{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SÅ SKRIV DA PRIS PÅ DIN HEST!
  • #1   18. jan 2012 Enig..

• #2   18. jan 2012
    Også vælger de at blive super mut, hvis folk byder en pris x)
    Eller hvis man har skrevet " byd " men ikke skrevet mindstepris..

• #3   18. jan 2012 jeg forstår godt, at alle ikke skriver prisen.

Grunden til dette er, at så er der kun SERIØSE mennesker, som skriver i PB. Står prisen der, er der alle mulige der ''bare'' går videre igen.
    Hvis man spørger om pris, har man interesse ++ så kan man altid over PB snakke om prisen :o))

• #4   18. jan 2012
    Tjae, jeg ville gå videre ved annoncer uden pris, da jeg ville være bange for ikke at have penge nok til hesten også ende med en skideballe fordi jeg bød for lavt :o)

• #5   18. jan 2012 i butikker er det faktisk ikke tilladt at have varer uden pris.

ja jeg ville nemlig også gå videre.

• #6   18. jan 2012 Men ofte dem der ikke skriver pris, er ofte heste til store priser :o))
    så man kan da ofte se, om den er mange penge værd, eller ''normal''.

men som sagt, er man interesseret og den kan en del, skal man også regne med en god pris hehe.

• #7   18. jan 2012 Hørt

• #8   18. jan 2012 Jeg syntes det er latterligt ikke at skrive en pris, hvorfor skal jeg skrive til en bare for at høre hesten koster over dobbelt så meget mit budget ligger på, spild af min tid. smiley

Men det er så også latterligt at skrive man skal byde på hesten, og så sætte en mindstepris.. Jeg vil da ikke betale mere end du har skrevet du mindst vil have for hesten ? smiley

• #9   18. jan 2012 jamen jeg synes ikke, at man skal skrive en pris, hvis prisen <b>kan</b> snakkes om. For så kan man ikke skrive for højt, eller for lavt.

Så hvis prisen er høj, kan den anden skrive tilbage den er det, så er de ofte på tale igen, hvis de ikke viser det på annoncen.

Jamen butikker og heste, er noget andet :o))
    synes ikke man kan sammeligne det.

• #10   18. jan 2012 Altså jeg kan ikke forstå hvorfor der skal oprettes SÅ mange emner om det her? Hvis man VIRKELIG er interesseret i at købe er det da ikke så svært at skrive en PB til ejer hvis man vil have prisen! Det er da helt op til ejeren af hesten om de vil sætte pris til offentlig skue eller ej. Der kan da være mange årsager til at man kun vil give prisen til evt. interesserede købere.

Så slå lige koldt vand i blodet..

• #11   18. jan 2012 Kalahari på min profil er vil salg. bum, der står prisen og hvad der følger med.

dermed ikke sagt prisen ikke kan forhandles. der er da ingen der betaler fuld pris for huse, biler eller heste, men en udbudspris viser da hvilket leje man ligger i

• #12   18. jan 2012 Skriv en pris... hvor svært kan det være....

• #13   18. jan 2012 og nej det er ifølge købeloven ikke frivilligt, den siger at der skal være en synlig pris på en vare.

en skam HG ikke håndhæver dette, nu de er på gode til alle mulige andre regler.

• #14   18. jan 2012 jeg synes også en "prisidé " på hesten er smart, jeg skal nemlig heller ikke nyde noget af at høre nærmere om en hest der ligner noget for mig, men ikke ser så dyr ud, og så få at vide at jeg er en useriøs fattigrøv...

• #15   18. jan 2012 jeg synes faktisk godt man kunne skrive en pris ide eks. 30-45.000

hvis nogen begynder at forhandle pris før de har prøvet hesten ville jeg slet ikke sælge til dem....

• #16   18. jan 2012 Man burde vel et sted selv kunne vudere hvad hesten er værd, altså der er jo forskel på en LC hest og en MA hest, mange undgår at skrive pris da mange små tøser herinde, kommer med useriøse henvendelser.. Jeg har heller ikke skrevet pris i annoncen, de gange jeg har sat hest til salg herinde.. smiley

• #17   18. jan 2012 Er enig. Det ville gøre det nemmere både for sælger og for køber.

