Udeboks - kom med fodelene {{forumTopicSubject}}
Idag fik Beauty en udeboks. Hun har haft noget hoste ( dyrlæge er med indeover), og i den anden stald bliver der tit fejet,og der støver mere selvom der er vinduer åbne.
Vi fik anbefalet en udeboks, og vupti, en halv time senere, så stod hun i sådan en( fantastisk med en rideskole der kan tilbyde det)
Men jeg ( ja jeg) var rigtig glad for den boks hun havde før, men selfølgelig skal hun have udeboks hvis det er det anbefales. Men hvad er fordelene ved en udeboks? For er ikke overbevist om, at det er det bedste
Hun står på en madras så vandet ikke fryser til is, og hun har en todelt låge, hvor den øverste næsten altid står åbent ( siger de), hun kan snuse og kigge ind til naboen.
Skal hun have tykkere dækken på når hun står i en udeboks?
feb 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Heste: 1 Emner: 9 Svar: 183
Den øverste låge burde være åben hele tiden, men hvis din hest føles varm behøver den ikke få mere tøj på. Der må du mærke dig frem.
aug 2006
Følger: 19 Følgere: 17 Heste: 1 Emner: 22 Svar: 89
feb 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Heste: 1 Emner: 9 Svar: 183
aug 2006
Følger: 19 Følgere: 17 Heste: 1 Emner: 22 Svar: 89
mar 2011
Følger: 15 Følgere: 16 Heste: 4 Emner: 154 Svar: 2.130
så hellere en tyk spåne bund som bliver ordnet hver dag (fjerne tis og hestepærer)
tror hvis der er masser spåner så kan hun også holde varmen I dem
jeg er i hvert fald ikke tilhænger af madras, eller dybstrøelse eller hvad man vil kalde det
Som udgangspunkt vil jeg ikke sige at hun skal have tykkere dækken på, men det må du jo mærke efter på hende.
jan 2012
Følger: 37 Følgere: 36 Heste: 4 Emner: 11 Svar: 117
Min har almindeligt dækken på og der er faktisk læ og varme mere end inde i stalden. Du kan se billeder af boksen på min profil under Ulvira og Cheval ??
Udeboks - kom med fodelene