{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
887 visninger | Oprettet:

STOP! det sladder.. {{forumTopicSubject}}

Jeg synes at det er meget dårligt at folk herinde bare "plabre" løs, om at nogle heste er falske herinde..

Hvis nogen har en mistanke om at der er noget galt så skrive dog for ****** til hestegalleriet, i stedet for at sladdere om andre og deres heste. Jeg er sikker på at de så nok skal få gjort noget ved det..

Jeg har før set folk herinde der har diskuteret om en hest var falsk eller ej..
I den situation jeg tænker på, tog de ret faktisk fejl hesten var ikke falsk!!!!!

Hvordan tror i at ejeren har det efter sådan en omgang?? Hvordan ville i selv ha' det??

Så derfor synes jeg at i skal tænke meget over hva i skriver..

Som et gammelt ordsprog siger: "Tænk før du taler!!"

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  STOP! det sladder..
  • #1   15. jan 2004 Helt enig!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• #3   15. jan 2004 Hej Helena,
    Hvis du har et problem så sig det lige ud. Ellers har personen jo ikke en chance for at ændre sig. Hvem er det lige du hentyder til? Så vidt jeg ved har der været hold i beskyldningerne herinde.

• #4   15. jan 2004 jeg er altså enig med sabina!!!!!!!!!!!!!!!
    jeg synes at det er godt at vi har anti-snyder gruppen

• #5   16. jan 2004 I stedet for at side her og krydsforhøre hesteejere - som selvfølgelig godt kan have oprettet en falsk hest - synes jeg at I bare skulle finde refferencen/ billedet frem og sende det til hestegalleriet. Selvfølgelig kan de ikke holde styr på alt, men selv efter en hesteejer er blevet "frikendt" er det hårdt at side her og skulle forsvare sit ejerskab.
    Jeg synes selvfølgelig at det er en god ting at pille dem fra, som hugger andres heste, og at udveksle oplysningerne herinde er da også en god ting, men det kan være utroligt sårende.
    Det er da trods alt for at beundre hinandens heste at denne side er oprettet.

• #6   22. jan 2004 Glad for at høre at så mange alligelvel er på min side.. Men, i kan sige havd i vel, jeg står fast ved min beslutning og udtalelse...
    Folk der opretter en falsk hest gør det jo kun få at få opmærksomhed.. Og det er jo lige præcis hva I gør.. Skriver til dem og alle andre og brokker jer..
    Hvis i i stedet ignorede dem ville de synes at det var p**** træls!! Derfor skriv til hestegalleriet hvis i har en mistanke og la' være med at gå og sladre om hinanden...
    Tanja, hvem er det du mener at jeg har et problem med??

• #7   23. apr 2004 JEG er helt enig med dig helena.. du er god til at udtale dig om de rigtige ting..'!!

Kommentér på:
STOP! det sladder..

Annonce