{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
602 visninger | Oprettet:

købeloven?? {{forumTopicSubject}}

Hej Hg'er
Jeg håber der er nogle klog folk der kan hjælpe mig her...
for 2 dag siden var jeg nede og købe et dækken til normal pris og ser så at i dag har de tilbud på ders dækkener.
mit spørgsmål er så har de ikke pligt til at fortælle mig det? og har man ikke ritehede til at få nogle af pengene tilbage? (dem man kunne havde sparet)
jeg har stadig kvitteringen men dækkenet er taget i brug så jeg kan ikke gå ned med det og få pengene og køb et andet (det har jeg hørt andre gøre på den måde)
Jeg håber der nogle der kan hjælpe mig, på forhånd tak smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  købeloven??
  • #1   3. nov 2016 Hvis dækkenet ikke var på tilbud da du købte det, så er der vidst ikke noget at komme efter. Så det kun god service hvis de oplyser der kommer tilbud om et par dage.

• #2   3. nov 2016 Tror dsv heller ikke at der er noget at gøre ved det. Et tilbud gælder jo fra den dag de skilter med det. At det er sket 2 dage efter du købte et til fuld pris, det er jo bare super uheldigt. Har selv oplevet det et par gange efterhånden. -.-

• #3   3. nov 2016 øv, men mange tak for jers svar smiley

• #4   3. nov 2016 Du kan jo være fræk, og gå ned og klage over at de ikke oplyste dig om det kommende tilbud. Måske vil de give et tilgodebevis på differencen.

• #6   3. nov 2016 nej de har ikke pligt til at oplyse dig det.
    de kan faktisk blive fyret for at varsle tilbud.

• #7   3. nov 2016 Som de andre siger der er ikke pligt til at oplyse det..

og så vil jeg sige nu har jeg arbejdet i butik og er udlært salgsassistent..
    har været i 2 kæder og det skete ofte at vi først fik selve kataloget 1-2 dage inden tilbuddene startede så er slet ikke sikkert de har været klar over det..

samt vi flere gange lige en dag tænkte nå skal vi ikke lige sætte prisen ned på det her i dag..

så derfor kan man ikke være sikker på at personalet overhovedet har været klar over at det vil blive sat ned et par dage efter..

men det er jo altså sådan butikker virker.. hvis de skulle betale penge tilbage til folk fordi de har købt noget som nyt og det derefter er blevet sat ned jamen så ville de da miste ekstremt mange penge..

• #8   4. nov 2016 vi har prøvet at købe en bordplade da vi lavede vores baggang og en fra personalet sagde at der var tilbud dagen efter så vi fik den til tilbud pris da vi så var fri for at komme ind forbi igen for at få penge retur men det var self og tilbud der stod i deres blad sagde han hvertfald. Men ved ikk om der er forskel på om man køber en vare og en dag eller to efter bliver sat ned eller om de lige sætter priser ned pga de skal af med det. som f.eks. fødevare der er ved at nå sidste salgsdato

• #9   5. nov 2016 Du kunne jo være fræk og gå ind og købe et på tilbud og så dagen efter eller få en anden til at gå ned og aflevere det tilbage med den anden bon smiley
    Har selv været ude for det dog i Matas men var en kylling, så nåede kun til tanken smiley

• JM
    VIP
    JM Hjælpe-administrator

Følger: 82 Følgere: 77 Heste: 6 Emner: 51 Svar: 2.930
    #10   5. nov 2016 Tammie nu kan man ikke bare få ned i en forretning og få pengene tilbage når dækkenet er taget i brug, så skal der være en fejl på det smiley

• #11   5. nov 2016 Jm, jeg tror også det er det nye dækken der ville blive returneret på den gamle bon.

Tammie, det er, så vidt jeg ved, bedrageri og faktisk ikke lovligt.

• JM
    VIP
    JM Hjælpe-administrator

Følger: 82 Følgere: 77 Heste: 6 Emner: 51 Svar: 2.930
    #12   5. nov 2016 Jamen der er jo ikke noget der hedder returret så uden fejl og mangler vil jeg ikke tro at den går, men det er jo ikke til at sige men det er ikke lovligt smiley

Kommentér på:
købeloven??

Annonce