{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeres drømmeliv.
  • #1   28. jan 2016 helt som jeg har det
    VH
    Annette

• #2   28. jan 2016 næsten er igang med et lån til min drømmebolig smiley også tror jeg at det må være det.

• #3   28. jan 2016 Det er svært at sige. Jeg har det enormt godt lige nu, og skal i gang med uddannelse her til efteråret. Jeg har været længe om at komme til hvor jeg er nu, forstået på den måde, at jeg ikke vidste hvad jeg ville, men nu er alt faldet på plads!
    Men drømmelivet er nok at komme til at eje en gård sammen med en fremtidig partner (som jeg ikke har på nuværende tidspunkt), og så have landbrug på fuldtid, og jeg ved virkelig ikke hvor langt det er væk, eller om der nogensinde sker smiley
    Men jeg er rigtig godt tilfreds uanset hvad!

• #4   28. jan 2016 Mig på forfatterskole med en hest ved siden af, velmedicineret og velfungerende, sådan som det forhåbentlig ser ud efter sommerferien. Jeg gad da også godt have en ishæst, som jeg kunne ride i skoven på, men jeg kan også godt leve uden og leve med den hyps jeg har ^^'

• #6   28. jan 2016 Jeg har ret meget mit drømmeliv som jeg ønsker det lige nu.
    Flere penge at gøre med, og et større sted til hestene ville være fantastisk! Samt. endnu mere uddannelse og viden! smiley

• #7   28. jan 2016 Så kommer jeg tøffende her som pessimisten.
    Jeg er langt fra mit drømmeliv. Jeg drømmer om at se verdenen, lige pt gerne fra sejlskib. Jeg drømmer om at have nogen venner hvor jeg ikke bliver røvrendt hele tiden, hvor jeg betyder lige så meget for dem som de gør for mig, hvor jeg også er elsket og holdt af.
    Jeg drømmer om et liv hvor jeg er accepteret af mine nærmeste, og hvor jeg er tilfreds med mig selv. Et liv hvor der er mulighed for at leve det liv JEG ønsker, istedet for hvad andre tænker jeg bør. Frihed og accept. Og hvis ham der den søde gut skulle komme ville det da være en klar bonus smiley

• #8   28. jan 2016 Jeg skal spontant til at tage hul på min drømme uddannelse som sygeplejerske her d. 8 Februar - så pt. er alt totalt stressede pt! Blev ringet op i går om jeg kunne startet nu her smiley
    Men jeg har måtte sætte min partion for min højt elskede hest på pause, grundet
    uddannelse. smiley

Næsten skridt er min kæreste og jeg køber vores drømme bolig sammen, hvor jeg har plads til at få min skønne hest hjem og evt. have en "opstalder", så hun har en makker smiley
    - Dette sker måske om et års tid, og så skal man lige falde til ren økonomisk før jeg får Filicia tilbage fra den nye låner smiley

• #9   28. jan 2016 Uh, jeg er kun et godt helbred fra drømmelivet smiley

Med et godt helbred, så var muligheden for egen gård der og så ville jeg kunne arbejde med alle de ting jeg elsker - for jeg har drømmehestene der altid gør mig glad, nogle frække katte der får mig til at grine og smile.. og sukke nogle gange, en fantastisk kæreste selv efter alle de år og en fantastisk lille familie.

• #10   28. jan 2016 Lige nu er jeg laaangt fra mit drømmeliv...
    Jeg bor i en lille bitte lejlighed hvor der slet ikke er plads til noget, er på SU så overtræk på kontoen er mere reglen end udtagelsen.

Men har en dejlig hest og nogle skønne venner omkring mig så skal nok klare mig igennem de næste 3,5 år også:-)

Men glæder mig til at få et arbejde jeg virkelig brænder for, økonomi til at kunne købe et lille landsted hvor jeg kan have et par heste og en masse andre skønne dyr osv.
    Men selvom det er dejligt at drømme så blev jeg også lige rykket tilbage til virkeligheden den anden dag. Min veninde skrev hendes mor havde fået kræft igen.. Og som om det ikke er slemt nok i selv så mistede hun for år tilbage sin far til kræft, få år efter der fødte hun tvillinger som døede begge to få måneder efter de var født. Oven i alt det her har hendes lillebror været ude i et voldsomt stof og alkohol misbrug..
    Så bliver man alligevel glad for sit eget liv selvom det ikke er helt perfekt..

