375 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 27 Svar

sviner andre til sviner andre til

jeg kan se at den tråd som var oprettet herinde, hvor nogle springryttere blev svinet til på det groveste er blevet slettet.

til jer som har nået at læse tråden....

jeg har haft min hest i ridning der flere gange... der har ALDRIG været problemer med strøelse, udmugning, hø foder og ridning... har ALTID fådet en smidig, løsgjort og velredet hest retur.

DER SKAL IKKE NÆVNES NAVNE PÅ DENNE TRÅD.

MEN AT EN VOKSEN PERSON (38ÅR) VIL VÆRE BEKENDT AT OPRETTE SÅDAN EN TRÅD ER UFORSTÅELIGT!!!!!

TÆNK PÅ HVAD I SIGER NÅR I BAGTALER FOLK!!!

EN DAG SIGER ANDRE MÅSKE DET SAMME OM JER!!!

venligst jane

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sviner andre til
  • #1   25. jan 2008 har ikke set det indlæg. Hvad drejede det sig om, og hvorfor skulle nogen svines til?

• #2   25. jan 2008 Pas lige på blodtrykket xD

har ikke set den omtalte tråd.. Synes det er fint at advare folk - men ikke svine til.

• #3   25. jan 2008 har ikke set den indlæg :S hvorfor svine NOGLE folk til ?

• #4   25. jan 2008 kender ikke lige til sagen,
    men måske er det ikke smart du tager emnet op igen ..

• #5   25. jan 2008 theis

jeg kender da 3 herinde på 38

• #6   25. jan 2008 pernille s

jeg tager det kun op for at forsvare de personer som blev svinet til...

en meget stor del af det som blev sagt er USANDT... de blev nævnt ved navn... og flere sagde de ikke kan fordrage dem... det er i orden man ikke kan li folk. og måske har haft en dårlig oplevelse med nogle...

men man burde ikke svine dem til på et offentligt forum

• #7   25. jan 2008 Jeg syns nu heller ikke der er nogen form for udhængning theis;)

• #8   25. jan 2008 jane s
    Jeg synes der er stor forskel på hvordan man sviner folk til... Der er jo trods alt ytringsfrihed... Men jeg vil da give dig ret i det du skriver. Nu aner jeg ikk hvad sagen drejer sig om, men f.eks i aftes oprettede jeg selv et indlæg om en person jeg så absolut ikke kan udstå. Jeg spurgte om andres erfaringer med vedkommende, og der kom en fin debat igang. Men der blev også sagt grove ting, men jeg ved ikk om jeg synes det er forkert. Hvis man ikke har hold i sine rygter skal man selvfølgelig holde sin mund, men ellers mener ejg det er ok at ytre sin mening, også selvom det er om bestemte personer...

• #9   25. jan 2008 tanja

det syntes jeg ikke man kan være bekendt på et offentligt forum

• #10   25. jan 2008 Jamen ytringsfriheden er trods alt noget af det vi i DK sætter højt.. Jeg ville bare høre hvad andres mening var om vedkommende og om gode og dårlige erfaringer, det kan jeg ikke se noget galt i. Hvis man ved hvad man snakker om, så gør det vel ingenting? Ellers må de personer man snakker om jo lære at opføre sig ordentligt..

• #11   25. jan 2008 jane s
    I øvrigt nogle smukke heste du har.. smiley

• #12   25. jan 2008 der blev oprette en tråd med navne...

længere nede i tråden, efter der var blevet spurgt til havd de havde gjort galt blev følgende postet (jeg har redigeret navne ud af citatet)

citat trådstarter
    De svindler folk, de sælger heste for folk og beholder selv pengene, sælger heste som slet ikke er den de siger, får unge piger til at ride heste til, og glemmer at betale dem for arbejdet. Man får utrolig store regninger derfra, selv om hesten kun er redet en gang om ugen får man regning for den er redet hver dag..De fodrer ikke opstaldnings hestene ordenlig og lader den stå i lort til halsen, de har flere gange stået uden halm og hø i uger. Låner penge af folk der er godtroende nok til at tro at, det ikke (redigeret) der svindler ,men alle de andre der gør det....De kører et firma der slet ikke registreret i danmark.

som jeg nævner i starten af denne tråd...
    jeg har haft min hest i ridning der flere gange... der har ALDRIG været problemer med strøelse, udmugning, hø foder og ridning... har ALTID fådet en smidig, løsgjort og velredet hest retur. Og jeg ved at (nævner ikke navn) selv red min hest, langt de fleste dage!!!.

desuden kender jeg flere som fint har handlet hest med dem... uden problemer.

og jeg kender 2 af deres tidligere ansatte, som HAR FÅDET LØN.

