Er det ikke muligt Er det ikke muligt
At finde ud af hvem det er der hele tiden prøver at oprette døde og/eller sårede heste?
Jeg mener at det må være muligt at spore den person(håber sandelig det kun er en person der er så morbid og ikke tænker over der faktisk er mange børn på denne side) og lave en blokering så han ikke kan udstille de klamme billeder..
Selvfølgelig ved jeg godt at der ikke er nogle heste der lever forevigt, men derfor synes jeg alligevel ikke der er nogen grund til at vi skal ha det smidt i hovedet...
nu har jeg højst sandsynligt hældt benzin på denne morbide personligheds bål.. men jeg er ærlig talt ligeglad
:vedkommende hører ikke til her!!!
jan 2004
Følger: 39 Følgere: 143 Heste: 1 Emner: 924 Svar: 8.223
nov 2003
Følger: 45 Følgere: 43 Heste: 3 Emner: 94 Svar: 707
Uanset om man har mistet en hest eller ej, hører den slags ikke hjemme her.
jan 2004
Jeg mener at de ikke særlig rart at se på især når man engang har mistet en elskede hest engang fx. mig. Så er det ikke rart som Louise P skriver at få det smidt lige i ansigtet igen... det vækker minder og se en død hest... Det var det jeg mente med især når man har mistet en hest.....
KNUS FRA KINE!
dec 2003
Følger: 215 Følgere: 210 Heste: 1 Emner: 529 Svar: 1.220
Nej de hører virkelig ikke hjemme her. Især når man har mistet 2 heste indenfor 4 måneder:-( Selvom man er kommet næsten over det hjælper det jo ikke ligefrem med sådan nogen billeder.
jan 2004
Helt enig... Havde ikke engang min hest i fem måneder før han blev aflivet... det er hårdt og når man så kommer her ind og får det smidt i hovedet med døde heste får man det altså lidt dårligt igen og kommer til at savne sin afdøde hest frygteligt ikk???!
Knus Kine!
jan 2004
Er det ikke muligt