Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Grime, igen-igen
  • #1   4. mar 2017 jeg ville købe noget lam at beskytte den med smiley
    VH
    Annette

• #2   4. mar 2017 det har jeg prøvet, med samme udfald smiley

• #3   4. mar 2017 Jeg har lavet mine grimer om til halsremme, da de begyndte at lave slidmærker. Halsremmene laver ingen slidmærker på mine heste. Har haft grimer med lam men de sugede vand i regnvejr. Ja, det var ægte lam.

• #4   4. mar 2017 ofrede lige en gammel grime til halsrem, så må vi se :S

• #5   4. mar 2017 Det ser ud som om at den glider meget op bag øret. Jeg har en gang set en grime hvor man kunne justere kæberemmen. Altså ikke helt ude ved næsen, men det tilsvarende stykke under kæben ved ganachen. Hvis man finder sådan og spænder den mere ind der, så må den rem trække/holde nakkeremmen mere bagude og holde presset fra ørene. Og så måske lam samtidig.

• #6   4. mar 2017 Jeg har prøvet lignende grime, men det var helt samme resultat - jeg tror faktisk, jeg har eget alle slags grimer. Men det er som om, hun bare er helt vildt sart?
    Lam synes jeg bare bliver rigtig, rigtig vådt, og så gnider det også smiley

• #8   4. mar 2017 Kan du evt tage et bedre billede?

Men umiddelbart ville jeg vælge nul grime. Men nogen steder er det jo et krav for at stå opstaldet der.

Er det der hvor du står? smiley for eller jeg bestemt ikke bruge geime på folden.

Et er at den ser ud til at slide hår af, noget helt andet er at en grime der ikke sidder ordentligt faktisk generer mere end den gavner. Den generer bla hestens mulighed for at bruge kæberne rigtig når den tygger, om det er græs foder eller hø/wrap.

• #9   4. mar 2017 Er den følsom andre steder? Måske, at den mangler zink?
    Det gjorde min hoppe hun er meget følsom overalt (grimer slider hårene af og det gør mine underlag også). Og hun for et zinktilskud lige nu og det synes jeg faktisk virker okay.

• #10   4. mar 2017 Avs. Jeg ville tage grimen af. Det der ser voldsomt ud smiley

• #11   4. mar 2017 Uden grime, og halsrem under fodring og håndtering smiley

Mvh TT

• #12   5. mar 2017 Min bliver også slidt, af grimen.

jeg har 4-5 forskellige grimer jeg bytter rundt imellem, 3 -4 dage med hver grime. Det virker sådan nogenlunde, hun bliver stadig slidt, bare ikke så meget. Hun bliver også slidt af sine underlag...
    Lammeskind på grimen er udelukket, da nabo-hesten spiser det smiley (de går med grimer 24/7)

• #13   5. mar 2017 Jeg syns det ser voldsomt ud.
    Har den fået det sår over en nat? smiley smiley

• #14   5. mar 2017 Der er krav om grime, men hun er naturligvis undtaget lige nu.

Dolly, det kan jeg ikke svare dig helt på, jeg render til og fra stalden med jævne mellemrum, men har ikke mulighed for at være der hver dag grundet operationer, jeg er ved at komme igennem. Jeg tror ikke selv på, hun har fået det over én nat ... Jeg opdagede det, da jeg var derude i går, og tog STRAKS den forbistrede grime af.

Hun har ALTID været følsom i hovedet med grimer - lavede i tidernes morgen et emne omkring, hvad man gjorde ... Og jeg blev anbefalet en lædergrime, og nu er vi her.
    Ikke trenser eller andre steder, men lige grimer, de har altid forvoldt hende problemer. Så nej, jeg tvivler på, det er zinkmangel.

• #15   5. mar 2017 Jeg har heller ikke mulighed for at tage et billede - hårene er gnavet af, men huden er intakt. Der er altså ikke hul eller noget, men alle hår er væk smiley Og sådan er det med ALLE grimer ... Jeg tvivler på, jeg har indstillet hendes grimer forkert i 10 år , for jeg synes godt nok, jeg har prøvet alle indstillinger på alle de grimer, vi har prøvet, men det er hver gang det samme resultat: Hår skrabes væk bag ører og under kindstykkerne.

Nu har jeg ofret en grime, og så prøver vi med en hjemmelavet halsrem. Jeg håber, det fungerer!

Kommentér på:
Grime, igen-igen

Annonce