364 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Så faldt jeg af, igen igen igen xD Så faldt jeg af, igen igen igen xD

Ja, så skulle jeg hoppe op på lotti uden sadel, da hun bestemmer sig for at løbe en tur, så fik jeg ridehus bund i munden, øv altså!

Og forleden dag, var vi ude at ride en dejlig tur, da lotti lige pludselig gerne ville hjem, udover markerne, kæmpe dybe huller, nøøj, jeg troede hun ville snuble, men jeg kunne intet gøre, og så da vi næsten var hjemme måtte jeg af i et sving, så jeg lavede en koldbøtte i luften, men heldgivis, hjelm og vest, tog det værste.

Jeg tror i gennemsnit jeg falder mindst 1 gang om ugen xD Men nu er jeg heller ikke specieelt påpasselig smiley

Hvor tit falder i af?

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylder, rullegardiner og hyldedele skal nedtages og bortskaffes 2.000 kr.
  • Forbedring af digital foto 300 kr.
  • Balkony door handle 2.000 kr.
  • Trægulv buler 2.000 kr.
  • Elektriker tilslutning af varmvandsbeholder 1.200 kr.
  • Montering af TV på væg med beslag 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så faldt jeg af, igen igen igen xD
  • #1   9. nov 2007 Falder Aldrig af? .. Hmmmm x'D

• #2   9. nov 2007 aldrig.. er faldet 2 gange i mit liv.. den ene gang røg hesten med..

• #4   9. nov 2007 Er ikke faldet af en hest i mange mange år. Nu har jeg så fået ny og den har bukket mig af to gange på to uger.
    Træls!!

• #5   9. nov 2007 Plejer for det meste kun at falde af, hvis hesten styrter. Og har - 7 9 13 - aldrig slået mig særlig meget, xD

• #6   9. nov 2007 det er ligsom mig jeg fader os af en gang i ugen xD

• #7   9. nov 2007 Er faldet af ca. 5 gange vil jeg tro.. Den værste gang, var hvor jeg red på en skolepony.. Husker ikke så meget, da jeg fik hjernerystelse..
    Men jeg kan huske at jeg skulle ride på en pony, som ingen ville ride, fordi at den var lidt frisk.. Jeg VILLE prøve den, men det blev sidste gang !

Den stak af i fuld hammer, og så huskede jeg ikke mere.. Men min underviser har fortalt, at jeg blev kylet ind i barrieren, og ponyen bukkede i vildskab, og kunne ikke styre sig selv, og smadrede ind i mig.. På sygehuset sagde de, at jeg kunne ha' været død på stedet, hvis den var smadret hårere ind i mig.. smiley

• #8   9. nov 2007 Jeg er kun faldet af 3 gange, og det var allesammen Lady der smed mig af.

Den første gang var det fordi vi intet udstyr havde på og jeg skulle vise min veninder hvor god jeg var til at ride (Havde kun redet ½ år Ö) Så Vi løb afsted og jeg ville trave, og pludsselig dinglede jeg på siden af Lady!

Og anden gang galoprede hun sindssygt afsted med mig, uden saddel og tog et skarpt sving, og så lå jeg på jorden, resten af dagen døjede jeg med ondt i hoften.

Og sidste gang: Vi skulle springe, og Lady kunne se et sted hvor hun kunne komme ud af banen. Så tog hun chancen, og vi havde ellers stillet pinde op foran for at hun ikke skulle rende væk. Så redner hun hen og stiller sig foran dem, jeg ville ikke ahve benene i klemme så jeg tog benene op på skuldrene af Lady. Desværre så regnede jeg ikke med at hun ville springe, og så fik jeg slået en saltomotale i luften, og landede lige ned i en træstup. For po**er det gjorde ondt!

-Julie.

• #9   9. nov 2007 Falder a hele tiden smiley

• #10   9. nov 2007 jeg er faktisk ik faldet af siden august eller sådan .. men er nok i alt faldet af 100-200 gange xD

• #11   9. nov 2007 hahah .

jeg faldt konstant af før, men så fik jeg Parleur smiley '

da jeg så havde haft ham i OTTE MÅNEDER, var jeg ikke faldet af en eneste gang, af nogen heste smiley ' hahah , så pralede jeg med det, og dagen efter blev jeg smidt af palle 1 gang på stranden, ugen efter baunty tre gange på stranden, et par dage efter af parleur en gang på tur, to uger efter af i spring og hjernerystelse. en månede efter bev jeg kylet af ung'ponyen, haha hog røg med ambulance (;

Så HUSK- PRAL ALDRIG MED AT I IKKE FALDER AF smiley

• #12   9. nov 2007 Falder også sjælendt af ...

Er kun faldet af Rony 2-3 gange i de 2 år jeg har haft ham ;D

• #13   9. nov 2007 har røget af Ulf en gang fordi jeg skulle hænge en klokke op, det var her nu hvor klokken skulle stilles tilbage (den i ridehuset skulle jo oz stilles, vel?..), men Ulf synes det var lidt farligt at hænge den tilbage, så der røg jeg lige af xD Ellers så styrtet vi både jeg og ham her i januar og så i dag faktisk, i januar inne på banen til stævne, i dag på opvarmingen..
    _TR

• #14   9. nov 2007 ved ikke hvor mange gange jeg er faldet af, men man skal falde af mindst 100 gange før man er en god rytter..heh<3(-:

• #15   9. nov 2007 Er faldet af 3 gange i mit liv.
    Førstegang fordi sadlen sad hammer skæv efter at have prøvet og kunne få hesten i galop. og jeg kunne ikke nå at komme ud af den.:/

Anden ´gang var hvor jeg skulle trave på Attilla, så smed han mig af.

Tredje gang var også Atiilla der smed mig af, eller det vil sige der gik en ved siden af så han nåede og få fat i mig.

• #17   9. nov 2007 Tonga er jeg aldrig faldet af smiley

Men de ungheste jeg har redet før hende, har jeg godt nok været af nogle gange, det kan slet slet ikke tælles

• #18   9. nov 2007 I forhold til hvor mange heste jeg dagligt rider ( mellem 2 og5 ) synes jeg ikk er jeg falder meget af. Men ind imellem får jeg da også en flyvetur.. Men det høre vel med når man rider ungheste smiley

Kommentér på:
Så faldt jeg af, igen igen igen xD

Annonce