{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
673 visninger | Oprettet:

Bokssur! HJælp {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har en ung hoppe som er lidt boks sur.
Vi håndfodre hende ikk mere og har flyttet hende så hun ikk stresser over at have to heste på hver sin side (ang. mad) OG det har hjulpet utrolig meégt man kan snakke med hende uden hun er sur.. men alligvel nogle gange ligger hun øre. men hvis man så¨bliver stående kan jeg se på hendes øre at det alligvel er dejligt. Så ligesom om det er noget pjat for at vise "jeg bestemmer" eller sådan noget.

Men jeg vil gerne gøre sådan at hun stopper!

Men hvad skal jeg gøre når hun gør det?

Endelig skriv

har i samme probem

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bokssur! HJælp
  • #1   22. dec 2007 jeg har næsten samme problem med min pony /:

• #2   22. dec 2007 Hvad gør du så?

• #3   22. dec 2007 Hmm, min vallak har altid været lidt små sur i boksen.. Men det er han også generalt overfor dem der ikke har noget med ham at gøre.. Men tror det også er en form for usikkerhed.. Det er det hvertfald ved min vallak, hvis han ikke lige kender dem der kommer ind i boksen til ham.. smiley

• #4   22. dec 2007 hej du skal foresætte med det du gør nu. at blive fortrolig med hende. og husk på at hesten HAR rat til at gå væk fra dig da boksen jo er dens Hjem. det kræver tid før at hun "invitere" dig ind.. men først og fremmest snak med hende når der er ro i stalden bare dig og hende, vil også være rigtig godt hvis du fortæller hende en "historie" bare så hun høre at din stemme er rolig så skulle hun blive glader og trykkere med tiden.. men ja det tager tid..

• #5   22. dec 2007 og tilids øvelser fra jorden ville også være rigtig godt.. så længe det jo selvf ikke er i boksen smil

• #6   23. dec 2007 Min pony har oz været lidt boks sur, eller ikk decideret(staves?) sur, men sådan, gider da ikk rigtig snakke og sådan... Men der har det bare været at håndfodre hende lidt og så bare søge kontakt rigtig meget med hende, men respektere hver gang hun så sagde fra og efter 1½år er hun heller ikk "boks sur" mere når det er mig og hun er det ikk så meget med min mor og så tilfældigt om hun er det når der er andre, men det er bare tid,tid,tid og så skal det nok komme...

Kommentér på:
Bokssur! HJælp

Annonce