152 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Naturligt!! Naturligt!!

Nu har der været mange diskutioner igang med hvad der er naturligt for hesten og hvad der ikke er naturligt.
Men helt ærligt er det jo noget L**** at sige at det, og det gør man ikke for det er ikke naturligt for heste, for det er jo heller ikke naturligt for dem og stå i en stald om natten, at blive redet på, at komme til kåringer o.sv.
mvh. Maja

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Naturligt!!
  • #1   11. okt 2004 ja det kan der være noget om, men så kan det vel lige så godt blive naturligt for dem, at blive klippet o.s.v.

• #4   11. okt 2004 Diana: Det gik rigtig godt...hun ville rigtig gerne have hende....men men men ...hn kunne kun betale på afbetaling og det kan jeg jo ikke bruge til så meget...sååå desværre...hvordan går det med salg af Goldie??

• #5   11. okt 2004 ja, kan kun give jer ret i at mange ting er blevet naturlige for dem... men så kan man ikke sige noget er mere unaturligt end andet syntes jeg ikke, for det hele er unaturligt, på den ene eller anden måde!!!

• #6   11. okt 2004 Camilla M.. Det du siger med dækken vil jeg gerne lige sige noget til.. (hehee).
    Det r IKKE syns at give dem dækken på.. r det ikke mere synd at de svedere hele tiden og ikke kan komme af med varmen...?? så bliver de syge.. ja så r det sq bedre at klippe dem og give dem et dejligt varmt dækken på..!!

• #8   11. okt 2004 helt enig med dig Louise M..=)

• #9   11. okt 2004 undskyld Camilla misforstod dig..=)

Cille B. det du siger om dækken er jeg ikke helt enig i.. Hvad ville du gøre hvid du starter stævner, har en hest som skal være i "top" form og er meget lang håret..??
    Den vil jo komme til at svede hele tiden , også bliver den kold og kan nemt blive syg..
    Synes du så ikke det er bedre at give den et dækken på, så den ikke bliver syg og kan være i god form hele tiden..

Kommentér på:
Naturligt!!

Annonce