{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hest vrinsker på ridetur
  • #1   20. okt 2016 Gradvis tilvænning til at komme længere og længere væk fra flokken er den eneste måde du kan skabe tryghed hos hesten smiley De er ikke født til at kunne være alene og samtidig tage imod vores anvisninger .. Start med gåture og irettesæt aldrig hesten ved ryk eller hårde ord, husk den er stresset og det kun gør det værre ..

• #4   20. okt 2016 Jeg har faktisk lige det modsatte problem.. Min hests foldmakker står og vrinsker og vrinsker når jeg tager min. Om vi så bare går ind i stalden så står hun og vrinsker.
    Heldigvis løber hun ikke rundt, men står bare og kalder til vi er tilbage igen.

Men jeg kan mærke det er blevet bedre den sidste måneds tid, så det er jo nok bare et spørgsmål om tilvænning smiley

• #5   20. okt 2016 Og min han brumer helt vildt, ahah.
    Men han gør det altså også hvergang jeg siger noget til ham, så kommer der lige sådan en brummen.

Om det på mark, i stald, på bane eller tur.. smiley

Men tænker endelig bare at ignorere det, eller er det så voldsomt?

• #6   20. okt 2016
    Det er højest sandsynligt en bette smule seperationsangst, som dog ikke er voldsommere end vrinskeriet :o) Hvis hesten ikke gør det, de første 20 meter kan du prøve og holde dig der og langsomt udvide turen efterhånden som hesten er ok med det.

• #7   20. okt 2016 det er hestens sprog. når den er tryg ved dig, vil den ikke kalde på sin makker.

Kommentér på:
Hest vrinsker på ridetur

Annonce