{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
624 visninger | Oprettet:

Ens heste (ens mor) {{forumTopicSubject}}

Jeg er den heldige ejer af 2 heste. Den ene er på 1 år og den anden er 6 år. Den på 6 år kan desværre ikk rides, men kan dog godt køre vogn med hende men der er desværre ingen steder jeg kan køre og int. mig også mere for ridning. Den på 1 år har jeg selv avlet men nu har jeg fundet en islænder som ikk fejler noget og til en fair pris. Den er godt nok 2 år og der går noget tid før jeg kan ride den, men nu er jeg kommet i tvivl om hva jeg skal gøre. Jeg kan ikk have 3 heste og betaler selv opstaldning. Men min mor siger at jeg ikk kan gå af med hende på 6 år for jeg valgte selv jeg ville have hende, men jeg sys bare det er dyrt at have en hest som man ikk rigtig kan bruge til noget overhovedet, og ham på 1 år går der jo også noget tid med. Men selvom islænderen kun er 2 år og der nok kommer til at gå 3 år før den kan bruges vil jeg hellere have en som jeg er mere sikker på kan bruges end at have en som slet ikk kan bruges og når man ikk ejer en gård selv eller noget er det lidt dyrt at have en hest som man ikk kan bruge til anden end gå ture og avl.

Hva skal jeg dog sige til min mor, hun siger bare at jeg ikk skal gå af med hende på 6 år bare fordi jeg har fundet ud af jeg gerne vil ride nu og ikk bare hygge som jeg ville før..

(Dette er skrevet af en veninde)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ens heste (ens mor)
Kommentér på:
Ens heste (ens mor)

Annonce