• #11   28. jan 2016 Jeg drømmer om en lille, men hyggelig gård med en fed ridebanebund (så behøves der ikke ridehus (; ), samt med lys på banen. Jeg ville elske at bo i en skov/lige op af en skov, så man var omkrenset af dyr, natur og en naturlig fred og ro ville falde over stedet.
    På stedet ville jeg have et opvarmet sadelrum/rytterstue/teorilokale til kurser og nogle bokse, men muligvis også løsdrift, da jeg godt kan lide de går ud/ind selv hele døgnet rundt.
    Der skulle være flere folde, så der kunne være folde til græsning hele sommerperioden mens andre fik pause, samt muligheder for folde uden ektremt mudder i vinterperioden (kræver dog også et godt dræn).

Jeg ville elske at arbejde fuldtid med afbalanceringer mm., og besøge heste hver dag. Men ellers ville jeg bare gerne have et liv, hvor jeg er lykkelig, har en lille og glad familie og et godt helbred. Så kan alt andet komme lidt hen af vejen smiley

• #12   28. jan 2016 Jeg drømmer om en hyggelig og moderne gård med super moderne stald og to heste. En meget flot palomino og så en sort barokpferd med blå øjne smiley dyrlæge og så Pro rytter ved siden af smiley høe høe

• #13   28. jan 2016 Jeg ville have en uddannelse som hestedyrlæge, og hestemassør. smiley
    Så skulle jeg vide hvordan man beskærer/klipper en hests hove, og have et stort sted, med plads til 2 af mine egne heste, nemlig en helt vildt god springhest, og en helt vildt god dressurhest : ) så skulle jeg have et par opstaldere, ridehus og ridebane og store folde og en kæmpe stald, men også en løsdrift. Lave eget hø og halm, og starte stævner et par gange om måneden smiley
    Det er sådan lige hvad jeg kan forstille mig, ville være helt perfekt!

• #15   28. jan 2016 Samme her Ridning med Hjertet. Et godt helbred ville gøre alt for mit liv smiley

• #16   28. jan 2016 en olie shaik fra Dubai med privat fly til pony og så ellers bare tid med pony og dubais storcentre ??

• #17   28. jan 2016 Har et godt liv nu, 2 dejlige heste, en skøn kæreste og familie.
    Men glæder mig til at vi begge får uddannelser, så vi kan få flere penge og komme i et hus, og hestene kan komme et andet sted hen samt børn smiley
    Lige nu er drømmeuddannelsen lægesekretær ??

• #18   28. jan 2016 Jeg drømmer om at blive glad igen. Sådan for alvor. smiley

• #19   28. jan 2016 Må sige jeg er langt fra, man alt skal jo være skidt for at være godt.
    bor i et lille værelse helt alene langt fra alle, er igang med drømme studiet, går desvære i en klasse med nul sammenhold, og jeg trives bedst med mange venner omkring mig og godt sammehold, men det må tydelig vis vente til jeg er færdig.

Mit drømme liv er at bo nede på falster på gården med min kæresten, være med i hele prosessen om at bygge om så det er som vi gerne vil have det.

