{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.065 visninger | Oprettet:

Jeres Drømmeliv.. {{forumTopicSubject}}

Jeg vil meget gerne høre hvordan jeres liv skulle gå hvis i havde 100% magt over det.

Mit ønskeliv smiley

Min Far har solgt rigtigt meget af det jord der hørte til vores gård, og han har fået 7 mio for det ca. Desværre går der MEGET til skat, og betaling af lånet på huset. Men der er jo stadig over 1 mio tilbage. Min far er begyndt at snakke om at vi skal have renoveret hele vores gamle stald, og sænke gulvet 30-40 cm, for det er lige trængt nok nu. Og så skal vi have nye bokse og vandspiltov ( jeg kan ikke blive mere lykkelig ). Nå men først og fremmest håber jeg at alt det vil ske uden problemer. Så er mabel i fol med Zardin firfod, og jeg håber bare rigtigt meget at vi får et sødt dejlig, og mest af alt raskt føl næste forår. Ikke nok med det, men min far har også sagt at der nok skal være 5 bokse i vores nye stald. Lige nu har vi Lotti, Mabel og Zeus, det er 3 + 1 føl = 4, men så kan jeg jo ikke lade være med at tænke hvad der skal være i den sidste boks smiley Jeg håber bare rigtigt meget at jeg må få en hest, for jeg vil gerne starte med at ride hest. Nå, men længere ude i fremtiden, så vil jeg fortsætte med samme kurs i skolen som nu, og jeg vil på gymnasiet efter 9. kl. Bagefter vil jeg meget gerne igang med uddanelse til dyrlæge ( Håber jeg får gode nok karaktere til det ) og imens jeg er under uddannelsen, finder jeg en sød og dejlig kæreste, som også er igang med uddannelsen til dyrlæge( gerne lidt mange penge ;P ), dog lidt længere mod slutningen af uddannelsen. Det går rigtigt godt med vores forhold, Og da da han er færdig i uddannelsen bestemmer vi os for at købe en gård sammen. På gården er der 10-20 hestebokse, og et dejligt ridehus. Selve stuehuset er dejligt og moderne. 4 år senere : Jeg er nu færdig med min uddannelse, og det er gået rigtigt godt. Mig og min kæreste har boet på vores gård i 4 år nu, og vi er nu begyndt at tænke på børn. Vi har efterhånden fået fyldt hesteboksene op med dejlige heste, og ponyer, og vi går meget op i horsemanship, og forståelse af hesten. Og efterhånden høre folk om vores gård, og vi begynder at afholde kurser og foredrag i horsemanship, og inteligent træning. Jeg bliver gravid og føder en velskabt lille dreng eller pige, som jeg håber vil intresere sig meget for heste. Hvis han/hun gør det, køber vi hende/ham en lille shetlænder børnepony, og det kører bare der ud af. eg vil gerne have 2 børn mere, da jeg altid har drømt om 3.

Nå men ellers ender alt lykkeligt og mine børn vil blive rigtigt dygtige til horsemanship. og selfølgelig bliver mig og min mand aldrig skilt. o.s.v o.s.v

Guud, hvor blev det langt. Det går nok ikke lige så heldigt, men drømme har man da lov til smiley

Please kom med jeres drømmeliv, det kunne da være sjovt at høre smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeres Drømmeliv..
  • #1   10. aug 2007 Uh ha, så skulle jeg være fotograf smiley
    og så skulle jeg købe en gammel lille landegndom, hvor der skulle være en kææææmpe boks til Schakira, og så ville jeg havde et par DSPer til avl

• #2   10. aug 2007 Jeg skulle bare være mange millionær, og finde min eneste ene smiley
    det ville være mit drømme liv, så ville jeg tage resten som det kom smiley

• #3   10. aug 2007 Uhh... En dejlig mand der elsker heste, søde sunde børn... der elsker heste...
    Et hus på landet, med have og gerne plads til heste...
    Flere penge og mere fritid...
    Masetto bliver mindst 60 år gammel....

Smiler... sjovt som heste er en del af næsten alt på den liste... og hvor finder man så lige manden der har masser af penge og masser af fritid.... og elsker heste?????

• #4   10. aug 2007 Haha xD

Diktator Ulle ! smiley

• #5   10. aug 2007 mit drømme liv..

at være berømt springstjerne og tjene nok penge ¨så jeg kan betalet min forælder for alt det jeg har lånt af dem og lave på en stor stutteri med mange smukke og gode heste

• #6   10. aug 2007 jeg vil meget gerne avle fjordheste smiley og så havde en mand han behøver ikk havde mange penge kærlighed frem for penge og så en kæmpe går med plads til alle min følle bøller og avls hopper hingst og ride heste smiley og JEG ska tjene pmange penge så min mand kan gå og hjælpe mig der hjemme og så ska jeg have (helst to piger og to drenge ) pigerne ska gerne komme op og ride lands plan og jeg vil give dem det mine forældre ikk har råd til smiley

• #7   10. aug 2007 Jeg drømmer om at starte stutteri og blive dyrlæge..

