{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.438 visninger | Oprettet:

De sjoveste begrundelser for lav/middel! {{forumTopicSubject}}

Der findes jo så mange sjove begrundelser for folk giver lav og middel.

Jeg tænkte jeg så gerne ville høre et par grunde som i kender til? smiley

-Jeg selv kan gerne ligge ud. Jeg har her inde fået lav på alle mine heste, fordi jeg farvede mit hår lila, og det var grimt.
- Jeg har fået middel fordi jeg havde flere forskellige racer heste og ikke samme race af alle.
- Jeg har fået en lav engang fordi min hest var hingst endnu, og det måtte de ikke være ifølge hende.
- Jeg har utallige gange fået hævnbedømmelser og ikke mindst lave pga uenigheder i forum.
- Jeg har fået en lav fordi min hest var død, og det var syndt.
- Jeg har fået en middel fordi jeg ikke havde ridbilleder ved min 1 års.
- Jeg har fået lave til mine små, fordi det var syndt så små heste levede.

Alle disse bedømmelser er jo så væk nu da jeg oprettede ny bruger. Men alligevel meget sjove! smiley

Ud over det har jeg det tyske hestegalleri.
Her vrimler mine profiler med middel.

En grund var at jeg ved min lille pony, som jeg fik i slutningen af februar, ikke havde varierede billeder (jeg har spring, trav, gallop, hoved, indendørs, udendørs, opstillings billeder, slet ikke varieret vel?) Jeg spurgte hvilke billeder jeg skulle have så?
Jo jeg skulle have strand billeder, svømme billeder og billeder hvor hesten bar smykker. Ja se det med strand er jo svært om vinteren, det med smykker? Jeg finder lige en XXL halskæde xD

En anden gav middel fordi hun bare synes min hest var grim og havde standard udseende. Selv havde hun haflinger (slet ikke standard udseende xD) og en hest der lignede min. xD

Og også her en middel fordi jeg ikke havde ridebilleder ved min 1 års, og ved min 75cm høje pony.



Jeg for tit et smil på læberne over begrundelser smiley

Hvad har i af sjove begrundelser? Kom frisk, håber på en hyggelig "debat" smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  De sjoveste begrundelser for lav/middel!
Kommentér på:
De sjoveste begrundelser for lav/middel!

Annonce