Have et godt job jeg er glad for og tjener godt på, så jeg Har den hverdagsbil jeg går og drømmer om, (istedet for at køre i den standdart kasse jeg køre i nu)
    Gennemleve hele prosessen der hedder at bygge min gamle golf op og bruge sommer til at tage til Tyskland, Holland, Østrig og Sverige og udstille den.

osv

• #20   28. jan 2016 Ja jeg er tæt på mit drømme liv smiley
    Mit drømme liv er: En lille gård på omkring 25000kvm grund med tre egne drømme heste. Og en-to søde opstaldere. Gerne hestetrailer og ridebane med lys. Løsdrift med lækre bokse som hestene selv vælger om de vil være i, med alle de små ting jeg ser på som vigtigt for et godt hesteliv. Arbejde som Socialpædagog på en døgninstitution med gode kollegaer og en god løn. Have en god økonomi og bare nyde livet med hestene, familien og venner. Og ud at starte jagter.
    Livet jeg har (får om lidt er) :
    Bor på en lille gård (for lidt jord og for lille stuehus) med mine to drømme heste og en lille låner. Løsdrift som er okay. Ingen opstaldere og ridebane. Arbejder på en døgninstitution som Socialpædagog med gode kollegaer (lønnen kunne have været bedre) og en okay økonomi. Hvor jeg nyder livet med hestene, familien og venner smiley
    Så jeg er ganske tæt på drømmen smiley om par/tre år køber vi drømmegården og så er vi der smiley

Mvh TT

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
    #21   28. jan 2016 Det eneste der mangler i mit liv er det hus jeg/vi har forelsket os i i skoven.

jeg har alt, vi er begge på su, men vi har rigeligt, vi har penge til hvad vi har lyst til. Vi kan tage ud og spise hvis det er det vi vil, købe nyt tøj hvis vi vil det, vores søn mangler intet, vores dyr mangler intet.

jeg er faktisk ufattelig glad for det liv jeg har. smiley

det ville da være skønt at vinde 200.000.000, men det er bare en bonus på et ellers skønt liv

• #22   28. jan 2016 Jeg er på vej til at lægge grundfundamentet til at få mit drømmeliv smiley

Blev færdig med psykologuddannelsen i sommer og får forhåbentligt snart et job, hvor jeg drømmer om på sigt at blive specialpsykolog inden for det kliniske område.
    Jeg har min drømmehest og med noget mere træning af os begge, så har vi snart et rigtig godt grundfundament for både den seriøse stævneridning og turridning samt springning.
    Derudover er jeg i gang med en fantastisk uddannelse som BBH basisinstrukør, og hvis jeg får et job i løbet af i år, så er det planen, at jeg starter på BBH træneruddannelsen til næste forår.
    Jeg har en fantastisk kæreste, som jeg bor sammen med. Vi drømmer om et rækkehus med have og på længere sigt et par børn smiley

På sigt er min drøm at få et varieret job, hvor jeg både arbejder med almindelig terapi, hesteassisteret terapi, undervisning af ekvipager, træning/tilridning af heste og afholdning af workshops/kurser omkring mental træning, hestens adfærd og indlæringsteori.
    Jeg vil meget gerne have et nedlagt landbrug, hvor jeg kan heste herhjemme, men for mig gør det ikke noget, at det ligger 20 år ude i fremtiden inden jeg får det smiley

• #23   28. jan 2016 Jeg har aldrig lagt en helt fast plan for mit drømmeliv. Mine ønsker ændrer sig også meget gennem tiden smiley

Men jeg kan kort sagt dele det op i et kortsigtet drømmeliv og et mere langsigtet. På kort sigt, så føler jeg mig tæt på noget der minder om mit drømmeliv: Jeg elsker mit job og mine kolleger, og jeg har gode venner. Om to uger flytter jeg til en ny lejlighed i udkanten af byen med mere plads, eget køkken, tættere på hest, og det føltes godt den ene gang jeg så det. Og så kommer jeg forhåbentlig til at se noget mere til hest.
    Det eneste jeg mangler for at få en "drømmelæretid" er at mine gode venner var tættere på. Men det kan jeg ikke ændre på uden at give afkald på en masse andet.

Langsigtet (efter min læretid), så er det lidt mere diffust. Det eneste der ligger fast, er at jeg gerne vil ud på landet eller en mindre by igen. Ellers er det meget af det samme smiley

• #24   29. jan 2016 hmm, mit drømmeliv det må være at jeg kan leve af at ride. Hvis ikke det dur vil jeg være biolog eller veterinærsygeplejerske, have en hest jeg kan ride på og et lille hus.