• #13   25. jan 2008 Hvis man ved der er nogle mennesker som ikke behandler deres dyr ordentligt, så er det da bare med at advare andre, så deres dyr ikk skal igennem det samme. I den forbindelse mener jeg ikke at der er noget galt i at hænge folk ud, så længe der er hold i rygterne...

• #14   25. jan 2008 tanja

takker for den fine kommentar ang mine drenge...

• #15   25. jan 2008 Jeg tror såmænd sagtens jeg efterhånden kan regne den ud, men hvis nu det er andres erfaringer, så kan du jo ikke sige at det ikke passer det de siger..

• #16   25. jan 2008 Så har du måske bare været heldig..

• #17   25. jan 2008 Er pjattet med ham Champ, han ligner en mega frækkert smiley Hi hi..

• #18   25. jan 2008 tanja

ja men ALT det ang dårlig pasning af hestene er LØGN!!!!!!!!! de bliver passet fint

• #19   25. jan 2008 Jamen hvad ved jeg, jeg har aldrig haft en hest i ridning der.... Men ja det er da ærgeligt når man spreder falske rygter.. Men for mit eget vedkommende vil jeg gerne indrømme at jeg vel gav en sviner til en hestehandler i aftes. Jeg har erfaringer med manden, og selv set ham tæve sine heste osv... Heldigvis havde de fleste herinde samme mening som mig, og i mit tilfælde synes jeg det er ok at hænge folk ud.. Som sagt, så må han sgu lære at opføre sig ordentligt!

• #20   25. jan 2008 tanja

nej måske ikke.... men jeg kan sige til folk at de ikke skal tro på alt de høre!!!!

jeg VED at min hest og de andre heste (i de 4 år jeg har kendt stalden) bliver passet RIGTIGT GODT.

min har altid været velredet.

og jeg kender flere som har handlet hest med dem, som har fådet deres penge.

og 2 ansatte som har fådet løn

• #21   25. jan 2008 Ved i øvrigt godt hvad det er for en tråd du snakker om, kunne kende den da du gav et uddrag... Jeg kender ikke de mennesker, men har hørt mange ting om dem..
    Tror i det tilfælde at det også handler om misundelse, ved ikk om du vil give mig ret?

• #22   25. jan 2008 tanja

til dels vil jeg give dig ret.

jeg har også hørt rigtig meget dårligt om stalden, men jeg VED det meste er USANDT

• #23   25. jan 2008 Så er vi vel mødtes på midten smiley Hi hi...
    Jamen det er ærgeligt når folk bliver svinet hvis der ikke er hold i det de snakker om... De mennesker som du omtaler (og som jeg vist godt ved hvem er...) har det sikkert heller ikk altid skide nemt...

• #24   25. jan 2008 team topper

for at sige at det ikke er tilføldet at de vandrøgter heste, og ikke fodre dem.... det er en MEGET alvorlig anklage at komme med!!!

• #25   25. jan 2008 nu har jeg ikke læst omnævnte indlæg, og ved ikke hvilke personer/ sted det drejer sig om, MEN ved der har været flere indlæg på heste-nettet om folk der har haft heste i kommission/ træning et bestemt sted hvor forholdene har været langt fra som lovet.....
    Ved ikke om det er samme sted.

Men udhængning et et.......
    og ens egne oplevelser er noget andet efter min mening...

oplevelser

• #26   25. jan 2008 mr beauty

sådan som tone er lagt ud i den gamle tråd her på HG.

syntes jeg bestemt ikke der var tale om en personlig erfaring...

tvært imod faktisk.... har PB med trådstarter og hun siger hvor hun har taget informationerne fra....

jeg siger ikke stalden er perfekt... det er den ikke, der er nogle ting som ikke fungere... men jeg siger at jeg har haft kendskab til stalden i en årrække... og jeg har aldrig syntes at der var det mindste tegn på vandrygt af hestene...

har ikke talt med staldens ejere et stykke tid da jeg er stoppet i springsporten... så om alt er gådet helt galt for nyligt kan jeg jo ikke sige...

• #27   25. jan 2008 nej okay, nu har jeg jo ikke set indlægget selv smiley

men syns bestemt heller ikke det er ok at hænge nogen ud.

Kommentér på:
sviner andre til

Annonce