402 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Jer med travere * sadel spørgsmål * Jer med travere * sadel spørgsmål *

Hej hg smiley
Min veninde har fået en skøn traver som jeg har fået part på, men vi skal have fundet en sadel til hende. Så nu vil jeg lige høre hvilken sadel i har til jeres travere og hvor bredde de er? Hun er ret spinkel smiley

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jer med travere * sadel spørgsmål *
  • #1   23. maj 2016 Jeg har haft nogle forskellige, men har nok været mest glad for wintec pro dressur (den gamle model) til min. Hun gik med en 16,5'' og medium kopfjern (sort)
    Hun er også ret spinkel, du kan se hende på min profil.

• #2   23. maj 2016 Kieffer ligger godt på alle. Har brugt både Kieffer Master og Europe på min gamle traver

• #3   23. maj 2016 Min gamle dreng (Stanley) gik med en Husar når vi sprang, 17" mellem bom (skal sælges) og en Hi-Lite når vi red dressur, 17" og mellem bom også (skal også sælges) de lå super godt på ham, han var også spinkel og ca 167-168 cm høj. Der er billeder på han galleri herinde smiley

• #4   23. maj 2016 Okay tak for svarende, det giver jeg videre og så lyder det lidt til at vi skal gå efter en mellem bom smiley

• #5   23. maj 2016 Sådan kan man desværre ikke gøre - hører hvad andre med samme race hest har brugt af bomstørrelse smiley

Fx bruger min slanke 174 cm i stang DV samme bom som min 165 cm i stang lavbenede småfede ollebolleblanding. Og det kan man ikke se, før man prøver sadlen på.

Det er rigtig gode penge givet ud, at få en sadelmager forbi og give en vurdering af hesten, og af hvad der kan ligge på den.
    På den måde kan man spare sig selv for at købe en masse forskellige sadler, og spare på dyrlæge, fordi hesten kan blive både halt og få ondt i ryggen af en forkert sadel.
    De fleste sadelmager sælger også brugte sadler, så vedkommende kan tage nogle med og prøve på hesten.

Mvh Charlotte

• #6   23. maj 2016 Tak Charlotte smiley

• #9   23. maj 2016 Min kan overhovedet ikke passe Kieffer, Kentaur, Passier osv. Osv... Heldigvis havde jeg sadelmager på og hun kasseret syv sadler ud af otte. Jeg troede jeg havde helgarderet mig ved at finde så mange forskellige mærker og diverse modeller i samme mærke. Men min traver har flad, bred ryg og de fleste sadelproducenter laver skrå bomme smiley heldigvis kunne han passe mit sidste forslag smiley så sørg for guds skyld at få sadelmager på så denne kan fortælle dig hvilke mærker og modeller din hest kan gå med smiley

Mvh TT

• #10   23. maj 2016 Okay det vil vi gøre så smiley

• #11   24. maj 2016 Heste er altså ret forskellige.
    Få en sadelmager ud, så i ikke ødelægger ryggen på den.

Kommentér på:
Jer med travere * sadel spørgsmål *

Annonce