overvejer udlån ??? {{forumTopicSubject}}
Hej HG.
Jeg stå og overvejer om jeg evt skal låne min 3 års fjordhest ud i 3 måneder med mulighed for forlængelse
Men ved virkeligt ikke om jeg skal man høre jo både godt og skidt ol heste der bliver udlån
Hun er så en hest der skal se en list an først og kan være nervøs til tider kommer lidt i perioder for tiden hun er ikke tilredt og er i gang med at blive vent til det hele hun kan havde sadle og hovedtøj på og har en gang haft rytter op og side og der gik fint
jeg ønsker ikke at efter udlån at få en tilredt hest hjem jeg ønsker kun at udlåne hende grundet nogen personlig årsager
Men jeg er så nervøs for at vedkommende der evt låner hende ikke forstå hende rigtigt og eller misforstå hende
Men ville grene høre jeres erfaring med at udlåne hest gerne unge utilredet heste
okt 2007
Følger: 80 Følgere: 89 Heste: 2 Emner: 16 Svar: 255
De fleste heste tilpasser sig hurtigt, og især Fjordheste der jo er rimelig omgængelige af type. Vil dog sige, at efter min mening vil det ikke være en god idé kun at udlåne en hest i 3 mdr. Det vil forårsage for meget flytten rundt og skiften mellem dem der håndterer den for så ung en hest. Ville mindst sige et halv år, hvis du overvejer at udlåne.
Vil selvfølgelig sige; få kontrakt på det hele! Og udlån den kun, hvis du føler dig sikker på personen - så kan den snildt lade sig gøre pænt og ordentligt.
jul 2015
Følger: 36 Følgere: 32 Heste: 3 Emner: 126 Svar: 379
Jeg har ingen ide om at jeg ville blande mig i hvad låner lavet med hende med minder jeg self ku se hun ikke blev passet rigtigt jeg. Det eneste jeg kom ville var at høre en gang i mellem fra låner Hvordan det få evt kone ud og se en enkel eller to gang intet andet
Det med 3 eller 6 måneder det self rigtigt det ville jeg klar tænke over
Det hele ville blive på en meget udførlig kontrakt
jan 2010
Følger: 65 Følgere: 55 Heste: 5 Emner: 6 Svar: 98
Må du gerne skrive til mig det kan godt være et emne! For mig
jul 2015
Det har været overvejet men vil ikke hun bliver kaste bold da hun kan havde sin personligheder.
Jeg er heller ikke sikker på jeg kan undvære hende
jan 2010
Følger: 65 Følgere: 55 Heste: 5 Emner: 6 Svar: 98
maj 2007
Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
som du skriver, så er udlån nok ikke det rigtige for dig. jeg tror ikke at du vil kunne give låner luft nok, og lov til nok - på trods af at låner gar alt med hesten at gøre
jul 2015
Bare fordi jeg ikke er hektisk sikker nu jeg stå heller ikke og skal ud låne hende i morgen der stod der var en overvejelse
mar 2013
Følger: 31 Følgere: 38 Heste: 5 Emner: 36 Svar: 1.271
Jeg lånte en hest, som på daværende tidspunkt ikke ville gå et eneste skridt med rytter, og det tog alligevel tid at komme igennem til ham.
Du skal også overveje hvad du vil have ud af udlånet, og hvad låner skal have ud af det.
Med mit udlån endte det i at jeg fik ham foræret som min egen, men den oprindelige plan bød på livslang udlån, da de ikke ønskede ham tilbage - hvilket du jo gør.
Så du skal virkeligt overveje hvad begge parter skal have ud af udlånet
Håber det hele gav mening.
overvejer udlån ???