• #25   29. jan 2016 Jeg er på vej, men mangler stadig et stykke endnu. Mit "drømmeliv" vil være når jeg er færdiguddannet bioanalytiker med en fastansættelse på en afdeling jeg fungerer godt på smiley Ligeledes vil mig og kæresten bo på en mindre gård, hvor jeg har plads til mine heste, samt forhåbenligt planlægger børn smiley

Men har ikke som sådan et drømmeliv, men nogen ting jeg gerne vil opnå i livet smiley De mål er at have job, bo på gård, have maks 2 børn, have en raceren maine coon (Ja det er et livsmål xD) og nok bare generelt have heste, hund og katte smiley Og nårh ja - så vil jeg jo gerne dele dette med min kæreste, som jeg da håber lidt at en dag kunne kalde min mand smiley

Pt. har jeg kat (Som er halv maine coon), heste, hund reserveret (Som kommer fra grækenland til marts) og kæreste - så mangler lidt for at opnå mine mål og derved få mit "drømmeliv"

• #26   29. jan 2016 synes ikke helt jeg er der hvor jeg gerne vil være endnu.
    Jeg har manden i mit liv, et barn (nummer to skulle gerne komme i år 2017) og en hest. Men hesten er kronisk syg, og der har været få glæder i de 2,5 år jeg har haft den.
    Uddannelsesmæssigt er jeg ikke hvor jeg vil være endnu. Jeg har en sosu hjælper, men bruger den ikke. Arbejder i stedet som rengøringsassist, drømmejob tidsmæssigt når man har små børn. Men i 2018, skal der ske en dratisk omrokering, og jeg ved ikke helt hvor jeg står. Jeg overvejer noget kontor uddannelse. Derudover er vi ved at spare op til hus. smiley

• #27   29. jan 2016 Drømme livet smiley
    Det har jeg da nu ,dejlig mand børn svigerbørn ,skønne låne børne børn :):)
    Og så de mest vidunderlige dyr smiley ikke mindst mine skønne heste som er mine bonus heste børn/ venner .
    Og tænk hver morgen får jeg et dejligt vrinsk fra alle hypper inden jeg skal på arbejde :):) skønt at kunne havde sine dyr her hjemme smiley
    Da er da et drømme liv ikke :0)

• #28   29. jan 2016
    Jeg vil gerne have et landsted hvor der i gårdbutik sælges blomster, grøntsager, kød, buketter og andet - og det meste af det hjemmeavlet så og sige ;o).

Og gerne også en butik med rideudstyr og foder oven i.

Ridebane på stedet, ridehus i ok afstand og et par heste og evt. opstaldere. Vil vildt gerne have en Shire og ride MB i dressur på - det ku' være blæret :D.

Men det kræver en rig sheik til og sponsorere og sådan en ved jeg ikke hvor man finder her i Danmark ;o).

Så jeg nøjes pt. med at være SOSU hjælper afløser, det ville være rart med noget fast men da jeg kun er hjælper hænger det ikke på trærene. Og jeg har ikke meget fidus til at uddanne mig til assistent, så jeg tager hvad jeg kan få :o).

Det kører ganske glimerende rundt pt. da jeg bor hjemme - har købt bil selv, betaler selv for min hest og forsikringer. Og har godt med overskud pt.

• #29   30. jan 2016 Min drøm er at leve et liv med personen for mig, 2 børn, 1-2 hunde (gerne Shiba eller husky) og økonomi nok til vi ikke behøver tænke på husleje og budgetter osv. smiley
    Alt andet vil være privilegier.

