min haflinger, grim? {{forumTopicSubject}}
da jeg lige var kommet her ind med min haffer havde jeg rimelig mange bilede ligesom jeg har nu faktisk ! for jeg ventede til at jeg ahvde en del sådan at jeg kunne komme her ind med mange billeder ! men så var der mange der gav ham lav, og middel og skrev: "hvor er han dog nsukste, og grim" jeg slettede de beskeder, de kom faktisk i et stykke tid her i starten da jeg var her ! og en del har givet mig middel, men kan ik skrive til dem nu, da de ikke er en af de 50sidste som har bedømt min haflinger ! synes i han er grim??, jeg synes da ik..
her for ik så lang tid siden, skrev jeg til en hvorfor hun havde givet mig lav, så skrev hun, at det vra fordi jeg havde givet hendes heste for lav bedømmelse ? så tænkte jeg bare øh what? jeg havde nemlig givet hendes hest høj ! jeg skrev til hende igen, men hun gjorde ikke noget, men åbdenbart slettet hendes bedømmelse ...
DET HER ER BARE FOR MÆRKELIGT! det var en pige der skrev : "du har bare at gi mine hest x-høj, for ellers.."
så skrev jeg til hende, for ellers hvad ? så skrev hun : "for ellers kommer du til at fortryde det ! gi nu min hest x-høj---- !!" mne det gjorde jeg ikke for hun havde kun et billede af sin hest og et billede af hende selv....så skrev jeg så det til hende..så blev hun vildt sur (åbenbart) og skrev, ." når jeg synes heler ik du har gode billede, og skrev alt muligt led ti mig. det var over privat besked, men hende s bruger er vist blevet slettet.
så var der hende der, som udfordrede min haffer, og i den der kommentar skrev hun noget lignene: HAHA! jeg vinder nemt over din haflinger ! min vinder heelt sikkert. stem på min dejlige hest...hendes bruger blev også slettet
er min haflinger virkelig så dårlig, eller er det bare dem ?
sep 2005
Følger: 110 Følgere: 106 Heste: 5 Emner: 165 Svar: 2.334
dec 2004
Følger: 91 Følgere: 91 Heste: 2 Emner: 628 Svar: 3.908
maj 2006
Følger: 181 Følgere: 199 Heste: 5 Emner: 94 Svar: 559
du skal ikke tage dig af sådan en selvoptaget tøs der skriver sådan noget . Hun har det nok bare dårligt med sig selv og bliver nød til at tale ned på andre, for at få sig til at føle speciel .
Det ER en sød haffelaf du har
feb 2006
Følger: 137 Følgere: 140 Heste: 3 Emner: 12 Svar: 3.688
mar 2005
Følger: 24 Følgere: 19 Emner: 138 Svar: 2.412
Dene r da MEGA nutted, og flot (:
Hende der skrev det er sikkert bare misundelig !
Jeg syns ihvert fald ik din haffer er grim !
apr 2005
Følger: 15 Følgere: 14 Heste: 4 Emner: 8 Svar: 34
aug 2006
Følger: 69 Følgere: 65 Heste: 2 Emner: 42 Svar: 539
sep 2006
Følger: 67 Følgere: 59 Heste: 1 Emner: 18 Svar: 464
jul 2004
Følger: 79 Følgere: 78 Heste: 5 Emner: 81 Svar: 6.910
Den er bare meget alm. haflingere uddssene .
den er sød at se på . (:
Bare et råd : Syntes du skulle få dig nogle bedre og lidt mere anderleds billeder (:
okt 2006
Følger: 66 Følgere: 64 Heste: 2 Emner: 48 Svar: 289
så man kan kun sige flot til din
okt 2006
Følger: 40 Følgere: 40 Heste: 6 Emner: 75 Svar: 3.137
Men forstår da så meget at jeg kan sige: Nej! han er bestemt ikke grim. Han er en rigtig flot haflinger og i fin form. Især de billeder i ridehuset ser han flot ud på.
Det eneste der måske kunne være problemet er at dine billeder ikke er verdens bedste? De er lidt triste og "slørede" i farverne, men bestemt ikke noget der gør hesten grim. Man kunne måske tage nogle dejlige solskinbilleder nu der er blevet forår, som viser haflingerens varme glød og farve :o)
aug 2006
Følger: 55 Følgere: 52 Heste: 3 Emner: 107 Svar: 1.177
Virkelig flot faktisk !
Det er bare nogle Fuc* hoveder der har skrevet alle de lorte ting til dig ! ;D
feb 2005
Følger: 10 Følgere: 8 Heste: 4 Emner: 253 Svar: 1.226
men nogen herinde forstår bare ikke at opføre sig ordentligt, især (undskyld jer der må føle jer trådt over, det er ment på dem der gør det) men især de små piger som ikke har andet i deres små hoveder at deres heste er bedst deres heste er smukkest, og ingen er bedre end dem.... bla bla bla... mange af de tøser skal man bare ryste på hovedet af og grine lidt af, for hvad får de ud af det!!!
tror ikke der er en herinde der ikke har fået en uretfærdig stemme eller dum kommentar, men bare lad dem, de har vel bare ikke andet, mere fornuftigt at give sig til....
okt 2006
Følger: 55 Følgere: 117 Heste: 5 Emner: 431 Svar: 3.419
okt 2006
Følger: 31 Følgere: 58 Heste: 5 Emner: 1 Svar: 774
aug 2006
Følger: 54 Følgere: 48 Heste: 4 Emner: 70 Svar: 404
dec 2006
Følger: 50 Følgere: 42 Heste: 2 Emner: 281 Svar: 1.520
ja, men alligevel ville det jo være rat at andre ik synes at min hest er tudegrim ! men kan jeg høre han iker ! godt synes jeg heler ik selV ! og ja, lidt mørke billede , ved det ! og lidt ens, men mit kamera, ja batteriet er væk og jeg skal ha købt nyt, så der skal nok komme nye billeder !
smiller
feb 2004
Følger: 69 Følgere: 63 Heste: 3 Emner: 240 Svar: 1.426
min haflinger, grim?