{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
592 visninger | Oprettet:

så faldt jeg af tex../: {{forumTopicSubject}}

ja, igår faldt jeg så af tex, første gang nogensinde.
vi red rundt inde i ridehuset og havde hyggedag, red i grime, uden sadel eller noget, bare med træktorv.
jeg red enda sammen med et par andre, og tex bliver elelrs aldrig bange, nå men så gør en dreng (som jeg hader) tex pisse bange ved at lave en eller anden lyd, så tex går helt amok og jeg var uopmærksom så jeg falder af. og af en eller anden grund fordi jeg har så nært et forhold til min hest vil jeg ikke slippe ham, så selvom jeg falder af holder jeg stadig fat i ham så jeg bliver skæbt et stykke han af jorden, men kommer så igen på benene.
jeg havde ikke ridehjelm på og fik et hiv i nakken så har derfor temmelig ondt nu.
efter at jeg røg af skulle jeg så op igen, men tex var helt oppe og køre, har aldrig set ham sådan før, så vi gik hen hvor ulrik (hade drengen) havde lavet lyden og der var intet, men så snart han så ulrik gik han amok igen.
jeg beroligede ham og red lidt rundt stille og roligt.
da jeg så skulle stige af ville ulrik skubbe mig af tex, så tex blev bange igen, HAR ALDRIG SET MIN HEST SÅDAN ! smiley det var så trist.
bagefter var han bare vildt ked af det, som om han troede det var hans skyld (han har aldrig tabt sin rytter)
så det var lidt trist /:

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  så faldt jeg af tex../:
Kommentér på:
så faldt jeg af tex../:

Annonce