{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
775 visninger | Oprettet:

min haflinger, grim? {{forumTopicSubject}}

da jeg lige var kommet her ind med min haffer havde jeg rimelig mange bilede ligesom jeg har nu faktisk ! for jeg ventede til at jeg ahvde en del sådan at jeg kunne komme her ind med mange billeder ! men så var der mange der gav ham lav, og middel og skrev: "hvor er han dog nsukste, og grim" jeg slettede de beskeder, de kom faktisk i et stykke tid her i starten da jeg var her ! og en del har givet mig middel, men kan ik skrive til dem nu, da de ikke er en af de 50sidste som har bedømt min haflinger ! synes i han er grim??, jeg synes da ik..

her for ik så lang tid siden, skrev jeg til en hvorfor hun havde givet mig lav, så skrev hun, at det vra fordi jeg havde givet hendes heste for lav bedømmelse ? så tænkte jeg bare øh what? jeg havde nemlig givet hendes hest høj ! jeg skrev til hende igen, men hun gjorde ikke noget, men åbdenbart slettet hendes bedømmelse ...

DET HER ER BARE FOR MÆRKELIGT! det var en pige der skrev : "du har bare at gi mine hest x-høj, for ellers.."
så skrev jeg til hende, for ellers hvad ? så skrev hun : "for ellers kommer du til at fortryde det ! gi nu min hest x-høj---- !!" mne det gjorde jeg ikke for hun havde kun et billede af sin hest og et billede af hende selv....så skrev jeg så det til hende..så blev hun vildt sur (åbenbart) og skrev, ." når jeg synes heler ik du har gode billede, og skrev alt muligt led ti mig. det var over privat besked, men hende s bruger er vist blevet slettet.

så var der hende der, som udfordrede min haffer, og i den der kommentar skrev hun noget lignene: HAHA! jeg vinder nemt over din haflinger ! min vinder heelt sikkert. stem på min dejlige hest...hendes bruger blev også slettet
er min haflinger virkelig så dårlig, eller er det bare dem ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min haflinger, grim?
Kommentér på:
min haflinger, grim?

Annonce