929 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Udeboks Udeboks

Hej alle..

Har fået lavet en udeboks til mine to ponyer. Den er i ikke delt op i to "bokse", da planen var at de kunne enes om at stå der sammen - det kan de desværre ikke smiley
Tror I at man kan nøjes med at sætte et par hegnstråde (uden strøm) i midten af boksen eller er man nødt til at bygge en plade i mellem?

En anden ting er, at der ikke er nogen bund i udeboksen, andet end det jord den er bygget på. Lige nu har vi smidt halm ind som bund, men havde læst et sted, at nogen havde brugt ren sand som bund? Havde også overvejet at lægge nogle gummiplader på og så lægge halm eller andet ovenpå.

Hvad tror I er den bedste løsning?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.
  • Lave garageport, vejer er hoppet af 500 kr.
  • Nedgravning af trampolin og bortkørsel af jord 3.400 kr.
  • Udendørs vandhane 2.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udeboks
  • #2   25. okt 2018 Ville ikke turde bruge tråd i en boks, hvis de ruller sig, kommer op og slås mm.. sæt en plade ind.

Min veninde har brugt rent sand i hendes løsdrift, det var nemt! Let at muge i og dejligt for hestene at ligge i.

• #4   25. okt 2018 Line Z - Ved faktisk ikke helt præcis hvor stor den er. Min vallak er MEGET dominerende og hoppen er den allersidste i ranglisten, så hun løber med det samme han kigger på hende. Synes også det er synd for hende, at hun skal stå og blive stresset pga ham og ikke bare kan stå og nyde sit hø smiley
    Tak for svar - og sikke et fint føl du har smiley

Sanne * K - Det havde jeg faktisk ikke tænkt på, men tror bestemt du har ret I at det bliver for farligt. Tror jeg vil overveje det med sand, da jorden ikke har ét eneste græsstrå. Det er nok nemmere end halm i hvert fald. Tak for svar!

• #6   25. okt 2018 Line Z
    Nej, det er irriterende han er sådan, men sådan har han altid været..
    Ej hvor smart! Det må jeg lige kigge nærmere på, tak for hjælpen smiley

• #10   25. okt 2018 Boksen ligger lidt højt oppe, så der løber ikke vand ind smiley

Mht bunden, så må jeg nok lige snakke med hende der ejer gården - det er ikke sikkert hun vil have lagt gulv der smiley
    Tak for svar!

• #11   25. okt 2018 Jeg har sådan nogle billige gummimåtter fra jem og fix og så spåner og træpiller ovenpå.. Fungerer upåklageligt her.. smiley

• #13   25. okt 2018 Ja lige præcis.. smiley

• #14   25. okt 2018 På vores opstaldningssted bruger de sand i 6 bokse som eksperiment og har gjort det i hvertfald 2 mdr nu, det er oven på beton. Det lugter ikke overhovedet, stalden er dog også med højt til loftet og rigtig god ventilation...

Måske er det loftshøjden, der er forskellen, men på den anden side, så står jeg med næsen i det når jeg renser hove og synes det lugter mindre end feks træpille-bund. Jeg tænker dog at det skal have lidt længere tid end 2 mdr, før man kan konkludere noget, men sjovt ting er så forskellige smiley

• Padborg Ridecenter
    Padborg Ridecenter Tilmeldt:
    sep 2016

Følger: 1 Svar: 3
    #15   25. okt 2018 Hvis ejer ikke er til andet end at du smider halm ind, så ville jeg ikke bekymre mig om det. Sådan går de i vore telte. Jeg går ud fra, at I kan fjerne halmmåtten næste sommer maskinelt. Ellers er det helt uoverskueligt.

Kommentér på:
Udeboks

Annonce