Udeboks Udeboks
Hej alle..
Har fået lavet en udeboks til mine to ponyer. Den er i ikke delt op i to "bokse", da planen var at de kunne enes om at stå der sammen - det kan de desværre ikke
Tror I at man kan nøjes med at sætte et par hegnstråde (uden strøm) i midten af boksen eller er man nødt til at bygge en plade i mellem?
En anden ting er, at der ikke er nogen bund i udeboksen, andet end det jord den er bygget på. Lige nu har vi smidt halm ind som bund, men havde læst et sted, at nogen havde brugt ren sand som bund? Havde også overvejet at lægge nogle gummiplader på og så lægge halm eller andet ovenpå.
Hvad tror I er den bedste løsning?
Blogger
Følger: 23 Følgere: 2131 Heste: 7 Emner: 339 Svar: 11.490
Min veninde har brugt rent sand i hendes løsdrift, det var nemt! Let at muge i og dejligt for hestene at ligge i.
jun 2009
Følger: 28 Følgere: 45 Heste: 3 Emner: 39 Svar: 116
Tak for svar - og sikke et fint føl du har
Sanne * K - Det havde jeg faktisk ikke tænkt på, men tror bestemt du har ret I at det bliver for farligt. Tror jeg vil overveje det med sand, da jorden ikke har ét eneste græsstrå. Det er nok nemmere end halm i hvert fald. Tak for svar!
jun 2009
Nej, det er irriterende han er sådan, men sådan har han altid været..
Ej hvor smart! Det må jeg lige kigge nærmere på, tak for hjælpen
jun 2009
Mht bunden, så må jeg nok lige snakke med hende der ejer gården - det er ikke sikkert hun vil have lagt gulv der
Tak for svar!
aug 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Heste: 4 Emner: 19 Svar: 329
aug 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Heste: 4 Emner: 19 Svar: 329
aug 2017
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 6 Svar: 464
Måske er det loftshøjden, der er forskellen, men på den anden side, så står jeg med næsen i det når jeg renser hove og synes det lugter mindre end feks træpille-bund. Jeg tænker dog at det skal have lidt længere tid end 2 mdr, før man kan konkludere noget, men sjovt ting er så forskellige
sep 2016
Følger: 1 Svar: 3
Udeboks