{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
696 visninger | Oprettet:

Bokssur eller hvad? hjælp {{forumTopicSubject}}

Igår var det hundeudstillingen og Chess var meget kuldret over det mange hundrede dyr der var der men da jeg trak hende ind i boksen blev hun helt normale gamle chess:) men da jeg så kulle trække hende ud på staldgangen blev hun meget urolig og da nogle af dem derude fra skulle forbi med nogle Halmpiller blev hun fuldstændig helt som om ja? jeg ved ikke rigtig hvordan skal sige det?:( men jeg lod hende få fri og tog så hjem igen og ventet på at de der hunde var taget hjem, skulle ride min lillesøsters pony.(Flamme)

Men da jeg så kommer der ud igen trækker jeg og min mor Chess og Flamme ind og stiller dem i boksen. Da jeg så vil gå ind til chess SPARKER HUN EFTER MIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det har hun ALDRIG Gjort, jeg blev godt nok forskrækket! Og vær gang jeg kom tæt på skyndte hun sid ned i i enden boksen og gemmer sig som om hun var mega bange for mig:'( og vær gang jeg forsøgte og komme ind til hende vente hun røven mod mig og vil sparke mig:''( Det bekymre mig meget for tænk vis Chess hader mig!?;'( men det bare det at ude på folden gør hun intet og hun følger også efter mig:) lig som hun plejer og være det kun inden stalden sådan:(

ved godt der kun er gået 2 dage men det gør bare så ondt indeni når hun sparker efter mig vil bare ha gamle chess tilbage;'(!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bokssur eller hvad? hjælp
Kommentér på:
Bokssur eller hvad? hjælp

Annonce