{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Faldet af og hesten løb i det fri?
  • #1   18. okt 2007 Det var da heldigt smiley Det må os bare være ubehageligt!

• #2   18. okt 2007 faldt af en fire års pony på stranden, so stak af, heldigvis kom der en lille pige gående og så fangede hun den lige i farten. totalt poker face, da en ca. 5 år gammel pige kom der med min 4 års XD

• #3   18. okt 2007 Jeg faldt af og brækkede kragebenet.
    men hesten stod heldigvis ved siden af mig og snusede tilmig..
    såå sødt..

• #4   18. okt 2007 Nej aldrig. Heldigvis smiley Men ville nok gå i panik . smiley

• #5   18. okt 2007 min løb bare tre kilometer tilbage til stalden.

• #7   18. okt 2007 har en gang prøvet ved den hannoveraner hoppe jeg havde for 6 år siden. vi red i skoven og så gled hun på sådan en lille skrant hun egentlig bare kunne have trådt hen over. så jeg gled jo af hende og hun blev forskækket over at jeg gled af hende. hun var 16 år gammel og havde aldrig nogen smidt en rytter af eller faldet eller noget så hun fik bare et giga chok og løb. og så var det som om da hun havde løbet 500-1000m længere ud, stoppede hun brat op og kiggede som om hun tænkte, shit jeg mangler min rytter og så kom hun sprintene tilbage og vrinskede efter mig :o)

synes det var så sødt

• #8   18. okt 2007 Ja. Fik fat i hesten.

• #9   18. okt 2007 lige meget hvor jeg falder af holdt jeg altid fast i tøjlen og luckas er altid stoppet smiley

• #11   18. okt 2007 Da jeg i sin tid red hingst, holdt jeg os fast i tøjlerne, når jeg faldt af. Og det gjorde jeg altid i skoven. Det samme sted hver gang, efter spring over en grøft. Men de andre ventede på mig...

• #16   18. okt 2007 ha mange gange med Sofus..

satte efter hesten og prøvede at fange den, der vel ikk så meget andet at gøre..

• #17   18. okt 2007 sidste år da vi skulle lukke hestene ind, løb Sofus og Zafir også selv frit ud over stubmarken og ind til stalden, de løb først op mod vejen og så vente de rundt og skyndte sig ind - smpelthen den daglige rutine.. hehe

• #18   18. okt 2007 har også prøvet hvor min søs faldt af, og vi var rimelig langt væk hjemmefra og hestene skulle over en farlig meget trafikeret vej for at komme hjem.- da hun var faldet af løb hesten først lidt væk, men så gik det ligesom op for den at den var helt alene, og så kom den tilbage til os..

• #19   18. okt 2007 Jaa :s Ups ..

Mig og en ude fra min gård , skridtede en tur , så gik hendes hest pludselig lidt amok , som han nu gør en gang i mellem , og så løb den og min skulle self med , så det sagde småkage og så stod den oven på min arm , kiggede på mig og så skred den !! Møg krække smiley

• #20   18. okt 2007 Jeg faldet af leda 1 gang, og det var ude i skoven, og havde næsten lige fået hende, hun løb så så kaldte jeg på hende, og så kom hun løbene tilbage til mig xD ..

• #21   18. okt 2007 Jeg er aldrig faldt af på tur eller andre steder hvor der ikke er indhegning.

Men da jeg faldte af Fenja i galop, stoppede hun brat op og tog hovedet ned til mig xD

• #22   18. okt 2007 Nope. Har kun faldet af i ridehus, og én enkelt gang på en ridebane, hvor jeg styrtede med canupa, hvor hun bare stilte sig og stenede - væk fra mig.

• #23   18. okt 2007 Vores løber ALTID tilbage, for de er kun 3 hesten på gården, og kan slet ikke undvære hinanden smiley

Også når vi er på tur, kan man godt mærke hestenes indbyggede kompas, for når vi vender snuden mod gården, tripper de for at løbe stærkt, heheh smiley

• #24   18. okt 2007 Har så vidt jeg husker ikke prøvet hvor de har løbet.

-Eller vent. jo, den første (og eneste) gang jeg faldt af Camilla..
    Vi sku lige ned på en mark 400 meter fra hvor vi bor. det blæste af lort til, og så ville min mor galopere. men jeg sagde at det ville jeg ikke endnu, kun trave.
    så traver vi lidt, og så sætter min mor i galop alligevel.
    Og vi var lidt bagud, så det resulterede i at Camilla lavede verdens gigantiske mega stejle-bukspring.
    (noget i retning af (link fjernet) 21:33:21 )

Der skvattede jeg så af, og Mille smuttede og løb totalt panisk rundt på markerne.
    Men til sidst løb hun så hen mod mor og shiner, hvor min mor så formåede at få fat på hende..

ved ikke hvordan hun ville reagere nu om dage.
    Måske man sku afprøve det xD not xb

• #25   18. okt 2007 ja på min shetlandpony vi red altid en bestemt tur og så vær gang vi kom til et bestemt sted lavede han et bukspring og jeg faldt af og han løb hjem=) og sådan var det vær gang=)

• #26   18. okt 2007 nej jeg har ikke prøvet at falde af også freja løb sin vej men der jeg var på østerlund ridelejr så der jeg havde taget hendes hovde tøj af og skulle til at give hende grime på løb hun afsted mod en stor vej.
    jeg løb efter hende men der hun nåde den første fold privat folden hvor hun selv stod stoppede hun og kigget ind på den, der hun så der ikke var nogle der løb hun tilbage og nogle af mine venner stoppede hende.. mit hjerte sad i halsen på mig og jeg følte at jeg skulle kaste op..

men der hjemme når jeg falder af står hun bare og glor på mig som "Hvad pokker laver du dog der?" smiley

• #27   18. okt 2007 hehe jo - da jeg arbejdede på island og trænede heste. de fleste løb bare hjem ti stalden. en 4 års hoppe smed mig dog af uden foran stalden (hovedet ned mellem benene og krum ryg smiley - hop hop hop og der lå jeg så smiley men hun tog den ud over stepperne for huld udblæsning. hun sku dog bar lige ræse af, som kom hun tilbage og begyndte at lede i mine limmer efter en godbid! haha. så hoppede jeg op og vi red ud, og ingen yderligere problemer

• #28   18. okt 2007 jag det gjorde min pegasos for en lille måned siden men han løb kun 5 m væk og begyndte og spise men da jeg faldt af tog ejg tøjlerne ud over hovedet på hesten og han fik viklet sine ben ind og kunne ikk andet end og spise... selvom han er kun5 var han meget rolig og efter jeg fik vejret (faldet slog alt luften ud af lungerene på mig)skyndte jeg mig hen og vikle han fri... op så op på hesten igen..

sidste efter blev han bange for en lastbil der kom imod og smed mig af og løb over på den anden side af vejen og begyndte og spise og der var han 4.. hehe.... så han løber aldrig helt væk...

Kommentér på:
Faldet af og hesten løb i det fri?

Annonce