{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
424 visninger | Oprettet:

suuk andre brugere nogle gange {{forumTopicSubject}}

ja nogle gange må man virkelige sukke dybt over brugere der færdes på hg, heldigvis er største delen jo nogle glæde mennesker som er super dejlige at dele sin interesse og viden med, men der er bare desværre nogle der simpelhent kan få en til at hive sig i håret og overveje hvad de dog tænker på.
Havde desværre en rigtig uheldig episode hertil aften med en bruger der ikke kunne tåle at skrev på hendes hest der var under oprettelse at grunden til at hendes hest havde fået nogle få afvis point nok ikke var fordi hg hadede hende eller hendes hest, men fordi hun lavede et lille regelbrud i sin tekst, som hurtigt vil kunne blive rettet.
Dette faldt bare ikke lige i brugerens smag, så nu har hun smidt hævnkarakter ved alle mine heste, sendt en sviner over privatbesked og sat på mig på filterliste, jeg håber da at hun har raset ud, for jeg kan stadig ikke se hvad jeg gjorde der fik hende til at tænde så meget af og tro det er iorden at bryde reglerne endnu mere.

Jeg har meldt hende til en haer

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  suuk andre brugere nogle gange
  • #1   25. nov 2011 det er utroligt at folk har det sådan. Men man kan jo ikke andet end bare at trække på skuldrene over det, det lyder dog ikke til brugeren var så gammel evt?
    men du har ´da fået lidt af et "godt grin" her til aften så. smiley

• #2   25. nov 2011 ved kke hvor godt et grin det er når storesøsteren så lige pludselig skriver trussels beskeder til min telefon, det begynder at lugte

• #3   25. nov 2011 hold da op!. jamen så er de da godt nok langt ude. er det nogen du kender eller hvad? siden de har dit nr

• #4   25. nov 2011 kender dem ikke men tog dem på krak og fandt ud af hvem det var. men det ændre bare ikke faktum af at det ikke er iorden

• #5   25. nov 2011 Nej det er slet ikke iorden! og trusler skal også tages alvorligt. Det andet der, kan man trække på skuldrene over, men trusler synes jeg ikke du skal lade ligge. Hvor alvorlige er de trusler hun kommer med? for hvis det endelig er, kan du jo indberette det til politiet, så tror jeg ikke hun truer nogen igen uden at tænke over det smiley

• #6   25. nov 2011 jeg har tænkt mig at tage kontakt til politiets juridisk hjælp i morgen for at hører hvad man kan gøre sådan en sag.. heldigvis er det ikke alvorlige trusler, men gider ikke at have mennesker jeg ikke kender til at ligge og skrive til mig klokken halv tolv om natten

• #8   25. nov 2011 je gtroede også at jeg var forberedt på lidt og hvert. men lige sådan noget her synes jeg er for ekstremt

• #10   25. nov 2011 Jeg siger hold da op,sådan teer man sig bare ikke,folk har da ingen respekt for hinanden nu om dage
    man kan da heller ikke sige kommetere nogen uden folk går amok
    tænk og gøre så stort et nr ud af så små ting

• #12   26. nov 2011 Desværre findes der sådanne mennesker, jeg havde også nummer på min part annonce indtil der var tøser der begyndte at ringe for at lave tlf. fis. Havde så mistet min far i den periode, og var absolut ikke i humør til den slags. Dog fornuftig nok til at tænke når ja læg tlf fra dig, det er deres opkald/ deres regning. Og så slettede jeg ellers mit nummer på annoncen og giver det nu helst ikke ud mere. hvilket er vildt irriterende, for jo ikke fordi når man er arrangør for ting, at man ikke vil fremstå med navn og nummer. Men har altid haft mit nummer, og ja ender det hos de forkerte kan man jo ende ud i at være tvunget til at skulle skifte nummer.

Så jeg har ikke tlf nummer liggende mere. folk kan få det, hvis de har noget konkret at hive fat i mig omkring.

Men kan høre du selv har kunne slå pigerne op, så den del har de nok ikke været obs på heller. Måske du skulle ringe til hjemmenummeret engang og se om forældrene ikke er hjemme, og bede dem få styr på deres unger.

Tænk hvis vi alle gik efter personer, frem for bolden. Så kunne man jo slet ikke være her.

• #13   26. nov 2011 jeg har kun 1(!)gang smidt en hævn karakter (fordi jeg ikke viste bedre!) men jeg rettet den da jeg ikke syntes det var færd fordi hendes heste var nemlig vil pæne!xD Syntes det træls når folk gør så meget ud af det og lige frem smider der på filterlist Puha! jeg vil blive ked af det hvis Chess fik hævn karakter!:( For hun er Deeeeejlig!:D

• #14   26. nov 2011 Færd mente jeg Fair*xD Vil skulle være vildt!*:)

• #15   26. nov 2011 det er godt nok ike rart at der fkatisk er så mange der har oplevet ligne

teammuz&daisy*welsh* S: jeg regner med at gå til lokal politiet på mandag og forklarer sagen især fordi afsenderen af sms beskederne insinuerede at hun havde fået mit nummer igennem hendes arbejde

Kommentér på:
suuk andre brugere nogle gange

Annonce