705 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
4 Svar
Salg af sadel - hvor kan man finde hjælp? Salg af sadel - hvor kan man finde hjælp?
Godaften
Jeg står over for at skulle sælge min sadel, da min pony desværre ikke er her længere... dog har jeg ingen erfaring med salg af sadler. Det er en Henri de Rivel springsadel, købt for omkring 12000,- for 7 år siden ved sadelmager Birgitte Funder.
Har nogle af jer erfaringer med salg af sadel gennem en sadelmager/butik evt? Og hvilke butikker eller sadelmagere kan I anbefale til dette?
Jeg bor ved Aalborg, men kører gerne
Godaften!
0 synes godt om
maj 2009
Følger: 54 Følgere: 602 Heste: 2 Emner: 278 Svar: 5.752
Jeg har solgt mange sadler gennem tiden, uden at have synderlig forstand, ved blot at sætte dem til salg på ovenstående salgsdatabaser.
Nu kender jeg ikke din sadel sådan nærmere, men hvis du bare sætter den til en god pris, skriver bomstørrelse, boform og anlægsflade, så tror jeg du kommer langt selv.
jun 2011
Følger: 30 Følgere: 41 Heste: 1 Emner: 43 Svar: 1.640
Hvis nogen spørg på, om du sender sadlen på prøve, så gør det kun mod betaling af fuld pris i depositum og køber skal selv betale porto, som typisk ligger på 99 kr med GLS. Og husk, de skal sende den tilbage i samme stand og forsvarligt indpakket og senest dagen efter de har modtaget den. Ellers så aftal, at det betraktes som køb hvis ikke den er afsendt til tiden.
dec 2008
Følger: 15 Følgere: 22 Heste: 1 Emner: 54 Svar: 1.775
apr 2011
Følger: 8 Følgere: 5 Emner: 10 Svar: 368
Har ikke prøvet det, men tænker at du slipper for meget besvær og tidsspilde. Det er måske hurtigt de procenter værd
Jeg har ladet mig inspirere til at sætte nogle brugte ting til salg og jeg synes faktisk det er tidskrævende og jeg kan ikke helt gøre op med mig selv om det er de tusinde kroner værd at bruge tid på.
Salg af sadel - hvor kan man finde hjælp?