne LC. Vi skulle have startet LA1 på Distreksplan her i marts men han har fået gaffelbånds skade sååe :´( Har haft ham i et par måneder

• #9   3. mar 2008 *kristina* A
    PRI er en høj pony klasse..

BUMZEN ©
    Der er ikke meget PRI over dine billeder, inde på din haflingers profil ? smiley

• #10   3. mar 2008 Købte Fenja med Ismo i maven til 15.000 kr. Hun kunne skridte og trave med rytter. I dag går hun LB i både spring og dressur.

Manilla købte jeg for 10.000 kr. Hun kunne intet. Nu kan hun have rytter på i skridt + trave, dreje og stoppe.

Guido købte jeg for 2800 kr. Han kunne heller intet. I dag kan han vel gå en LC i dressur og noget mini dims i spring.

• #11   3. mar 2008 gav 16 for lille gule .. var ''tilredet'' eller rettere sagt redet omkring 20 gange max xD ..
    Nu kan han gå en LC spring og omtrent LC dressur smiley

• #12   3. mar 2008 gav 24.000 kr for lace som føl. hun er kun 2 nu.. så tiden må vise

• #13   3. mar 2008 Sonny boy. købte min mormor til mig for 8-9 år siden han kunne ikk så meget.

Napolion. købte vi foe 14000kr, han kunne springe lb, og han springer nu mb,ma til stævner.

Pinell byttede jeg sidste år med min spring pony Napolion. Han var lige tilredet, men nu går han lb øvelser og springer lb, vi har ikk startet nogle stævner endnu da han ikk er gammel nok.

• #14   3. mar 2008 Jeg gav 150.000 kr for Ludvig. - Han var ikke tilredet, så han kunne intet. Da hans far, Heslegård's Louis, kom med til OL blev jeg ringet op af en dressurrytter som ville give PÆNT mange penge for ham ubeset. - Desværre var Ludvig også skadet på det tidspunkt og anyway vil han aldrig blive sat til salg.
    Han er intet værd den dag i dag pga sin skade. . =/

Franqueza gav jeg 120.000 kr for, købte hende da hun var 6 måneder gammel. Hun er ikke redet til endnu, men det skal hun snart. =)

• #15   3. mar 2008 Daisi gav jeg 10750 for da hun var 8 (næsten 9) hun kunne gå en Lb dressur og ikke rigtig springe og nu kan hun øvelser til La (men ikke særligt pænt og rytter gør det ikke bedre) og har sprunget en bane på 100cm og 115cm i enkelt spring.. (er 10 nu)

Sofie gav jeg 5000 for 1 måned før hun blev 2 (hun bliver 3 i juni) kunne løfte hove og trækkes.. Nu kan hun spanske skridt, vinke, Skridt/trav i trækketov og longe, bakke, gå shenkelvigning, trense og sadelvant, selvfølgelig stadig løfte hove og gå uden tov både på vejen, fold og ridebane og følger mig som en hund..

• #16   3. mar 2008 20000, 3 år, ikke tilredet, 160 cm smiley

Nu kan han skridte og trave smiley

• #17   3. mar 2008 Vi købte Palmira for 12.400 HELT PRÆCIST xD
    Det var med ALT udstyr + en sikkerhedsvest ..

Vi købte hende sidste år, og hun kan nogenlunde det samme som dengang. Både fordi hun havde en alder, hvor hun kunne det meste, og også fordi hun har stået meget stille pga. en halthed, som føles varer evigt x(

^^ Når jeg siger, hun kan det meste, så er det fordi hun passer til mit behov.

• #18   3. mar 2008 Min købte vi for 25.000,-
    Hun kunne kun lige gangarterne og søge ned i skridt og trav + hun havde lært hvad det ville sige at springe :o)
    Nu er det 1 år og 3 måneder siden og det kan slet ikke beskrives hvor meget vi begge har forandret os!
    Da jeg købte hende var hun rideskolehest, hun var kendt som rideskolen som den hest der smed af - og det gjorde hun virkelig også.
    Hun stak rigtig meget af med mig i starten og nægtede simpelthen at samarbejde. Men efter mange timers undervisning begyndte hun at samarbejde med mig! Nu har hun lært meget i dressur. Hun har fået nogle gode, taktfaste gangarter i både skridt, trav og galop og ligger sig flot til biddet. Hun har lært at springe 120 og lært at starte stævner smiley Og så har hun lært at alt ikke er farligt smiley

• #19   3. mar 2008 Asterix 12.000; Han var tyk, men den egentlige grund til han var så billig, var at det var vigtigt for ejeren at han kom det rigtige sted hen :o)

Vuderet til; 15 - 20.000

Hotse 35.000; Han var kun ''ny tilredet''. Han er desværre død idag, så han kan ikke så meget..

Jisk 64.000; Let LA. Nu kan han stort set alle LA øvelse (;

Vuderet til; 100.000.

• #20   3. mar 2008 Chiara kostede 20.000 da vi købte hende i 2005
    nu er hun lige blevet vurderet til 40.000
    hehe stort spring

• #21   3. mar 2008 Santos min traver købte vi til 9.000 med udstyr uden udstyr 6.000 han kunne rent ud sagt ikke NOGET, han kunne skridte med rytter og nu kan han øvelser til LA har haft ham siden d. 26.maj 2007 og han er vurderet til 25.000

• #22   3. mar 2008 Jeg gav 23.000 for Farinelli i 2003. Dengang ku han gå en LC1-2 stykker.
    Nu går han LA.

• #23   3. mar 2008 Den sidste vurdering jeg fik var på 35.000

• #24   30. maj 2008 Købte Filippa i 2005 som 6 års, hvor hun kunne gå LC-LB + lidt øvelser til LA(havde stået stille i 2-3 mdr), der gav jeg 30.000 for hende.

Nu går hun LA1-3 til D- og C-stævner, ligger stabilt i LA1 -stadig lidt urutineret i LA2 og 3. Men har rigtig mange placeringer på klubplan i alt fra LC1 til LA1.. For et par måneder siden vurderede min tidligere underviser hende til omkring 50-60.000 -mere hvis hun ikke havde haft bukkehov.

Hvis hun ikke havde haft den handelsfejl, skulle hun have stået til 65-70.000 i 2005, hvor hun nu ville ligge på omkring 80-85.000

• #25   30. maj 2008 Hun går øvelser til LA5, men er slet ikke stabil i dem endnu og er ikke stævneklar til højere en LA3.

Kommentér på:
Din hest, Pris - hvad kan den før og ?

Annonce