• #8   10. aug 2007 Det liv jeg har nu smiley så er jeg godt tilfreds smiley

• #9   10. aug 2007 Jeg skulle blive pilot, og flyve til brasilien, og ride på lands og elite plan i min fritid.. xD hahah

Men, jeg håber mest på at blive pilot.. smiley

• #10   10. aug 2007 Vågner op en morgen på min dejlige gård, kigger ud af mit vindue. Jeg ser over mod markerne, de skal snart høstes, så kigger jeg over mod foldene, hestene står stadig og halvsover. Men den nye der kom igår aften ser ud til at være vågen. Det er en smuk hest, den skal nok blive til noget. Det sagde jeg også til ejeren.
    Jeg kigger over i den anden ende af min seng, der ligger min eneste ene. Han er landmand, og han skal ud og plove vores marker idag.
    Når. Jeg står op, tager ridetøj på og spiser lidt morgenmad. Derefter går jeg ud til Magic. Min dejlige hest, vi skal træne til EM i dressur idag. Jeg kigger over på den nye hest. Hun kommer over til mig. Vi er allerede blevet gode venner. Måske skulle man træne lidt Horsemanship med hende idag?...

Jep. jeg vil være berider, leve af det så derfor skal jeg være god, og rider heste til med HORSEMANSHIP.
    Et liv jeg ALTID har drømt om ^^, :')

• #11   10. aug 2007 Har det smiley .. men kunne godt tænke mig en ridehal smiley

• #12   10. aug 2007 Magien Danser.

Du skriver flot smiley

• #13   10. aug 2007 Jeg vil sige det på denne måde, at kunne jeg lave om på min fortid, ville jeg idag være en stor dressurrytter, gerne med en handelsuddannelse i baghånden, så man havde noget at gå tilbage til, hvis der skete noget i hesteverden, jeg ikke ville være herre over.

Idag er jeg 28 år, ingen uddannelse, dog gift med dejlig mand og har sammen 3 drenge, der elsker heste og elsker at ride, så det er skønt. Derudover har jeg min dejlige fjolle og en KÆMPE drøm om min egen gård, hvor mine drenge skal have en hest hver og jeg skal have en mere. Min mand rider ikke endnu - han tør ikke sætte sig op, men det kommer måske en dag alligevel.

At jeg ikke er kommet længere end hvad jeg er med min ridning, kan jeg kun takke min mor for! Hun ødelage det hele for mig, for der var ingen fremtid i det med heste - til trods for at min ridelærer var meget imponeret over mig og mit talent, som jeg havde dengang - desværre virke det lidt til, at det er gået i glemmebogen det meste af det, men mon ikke det kommer frem med tiden igen..?

• #14   10. aug 2007 Tanja.

Ej hvor ærgeligt, når du nu havde talentet D;

• #16   10. aug 2007 Tanja J: Glæd dig over at vi er ryttere...
    Havde vi været fodboldspillere, havde vi været på vej på pension, men i ridning er vi unge og har hele livet foran os med vores sport.

• #17   10. aug 2007 at kæresten kunne tåle heste og alle andre former for dyr og vi havde vores eget sted og bo, nu hvor vi har snart 2 børn. og gerne et sted hvor der både var plads til hestene, kærestens hobby (mini racerbil) og vi havde vundet en helt masse penge så vi kunne leve af vores hobbyer.

• #18   10. aug 2007 Mit drømmeliv:

Vi vandt i fx lotto. Gode penge og betalte ALLE udgifter. Simpelthen ALLE. Så fandt vi os en super flot ejendom med stald og fold + beligenhed til ridebane og ridehal. Så fik vi lavet ridebane og ridehal og købte os 2 ponyer mere. En 2'er til min søster / mine besøgende veninder og en mini-pony fx shetlænder til andet.
    Sådan er mit drømmeliv nok =)
    INGEN udgifter, eget sted med hal og bane og stald, lækkert hus indeni, men gerne gammelt af udseende udenpå. Og mit værelse skulle ligge lige ud til stalden =)

Så op hver morgen kl 6 og fodre heste og lukke ud.
    Uh ville jeg ELSKE! =)

+ vi købte ny lækker bil og lækker trailer =)
    Hehe.
    Det vil jo være guld at vinde i lotto for os =) Min mor er nemlig 100% enig selvom hun ikke er til heste =)

• #19   12. aug 2007 Dooh,

Jeg ville sku heller ikke have noget imod at vinde en masse Penge smiley

• #20   12. aug 2007 Jeg vil bare gerne leve et langt og lykkeligt liv, og have at alle mine nære skal det samme og have et godt helbred..

• #21   12. aug 2007 få en DV hoppe som jeg kommer til at starte høje klasser med osv..til min konfi, og Miss Dixie, skulle have en halvpart
    også når hun bliver 15 skal hun over at gå ved min farmor & farfar og lave et føl smiley også når jeg er gået ud af gymnasiet,
    skal jeg uddannes som berider,( og evt. underviser.) og flytte til sjælland og
    finde en Rig og søde kæreste ( han skal være underviser.)vi skal osse ud at rejse i et halvt år., vi skal åbne et stutteri og hestepension. og når jeg bliver 25 skal jeg have en lille pige der
    skal hedde Thea( vil kun have et barn.), hun skal habe en lille pony, og senere en større
    hun kan komme ud og vinde på :b vi skal have mange penge.
    og når vi så bliver 60 ( kæresten og jeg ) og går på pension og Thea er flyttet hjemme fra, skal vi flytte til jylland og bo i et rigtig idylisk Land sted :b
    og have en ferie bolig nede i spanien også være der om vinteren og i Danmark om Sommeren..
    MVH Isabella.. smiley men kunne osse godt tænke mig at bo i Sverige nær Gøteborg, ( da vi har familie der.) eller på færørene. ( da jeg er halv færing.. men aller helst bare være lykkelig ( ikke blive skilt)
    og leve lykkelig til dages ende :bb
    men det er jo bare ønske tænkning smiley :b

Kommentér på:
Jeres Drømmeliv..

Annonce