{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gigt i et forben hjælp
  • #1   1. dec 2007
    Ville ikke selv købe en hest med gigt.
    Vores ponyhoppe har gigt, og hun får glucosamin for det.
    Hun er sjældent rengående, og når hun er, må hun kun skridtes og traves lidt. Men hun er også 21....

Snak evt. med en dyrlæge om problemet....

• #2   1. dec 2007 mit forslag ville være at give dem lito vet( hyben vital ) .. det er hyben lavet til heste som er dokumenteret at der er en efekt overfor gigt

• #3   1. dec 2007 hej
    jeg har selv en heste med gigt i et pagben også kaldt spat..
    det kan man risikere at det aldrig går i udbrud og kan rides altid men det kan ske når som helst.. og ved man at hesten har spat inden man køber den så synes jeg at man skal lade være..
    jeg fandt først ud af det efter et stykke tid men jeg springer på hende og rider dressur.. men om vinteren bliver de meget stiv benet så der skal man holde den igang hele tiden...

• #4   1. dec 2007 Jeg ville tag en snak med en dyrlæge. de ved jo lidt mere om det... :0) men held og lykke...

• #5   1. dec 2007 line A:
    Ved du hvem der forhandler, elller hvor man kan købe Hyben Vital?

• #6   1. dec 2007 *eller

• #7   1. dec 2007 Jeg ville ikke købe en hest med gigt.. hvis den har det som 6 årig er det alvorligt..gamle heste får gigt men det er anderledes.. jeg har aflivet en 7 årig hest med gigt og har en veninder der har aflivet 2! det er meget smertefuldt for hesten..

• Jack H
    Jack H Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Svar: 12
    #8   17. jun 2008 Jeg kan varmt anbefale FluidFlex som indeholder båe Glucosamin og Chondroitinsulfat. Har selv brugt det til min 20 år gamle Hannoveraner som fik det mærkbart bedre allerede efter 14 dage.

Indhold pr. liter:

Glucosamine HCL 84 550 mg
    Chondroitin sulfate 3 382 mg
    Bromelain 8 455 mg
    Yucca Schidigera 8 455 mg
    Collagen-derived peptides 2874,7 mg
    Grape seed extract 338,2 mg
    Citrus bioflavonoids 338,2 mg
    Copper 338,2 mg
    Zinc 1 352,8 mg
    Manganese 1014,6 mg

Kontakt mig venligst for yderligere info eller se mere her.... http://www.qxl.dk/accdb/viewitem.asp?idi=540759610

Kommentér på:
Gigt i et forben hjælp

Annonce