Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • buske med rødder graves op og fjernes 3.000 kr.
  • Montering af hasvik skydedøre. 300 kr.
  • Hurtig løsning af småopgaver 1.050 kr.
  • elektriker 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  salg af sadel?
  • #1   20. mar 2018 jeg har haft 2 sadler til salg siden 2014... stadig ikke kommet af med dem smiley det brugte marked er gået i stå..

• #2   20. mar 2018 Jeg har solgt min stor heste sadel for en måned siden og solgt en barefoot for 14 dage siden. Og hjalp min veninde med salg af hendes stor heste sadel og det tig en uge. Hun sendte mig billederne og jeg flækkede annonce sammen og gav fuld skrue herinde, på dba og g&g og det jeg har succes med smiley
    Rigtig flotte billeder med god baggrund og en rigtig god tekst sælger skidtet som jeg siger og så det vigtigt at man er ærlig hvis der er ridser eller hakker i sadel at få det nævnt på en pæn måde smiley

• #3   20. mar 2018 Det er svært... jeg har haft en sadel til salg siden sidste år, november?
    Der er ikke rigtig nogen henvendelser - det går virkelig an på mærke og pris. Folk forventer at når tingene er brugt, så skal det næsten ikke koste noget, hvilket jeg ikke synes er sandt. Kvalitet koster, sådan er det bare smiley

• #4   20. mar 2018 Jeg havde held med at sælge en ældre Kentaur i den lokale rideudstyrsbutik. Men det kommer helt an på mærke og stand, hvor hurtigt det går smiley

• #5   20. mar 2018 Det kommer meget an på mærke og stand.

• #6   20. mar 2018 Kommer an på mærke og stand ja. Plus at der er mange som søger sadler, som ikke gider kigge markedet igennem har jeg erfaret.

Selv har jeg aldrig ligget inde med en sadel i mere en maks et par måneder. Men jeg har også været god til at smide billeder og beskrivelse op af mine sadler, på søge annoncer der opfyldte kriterier for mine sadler. Tror du skal være aktiv "sælger" og gøre en indsats, ellers ender man hurtigt med at have dem liggende i flere år.

• #7   20. mar 2018 tjekker altid brugt marked inden jeg køber nyt, men ofte kan priserne være ret høje. fx. Jeg ledte efter en ride on pad physio. en ny koster 1600 og hvis man skal købe den brugt kostede den 1300 kr, så vil jeg hellere ofre 300 kr mere og få en helt ny med kvittering og alt i stedet for at købe en brugt.
    Så for mig handlere det også om at dem der måske ikke får solgt har en for høj pris på varen. smiley

• #8   20. mar 2018 Satte to sadler til salg i juni 2017, solgte den sidste i februar 2018.

Jeg har solgt dem via facebook.
    På alle siderne med salg af sadler og de sider med alt muligt udstyr.

Solgte en kentaur Athen til 3500,- og en Passier Young Winner til 5000,-

Kommentér på:
salg af sadel?

Annonce