840 visninger
|
Oprettet:
Hjælp i stalden mod betaling? {{forumTopicSubject}}
Hej, jeg har 2 PRE heste.
Og som i alle ved kan det nogen gange være lidt bøvlet med ind/udlukning.
Så gik og tænkte på at finde en part? Men her overraskede det mig mange ville betales for at "træne" / hygge med hesten? Ved mine elsker at blive nusset med, og så tænkte jeg det var jo en god ide med en ekstra hånd(;
Og måske kunne parten så ride på den mindste når han blev tilreddet i sommeren 2017. Men har jeg ikke lyst til at betale en for.
Men meget sjældent kunne jeg godt bruge lidt hjælp til ind og udlukning?
Jeg bor i en mindre by (8300), hvad mener i ville være passende at tilbyde en for sådan en hjælp?:)
apr 2009
Følger: 51 Følgere: 56 Heste: 3 Emner: 91 Svar: 1.073
maj 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Heste: 2 Emner: 1 Svar: 21
Tænkte bare det kunne være rart med lidt hjælp i stalden en gang i mellem
maj 2008
Følger: 183 Følgere: 401 Heste: 8 Emner: 629 Svar: 4.388
maj 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Heste: 2 Emner: 1 Svar: 21
mar 2013
Følger: 16 Følgere: 26 Heste: 4 Emner: 42 Svar: 1.069
-Tro mig, jeg har ledt efter part. Jeg vil heller ej betale folk for det, og dette her er hel part.
Det eneste vedkommene skal, er at ordne hesten, motionere og muge boksen. Der er bane til fri afbenyttelse, og ponyen fejler intet. Dog er hun hoppet, men hvis man kan ride, kan hun godt gå en lb.
dec 2005
Følger: 60 Følgere: 84 Heste: 5 Emner: 17 Svar: 2.735
Er det tilfældet, ka det godt blive svært, at finde noget frivilligt.
Tænker, det er noget man ville være afhængig af, det henvender sig ikke lige umiddelbart til piger på 12 (dem der gerne vil nusse)
For mig søger du en ansvarlig, med mulighed for, at indrette tiden efter ud/indluk og fodertider?
Du skriver ikke noget om tilgængelighed til stedet.
Hvis det er rigtig læst, så tror jeg det blir lidt svært, fordi det er reel staldhjælp du søger så.
jun 2011
Følger: 33 Følgere: 33 Heste: 13 Emner: 41 Svar: 615
Jeg overvejer selv at leje en landmand, måske pensionist, eller en der ikke har job pt, som ikke nødvendigvis er heste menneske, men som forstår at de skal have mad og vand, jeg tænker at en uges ferie på den måde ville koste 1000-2000,-
Du kan ikke stole på de fleste unge mennesker, de er stabile, hvis det passer dem, men heller ikke længere, desværre.
Jeg var lykkelig for at cykle 12 km som barn for at mugeud og strigle en hest, det er andre tider idag
aug 2007
Følger: 69 Følgere: 65 Heste: 9 Emner: 14 Svar: 57
Hjælp i stalden mod betaling?