1.230 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 30 Svar

Når ens mor dør :'( Når ens mor dør :'(

Ja, fandt lige ud af igår at min nu tidligere klassekammerat's mor er død.

hendes mor døde sdiste lørdag og skal begraves i weekenden.. Moren døde af lungekræft..

har snakket meget med hende igår om idag, det er nnoget hun gerne vil snakke om osv. Hun er en enorm følsom pige foruden det, men tror ikke det er gået op for hende hvad der faktisk er sket...

Men tænk lige. Min verden ville gå totalt i spåner hvis min mor pludselig faldt om. Så ville jeg da gå fuldkommen ned..

var lige ved at tude igår da jeg fandt ud af det. Ikke fordi jeg kedner moderen eller min klassekammerat særlig godt. Ihvertfald slet ikke hendes mor.. Men synes det var så sørgeligt.. og så sidder jeg og tænker på hvad man tager for givet når man er sammen med sine forældre.
smiley

Synes også bare det er så synd for familien, hendes lillesøster er 14 år.. Synes bare det er så forfærdeligt... smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Samling af MARTINSEN GAS GRILL model 160 002 476 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Når ens mor dør :'(
  • #1   16. jul 2007 Min venindes mor er os lige død : / Det forfærdeligt!

• #2   16. jul 2007 nej hvor forfærdeligt! :´( jeg ville også bryde fuldstændigt sammen hvis min mor pludselig døde!

• #3   16. jul 2007 Min venindes mor begik selvmord da min veninde var 17 år gammel.. og hendes lilebror var 13

• #4   16. jul 2007 en jeg rider sammen med begge hendes er døde bare ikke på samme tid

• #5   16. jul 2007
    Synes også bare det er så tragisk. smiley min morfar døde også af Lungekræft . Han havde desuden også lymfekræft osv.. Så det var rigitg skidt.

Men ligefrem ens mor.. Min verden ville gå i stå...

• #6   16. jul 2007 kæft maqn det er syndt for hende

• #7   16. jul 2007 Ja, folk dør, og somme tider pludseligt.. smiley Min mor døde for snart 9 år siden, også at noget, der startede som kræft i spiserøret.. Det forplantede sig på ca. 4 måneder så hurtigt, at hun tabte sig til ca. 27 kg, og døde så..

Hun nåede lige at komme med til Anders´s barnedåb, og så døde hun 2 uger senere... Hun blev 56, hvilket jeg ikke syntes var helt nok.. Min mormor døde da jeg var 2, og hun var 48.. Så hende har jeg egentlig aldrig kendt..

men ja... Død er altid noget trist noget, dog kan det jo være positivt, hvis personen har været meget syg, og så at døden kommer som en befrielse.. Det gjorde det ihvertfald for min mor. smiley

Mvh. Michael

• #8   16. jul 2007 en af mine rigtig gode venner mistede sin mor som 11-årig, det er så forfærdeligt sådan noget!:'/ .. har ondt af hende!

• #9   16. jul 2007 En fra en klasse over mig, hun fandt sin mor ude i haven hun er selv 15 år har en lillesøster i 3 klasse og en 1 år lillebror, faren har de aldrig kendt eller set, så de er forældreløse... Det er så forfærdeligt.

• #10   16. jul 2007 Jaa, læste det godt i avisen (eller min mor gjorde). Stakkels Stine og Sidsel smiley

• #11   16. jul 2007 Du kan vel også huske, de 4 brødre, hvis mor døde. Det var godt nok også synd for dem smiley

• #12   16. jul 2007 En fra min folkeskole klasse mistede sin far imens vi gik i klasse sammen. Jeg har aldrig rigtig kendt hende sådan udover skolen, men man bliver godt nok ked af det. Hele klassen var med til begravelsen (Han døde på en ferie af en blodprop i hjernen og datteren var ikke med på den ferie) og hun skreg bare "Hvorfor.... Hvorfor lige ham... Hvad har jeg dog gjort.." Hvorefter hun bare brød helt sammen. Det er noget som jeg aldrig glemmer.

• #13   16. jul 2007 Schultz : vidste ikke det havde været i avisen.. ? Kendte du dem?

