{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
840 visninger | Oprettet:

Hjælp i stalden mod betaling? {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg har 2 PRE heste.
Og som i alle ved kan det nogen gange være lidt bøvlet med ind/udlukning.
Så gik og tænkte på at finde en part? Men her overraskede det mig mange ville betales for at "træne" / hygge med hesten? Ved mine elsker at blive nusset med, og så tænkte jeg det var jo en god ide med en ekstra hånd(;
Og måske kunne parten så ride på den mindste når han blev tilreddet i sommeren 2017. Men har jeg ikke lyst til at betale en for.

Men meget sjældent kunne jeg godt bruge lidt hjælp til ind og udlukning?
Jeg bor i en mindre by (8300), hvad mener i ville være passende at tilbyde en for sådan en hjælp?:)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp i stalden mod betaling?
  • #1   30. nov 2016 Jeg tænker da at du godt kan finde en part, som ikke betaler noget for at nusse med dine heste, men istedet hjælper med fodring/mugning/indluk smiley

• #3   30. nov 2016 Det lyder da super(;
    Tænkte bare det kunne være rart med lidt hjælp i stalden en gang i mellem smiley

• #4   30. nov 2016 Altså når det netop er ind-udluk du har brug for er det jo netop et staldarbejde. Jeg får 140 i timen for et strigle, longere, hygge og træne heste det ene sted og får 75 kr det andet sted pr gang (Ca en halv time da jeg bare skal longere). Så kan du jo prøve at se på hvor lang tid det tager og så mindst give mindstelønnen til en ikke-uddannet smiley

• #5   30. nov 2016 Altså det en 2 min gå tur fra fold til stald(; og alt mad er målt op med navn på. Så det tager nok 10min vis det uden hygge(:

• #6   30. nov 2016 Det ofte umuligt.. :I
    -Tro mig, jeg har ledt efter part. Jeg vil heller ej betale folk for det, og dette her er hel part.
    Det eneste vedkommene skal, er at ordne hesten, motionere og muge boksen. Der er bane til fri afbenyttelse, og ponyen fejler intet. Dog er hun hoppet, men hvis man kan ride, kan hun godt gå en lb.

• #7   1. dec 2016 Som jeg læser det, ka du først tilbyde ridning i 17, på en nytilredet hest?
    Er det tilfældet, ka det godt blive svært, at finde noget frivilligt.
    Tænker, det er noget man ville være afhængig af, det henvender sig ikke lige umiddelbart til piger på 12 (dem der gerne vil nusse)
    For mig søger du en ansvarlig, med mulighed for, at indrette tiden efter ud/indluk og fodertider?
    Du skriver ikke noget om tilgængelighed til stedet.

Hvis det er rigtig læst, så tror jeg det blir lidt svært, fordi det er reel staldhjælp du søger så.

• #8   1. dec 2016 Ja desværre sidder der en masse piger der tror de er verdensberømte ryttere, de glemmer nok lidt at det er dyrt at have hest, de slider på udstyr, hove og så er min erfaring at de bliver periodevise blinde, så hvis der mangler vand, så har de slet ikke set det, men de kan sagtens forlange en dressursadel efter 1uge, eller forlange sko, smide sadlen og ikke engang nævne det, trods det at jeg stod ved siden af, parter er oftes nogle fjolser, kan ikke holde en aftale og forlanger mere end for meget.

Jeg overvejer selv at leje en landmand, måske pensionist, eller en der ikke har job pt, som ikke nødvendigvis er heste menneske, men som forstår at de skal have mad og vand, jeg tænker at en uges ferie på den måde ville koste 1000-2000,-

Du kan ikke stole på de fleste unge mennesker, de er stabile, hvis det passer dem, men heller ikke længere, desværre.
    Jeg var lykkelig for at cykle 12 km som barn for at mugeud og strigle en hest, det er andre tider idag

• #9   21. dec 2016 Jeg har prøve mange gang at prøv at får hjælp / part i min stald og har erfaret det samme som du,at folk vi have penge for det. Hvis jeg var " ung " vil jeg være over ud være lykkelig for at måtte komme og hjælp og være samme med hest . Jeg gjord det også , det var den måde jeg fik min først lykke rus på . smiley

Kommentér på:
Hjælp i stalden mod betaling?

Annonce