Flytte eller blive? {{forumTopicSubject}}
Jeg står et sted , med fine faceliteter , og med super fold forhold , Hestene kan gå ude fra morgen . Til de ikke gider mere . der er fine lufte folde , hvis man har en syg/halt hest, der ikke må gå ude i flokken ! Der er 2 dressur baner , en spring bane og et ridehus . Fine forhold når det er et privat sted .
Som i jo nok alle kender til , så har heste steder det med at blive lidt af en hønse gård . Det er søde mennesker der står hvor jeg står . Men der er efter hånden op mod de 80 heste. Så der er meget snak i krogene . Jeg trives ikke rigtig der længere , det har ellers været det perfekte sted for mig og mine heste igennem de sidste 2 år . Men ikke længere , og jeg Ved snart ikke hvordan alle os måske 40-50 personer der rider skal kunne være i ridehuset til vinter . (jeg er for 2 år siden flyttet fra en rideskole , for at undgå at det hønsegårds fnidren . Jeg nyder at omgås mine heste i stille og rolige omgivelser . Gider ikke det der stress moment .
Nu står jeg med tankerne om at flytte , da jeg hver gang jeg skal ud til mine heste har den der "ej jeg gider ikke" følelse . Og faktisk tit tager trist der fra .
. Jeg har stået et lille sted en gang , hvor der netop er blevet nogle bokse ledige . Der havde jeg kun min pony . Men var egentlig glade for at være der . Hestene kan stå ude også hele dagen . Der er vist omkring 12 bokse . så ikke så mange som hvor jeg er nu . hestene bliver delt op på foldene , med dem de kan sammen med .
Der er bare ikke de samme faceliteter . Ridebanen er ikke noget at råbe hurra for når det regner , da den bliver lidt gladt . Og det ridehus der er der, er så lille at det svare til en 20 meter volte .Så der kan man ikke rigtig ride på hest inde. smil .
Jeg har bare nogle super gode bokse til hestene hvor jeg er nu . De står over for hinanden . Har begge vinduer . Og trives rigtig godt på stedet . Er i tvivl om den store ville trives på et mindre sted (hun stod med 8 heste den gang jeg fik hende . der trivedes hun ikke. Men var heller ikke i hænder den gang)
Åh, det er sku en svær beslutning . Jeg vil ikke bare flytte for selv at få det godt . Mine heste skal også kunne trives jo
Ved godt mit humør kan smitte af på hestene så de kan blive triste over jeg er det . Men det er de ikke . de er begge glade og tilfredse . Men det kan selvfølgelig ændre sig til vinter ?
Hvad ville i gøre . Vente og se om det bliver bedre . og i mellem tiden tjekke stederne i nærheden ud . For at finde det rette sted . Eller flytte med det samme ?
mar 2005
Følger: 139 Følgere: 132 Heste: 6 Emner: 212 Svar: 1.505
feb 2006
Følger: 18 Følgere: 16 Heste: 2 Emner: 59 Svar: 185
mar 2005
Men, der er et sted der kunne gå . Men der må man ikke bruge boksene om sommeren . Og chilli må ikke gå på græs . Ihvertfald ikke i døgndrift . (i følge dyrlægen) pga. hendes slid gigt og at hun blev forfangen her til sommer . hehe . Så det er ikke nemt jo . Sådan er det nemlig mange steder hvor jeg bor! . :/.
aug 2006
Følger: 34 Følgere: 62 Heste: 2 Emner: 50 Svar: 1.132
Men tror du skal blive lidt tid og se
mar 2005
Følger: 43 Følgere: 36 Heste: 2 Emner: 1.984 Svar: 10.046
mar 2006
Følger: 74 Følgere: 72 Heste: 4 Emner: 236 Svar: 1.348
ved godt hvad du mener.. bare lidt svært at forklare
mar 2005
Bar så TRÆLS når jeg en gang har flyttet væk fra sådan nogle . Hvorfor skal de følge efter mig haha
mar 2005
mar 2006
Følger: 74 Følgere: 72 Heste: 4 Emner: 236 Svar: 1.348
mar 2005
jan 2006
Følger: 45 Følgere: 51 Heste: 2 Emner: 93 Svar: 2.746
Jeg synes du skal stille og roligt kigge efter et andet sted. Du behøver jo ikke at flytte hurtigst muligt. Det irriterer dig jo bare, så tag det roligt og brug tid på at finde det perfekte sted for dig og dine heste. Det bliver i gladest for i længden.
Flytte eller blive?