• #14   16. jul 2007 Schults : jadet kan jeg... Gik selv i klasse med en af tvillingerne.. Det var ogs kræft... :s

• #15   16. jul 2007 Min gamle klasselærer er også død, det er så mærkeligt, at de ikke er der mere og han var altså ikke særlig gammel. og min geografi lærer er ved at dø af kræft )';

• #16   16. jul 2007 min venindes mor er også lige død af kraft:'( de fik det at vide da de var på ferie:( en anden jeg engang kendte's mor, hængte sig selv i garagen og faren fandt hende hængende i loftet næste morgen:'O

• #17   16. jul 2007 Ja, men de hadede mig, snakker ikke med dem mere.
    Ja det var nemlig.
    Thildes far døde da forresten også for ikke så længe siden? :s

• #18   16. jul 2007 Ved slet ikke hvad jeg skulle gøre hvis min mor døde..

• #19   16. jul 2007 min anden venindes mor døde også af kræft, da hun var 8 år:(

og en mega flink lære på min gamle skole fik konstateret kraft, og han døde 2 uger efter!:'(

• #20   16. jul 2007 Schultz : ja det er også rigitg.. man bliver da helt sørgmodig over alle de dødsfald..

• #21   16. jul 2007 Min verden ville også bryde helt sammen hvis jeg mistede en af mine forældre.

• #22   16. jul 2007
    Michael : ja , men det er træls alligevel.. ved da også at det var bedst at min Morfar gik bort, han havde simpelthen så store smerter, og intet smertestilledne hjalp... Men derfor bliver man rigitg ked af det alligevel...

• #23   16. jul 2007 uff ..
    Ingen i min familie har kræft heldigvis.
    Og har egentlig aldrig mistet andre end min oldemor som døde af alderdom (93 år)

Men at miste sin mor eller far sådan lige pludselig smiley uff..
    det må bare være helvede..

• #24   16. jul 2007 Min venindes mor som døde. Hendes farfar var også lige død, så det tog sku hårdt på hende og hendes far ikke mindst !

• #25   16. jul 2007 Ja. Det er ret så skræmmende

• #26   16. jul 2007 Stakkels hende smiley man blir helt ked af det..

En pige som min venindes mor kendte var kun 15 år , hun havde kræft og kæmpede længe med det.. Hun blev opereret i øjet for at få en kræft knude væk, men hun blev blind på begge øjne.. Det sidste stykke tid af hendes liv vågnede hun, besvimede og så sov hun, det gjorde hun længe til hun endelig fik fred..

• #27   16. jul 2007 Min mor fik kræft i æggestokkene for 6 år siden...
    Heldigvis overlevede hun og lever i bedste velgående, men jeg nåede at gennemleve nogle måneders helvede før jeg fik at vide at det ikke havde bredt sig og at hendes chancer for at overleve var meget store.

Nåede at tænke tanken at hun kunne dø rigtig rigtig rigtig mange mange i den tid....

Men har en veninde hvis far døde pludseligt af en blodprop for to år siden... hun græder stadig når hun hører den sang vi sang til begravelsen....

• #28   16. jul 2007 Donna P: Det er jeg ked af at høre... det må være frygteligt.
    Selvom jeg har gennemtænkt tanken 100 gange, er det jo aldrig bare en brøkdel så slemt som når det sker i virkeligheden.

Jeg var heldig, min mors kræft havde ikke bredt sig, men hvert år de næste 5 år når hun skulle til undersøgelse, sad man lidt med den der bevidsthed om... hvad hvis nu....??

Er blevet mere bevidst om hvis mine forældre siger at noget gør ondt eller er anderledes.

Tror måske nok det er sundt får dig hvis du taler med nogen om det, men det har du forhåbentlig også gjort... bare med nogen du kender.

• #29   17. jul 2007 Jah, det er forfærdeligt!

• #30   21. jul 2007 Donna P: Det er godt I snakker om det... for ellers bliver det bare til en masse tanker og der er ikke noget i verden end at tro at man er den eneste med dumme tanker.... når man siger dem højt bliver de mere til at tage og føle på.

Kommentér på:
Når ens mor dør :'(

Annonce