Pt. tror jeg, jeg har fundet ham, jeg skal leve med :*

• #30   30. jan 2016 der er desværre en del at skulle arbejdes på, min status hedder okay smiley

• #31   31. jan 2016 Jeg er godt mod vej mod mit drømmeliv, er ved at uddanne mig til kranio-sekralterapeut til dyr og er færdig til juni smiley Har efterhånden taget en del kurser og flere er i vente. Næste år skal der oprettes firma, og undervisningen kører også på skinner. Min drøm er at være selvstændig og leve af at undervise og alternativ behandling, derudover vil jeg tage heste i træning, afholde rideferier, arbejde med noget hundetræning og telepatere med folks dyr smiley

• #32   31. jan 2016 Jeg er nået endnu et skridt på vejen imod mit drømme liv!
    Manden i mit liv, valgte i går at gå på knæ og friede til mig! smiley
    Han friet til mig i mine ynglings omgivelser, i naturen med udsigt til heste - dog desværre ikke min egen smiley

• #33   31. jan 2016 Årh tillykke Caroline!!

• #34   31. jan 2016 Mange tak smiley

• #35   31. jan 2016 Jeg er ret langt fra mit drømmeliv.
    Drømmen er at få mit eget sted med masser af plads/jord, starte et ridecenter op, have opstaldning og heste i ridning samt avle nogle gode springheste.
    Blive uddannet veterinærsygeplejerske med speciale i heste, fysiurgisk hestemassør/terapeut, evt dyrpasser med speciale i heste/hestemanager.
    Stå op til et liv som jeg elsker med en mand/kæreste jeg knuselsker. Få to sunde og raske børn (et af kød og blod, et der er adopteret).

Og bare nyde livet. Lige nu er det ret svært..-.-

• #36   31. jan 2016 Der er stadig chancer for du kan få dit drømme liv Sacha! smiley

Det næste skridt for mig, bliver at købe hus og få min dejlig hest hjem igen.
    Hun er som sagt tidligere nævnt lånt ud smiley

• #37   31. jan 2016 Helt bestemt! Og jeg går benhårdt efter det :D.
    Skal bare lige have overstået skolen, så kan jeg begynde at koncentrere mig om alt det andet!

Spændende Caroline! smiley

• #38   31. jan 2016 Min kæreste og jeg regner med at købe hus, imens vi studere.
    Vi kan få huse der laver op til vores krav, til billige penge! smiley

Jeg savner godt nok min hest! Men på su og skal bo alene en periode har jeg slet ikke råd eller tid smiley

• #39   31. jan 2016 Hvor lyder det spændende!
    Ja man kommer godt nok til at savne dem!

• #40   31. jan 2016 Ja, det bliver rart at få vores eget hjem! smiley
    Og så skal vi selvføligelig have hende den fede flodhest hjem igen.

• #41   31. jan 2016 Vil jeg gerne tro. Glæder mig også til jeg engang har penge nok til at kunne flytte hjemmefra. Men med to heste på SU går der nok lige lidt tid :P. Forhåbentlig kan det lade sig gøre om et halvt til et helt års tid.

• #42   31. jan 2016 Ja, det er ikke let billigt at bo alene end at bo hjemme!
    Jeg syns altid det var meget nemmer at bo hjemme. smiley

• #43   31. jan 2016 Det er meget nemmere, haha :P. Men glææææder mig nu alligevel til engang at flytte hjemmefra ^^.

• #44   31. jan 2016 Det er nu også rart at have sit eget sted smiley

• #45   31. jan 2016 Jah. Det siger mine veninder der bor ude også ^^.

• #46   31. jan 2016 Jeg aner ærligtalt ikke hvad mit drømmeliv er. Mit liv er lige pt mit studie, venner, arbejde, mine marsvin, fest og farver, og min familie. Og jeg nyder det fuldt ud! smiley kunne være rart med en kæbe, der virker optimalt - men ellers er livet skønt! smiley

• #47   31. jan 2016 Jeg ønsker mig et simpelt liv.
    Jeg vil være lykkelig, have overskud, gode bekendtskaber og økonomisk frihed (de få materielle ting jeg ønsker mig, er ikke billige).

Lettere sagt end gjort smiley

Kommentér på:
Jeres drømmeliv.

Annonce