Men desværre tror jeg ikke vi kan gøre noget ved det :o)

• #18   18. jan 2012 jeg synes da ingen pris inviterer flere naive småpiger end hvis der stod 100.000.-

så kan de da med det samme se at de ikke får den for de 400 kr de fik i fødselsdagsgave

• #19   18. jan 2012 Marie: er så enig! Man kan da ikke forhandle en hest ned i pris uden at have set den. Det kan man gøre når man har været ude og kigge og prøve. Synes det er så frækt nogle gange:)

• #20   18. jan 2012 I langt de fleste tilfælde står der pris ved mine heste, men der kan være enkelte tilfælde hvor jeg ikke skriver en pris.
    Det er som regl ved special heste og heste i det lidt højere prisleje.
    Ganske enkelt fordi købere til disse slags heste oftes ikke er interessert i at det har været offenligt hvad hesten har kostet.

• #21   18. jan 2012 Marie: Jo og det gør jeg også oftes, men i visse tilfælde vudere jeg at det er bedst at undlade en pris, men så i stædet bruge beskrivelsen af hesten til at lede folk hen i mod en pris.
    Det er især ved special heste som sælges billigt, men som normalt står en hel del dyrere, igen af samme årsag, købere af disse slags heste er oftes ikke interessert i at prisen har været offenligt kendt

• #23   18. jan 2012 Hvis folk godt kan lide at deres indbakke bliver fyldt med "Hvad koster din poni? Hilsen Lise 8 år", så skal de da bare have lov til det.

Personligt synes jeg det er latterligt.

• #24   18. jan 2012 Enig med Christina & Mille :o))

• #25   18. jan 2012 Nu er det jo ikke alle købere der ønsker at hele verden ved hvad de har givet for deres hest!!

og som hestesøgende må man da gerne ha' lov at bruge hjernen når man kigger på en annonce uden pris.. har man max. 10.000 at købe hest for hvorfor så overhovedet kigge på noget som normalt vil koste minimum det 5 dobbelte??

og byde på en annonce uden pris.. ja det kan jeg ikke tage seriøst, man kan tage knoglen og ringe ejer op for at få en snak, og derved evt. afgive bud!

• #26   18. jan 2012 når man skriver en pris niveau på ex 30.000-50.000
    så er det fordi hesten koster i dette niveau.
    dvs det kan være 30, men også 50.
    det er nettop så folk har en ide om at hesten ikke kan købes for 25

• #27   18. jan 2012 Enig med Tøsen!

• #28   18. jan 2012 ofte er det sørme også bare folk der skal ha stillet deres nygerrighed der skriver efter prisen, de har ikke den fjerneste plan om at ville købe... se det er useriøst !

• #29   18. jan 2012 Jeg synes det er useriøst ikke at overholde købeloven.

Nu er det desværre ikke sådan, at man kan regne ud hvad en hest koster, ligesom man nogenkunde kan med en Golf fra 2002.

Nogle hesteejere er fuldstændig urealistiske, og forventer det dobbelte af hvad en hest er værd.

Kalahari er til salg for 50.000,- Er det ikke rart at man kan se hvad den koster? Han er da supersvær at bedømme uden en pris. Dermed ikke sag, at man ikke må henvende sig hvis man har lidt mindre, men hvis man forventer en hest til 10.000 så ved man her, at man skal klikke videre.

• #30   18. jan 2012 nu har jeg f.x en veninde der skal sælge sin pony, og hun har valgt ikke at skrive pris i annoncen da hun ikke ved om den kan blive målt ned til 2'er pony, så prisen kommer lidt til at afhænge af det :-).
    synes ikke der er nogen grund til at hidse sig op over at der ikke står en pris, men som Stald Mato skriver synes jeg så også i stedet for ikke at skrive en pris skal man skrive et prisleje, altså f.x 20-30.000 kr.

• #31   18. jan 2012 Syntes ikke det er useriøst, der er jo ingen der forhindre en i at skrive og spørge til prisen!

og hvis man nu har en lidt dyre hest til salg, f.eks. en unghest der er under uddannelse er der intet unormalt i at prisen stiger i takt med at hesten bliver bedre..

og skriver man f.eks. 50.000 i annoncen... ja så er det prisen folk går ud fra..

Kommentér på:
SÅ SKRIV DA PRIS PÅ DIN HEST!

Annonce