5. okt 2013 Følger: 7 Følgere: 6 Heste: 2 Emner: 16 Svar: 98
når den eneste ene er forkert......... når den eneste ene er forkert.........
Jeg har de sidste 4-5 år følt at jeg en dag ville finde hesten i mit liv...
Og for 3-4 måneder siden begyndte jeg at omgås heste igen....
Så for omkring 6 uger siden skete det... Jeg mødte hesten i mit liv problemet er bare at han er 120 cm i stang og jeg måler 170 og vejer 65 kg
Der er ingen tvivl om at han er ponyen i mit liv. Jeg drømmer om ham når jeg sover og når jeg er kommet hjem fra stalden har jeg lyst til at køre ud til ham igen
Jeg er ikke i noget dilemma eller noget. jeg skal hverken købe eller sælge ham. Han ejes af staldejer og bliver passet af ham. Han vil ikke.blive solgt uden jeg vil blive spurgt først. Og han er slet ikke vant til håndtering, så det er jeg ved at træne....
Men hvorfor skal "min soulmate" være en lille bitte pony
Findes der mon så stadig den helt rigtige til mig i ordentlig størrelse?
Brokker mig skam ikke... skal ud til ham i morgen
Og når han bliver tilredet har jeg mindst 2 døtre der vil elske at ride tur på ham.
apr 2010
Følger: 58 Følgere: 49 Heste: 4 Emner: 150 Svar: 1.550
okt 2006
Følger: 46 Følgere: 104 Heste: 6 Emner: 236 Svar: 5.157
jan 2006
Følger: 66 Følgere: 58 Heste: 4 Emner: 198 Svar: 9.357
jun 2010
Følger: 21 Følgere: 22 Heste: 4 Emner: 164 Svar: 1.156
mar 2008
Følger: 138 Følgere: 121 Heste: 11 Emner: 263 Svar: 7.592
de 2 drenge jeg har nu samt den hoppe som jeg har haft som var føl til min soulmate betyder uendeligt for mig, og elsker dem enormt højt, men vil altid have et specielt bånd som både Anton, og payback har været tæt på og schwante kommer det sikkert os, men hun havde lige det ekstra
så om der findes en i større størrelse svært at svare på, men en der nærmer sig og er tæt på ja det tror jeg på
okt 2004
Følger: 99 Følgere: 160 Heste: 5 Emner: 156 Svar: 9.690
Og selvom jeg da også elsker Marko er det bare ikke på samme måde som min kærlighed til Grafik - ikke engang min kæreste kan tage hans plads i mit hjerte.
mar 2011
Følger: 57 Følgere: 201 Heste: 9 Svar: 2.040
Der er mange heste, husk det. (-:
apr 2008
Følger: 72 Følgere: 152 Heste: 5 Emner: 436 Svar: 5.302
Jeg plejer ofte og sige at "Det eneste Shrek mangler for at være <b>perfekt</b> er 30 cm i højden" - det kan vi jo ikke gøre så meget ved, men jeg er taknemmelig for ham hver eneste dag. Pyt med at jeg ikke kan ride ham - han skaber rigeligt glæde alligevel.
Håber "din" pony viser sig at være en dygtig herre, måske han også er dine pigers soulmate
okt 2013
Følger: 7 Følgere: 6 Heste: 2 Emner: 16 Svar: 98
Jeg regner med selv at tilride og måske tilkøre ham, vi har allerede udviklet os langt sammen. Seneste sejr var at kunne gå op og ned at staldgangen med ham uden han gik i panik
Jeg er da også sikker på jeg sagtens Kan finde en hest i rette str. som vil komme til at betyde alt for mig (har det jo allerede sådan med min part, Jack) Men nok ikke en hest der rører mig lige så dybt som "Pille"
når den eneste ene er forkert.........