972 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

DEN ENESTE ENE ! DEN ENESTE ENE !

Okay, jeg har haft min egen hest for to år siden som jeg solgte fordi jeg skulle på skole. Nu jeg tilbage og arbejder fuldtige på en rideskole, og vil derfor ha en hest igen. Jeg ved lige præcis hvilken hest jeg gerne vil ha , den er kanon sød , flot , kan gå LA-klasser i dressur og springer også kanon godt , og der er ikke andet jeg heller vil end og ha den !
- MEN DE VIL IKKE SÆLGE MIG DEN smiley
Det min halv-part og den er ejet af rideskolen ..
Hvad kan jeg gøre ? smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af køkkenarmatur 800 kr.
  • Haster! Silikone fuger på badeværelse 1.300 kr.
  • Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ophængning af lamper 600 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DEN ENESTE ENE !
  • #1   25. jan 2008 Finde en anden hest når de ikke vil sælge den til dig smiley

• #3   25. jan 2008 Kender i ikke dette med den føles ?
    Jeg har tænkt på at få en anden , men han er bare så skøn !
    Han vrinsker hver gang jeg kommer , han kommer løbende på folden når jeg kommer , han er så dejlig når vi rider ! Altså det skal bare være den .. ER DER SLET INGEN MULIGHEDER ?
    - Han er en elevhest , han er jo hverken passer med dyrlæge og smed , det trække jo helt vild ned ? Men har budt dem 25.000kr. det sådan lige det jeg har til det ..

• #4   25. jan 2008 altså hvor høj er den?

• #5   25. jan 2008 hvis det er en elevhest er den vel passet med smed og dyrlæge, ellers ville jeg finde et andet sted at arbejde. Jeg kan godt forstå de ikke vil sælge til 25000 hvis den kan gå La, så skal de jo sende 1000 kr,- sedler med i røven på den, byd dem minimum 50000 så kan det være de er til at forhandle med.

• #6   25. jan 2008 Kig ham , han er inden på min konto ! Han er omkring 1.60 . Det er den jo , men ikke så godt som de kunne være , men 50000 er altså for meget , han kan øvelser til LA , men ikke helt , og han er jo ikke i form , han er jo mildes talt "ødelagt" af det elevridning . Så har jeg da også haft andre parter , men der er bare noget over ham <'3 .

• #7   25. jan 2008 hvis de ikke vil sælge er det jo sådan, jeg kender en der ikke ville sælge sine elevheste for en million

Kommentér på:
DEN ENESTE ENE !

Annonce