{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
801 visninger | Oprettet:

Oplevelser med travere? {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg synes man hører så mange historier om, hvordan folk reagerer, når der er nogle der har sin travhest med til et stævne...
Hvordan har i oplevet det? Både jer der rider stævner, eller har oplevet andet, f.eks. på rideskole eller noget?
Ikke fordi det ville rører mig. Jeg elsker min nye traver meget højt, og nogle åndsvage piger, som synes noget andet kan rende og hoppe for min skyld. Om hun så flipper totalt ud inde på banen, så er det jo nok bare fordi hun ikke var klar, og derfor min skyld, så intet kan få mig til at elske hende mindre!

Men er der nogle der har oplevet noget? Synes det er utoligt, hvis vi hestepiger virkelig er så onde ved hinanden?

Det skal lige siges, at jeg de sidste mange år, har haft hest opstaldet privat, og derfor ikke har haft mulighed for at hører spydige kommentarer om mine travheste - så er nysgerrig.

Nicoline

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Oplevelser med travere?
  • #1   7. sep 2008 Miin far har en traver stutteri. og pigerne fra rideskolen ser ned på mig derfor .. altså de kan rende mig jeg elsker travheste..
    men altså jeg tager ikk mine travheste derud nogensinde. det ville sq være synd for dem smiley

• #2   7. sep 2008 Min traver har været afsted med en pige på 13 og ja de troede ikke han var noget særligt. Og hvad skete der?? Han vandt klassen med 74%.
    Nu er han handicaphest på Skovvangens Ridecenter og de er helt vilde med ham, se mere på hans profil smiley
    Jeg er ret ligeglad med hvad folk siger, for jeg ved min traver er en stjerne:)

• #3   7. sep 2008 Kigger forbi jeres heste:)
    Der er bare ikke noget bedre, end når man hører at det går godt for folk med travere... : )
    held og lykke:)

• #4   7. sep 2008 I sidste omgang, nu her, der stod Lizette hjemme hos min bror, så der hørte jeg selvfølgelig ikke noget dårligt om min skønne Traver.
    Men den første gang jeg havde Lizette, for ca. 13 år siden, stod hun opstaldet sammen med mange andre. Vi var også til mange stævner, og jeg gik til holdundervisning med hende på en rideskole. Dengang sagde folk ikke så meget, det kan da godt være at de har tænkt meget... Men man hørte altså ikke brok, bøvl, snobberi el. føj det er en Traver.. Det er lidt andre tider idag. Og jeg synes godt nok også at der er mange møg forkælede tøser med deres fine dyre heste, der ikke laver andet end at rakke ned på andre mennesker, eller andre brokkende tøser der bare mangler opdragelse! (Puha sku lige have luft)
    Man hører bare så meget. Det er en lidt anden tone idag, og unge ridepiger har bare glemt at huske at være høflige. Bare hør hvordan de taler til hinanden herinde på HG.
    (Og så fik jeg lige skåret alle over en kam:-)
    Ved selvfølgelig godt det ikke er ALLE piger, men det er bare ret mange af dem jeg møder el. hører om:-)
    Det bedste er bare at tænke f*** det! Vær ligeglad, og ignogrér hvad de siger. De må jo have det dårligt, når de sådan skal have alle andre folk ned med nakken også.

• #5   7. sep 2008 var til stævne igår, banen var ét stort mudderhul, og vi sank praktisk talt i op til flere gange, alligevel gik han til 55%, og det er kun anden gang han har været på udebane (sidste gang gik han programmet sidelæns hehe).. nogle glor enormt meget, men der er ikke nogen der siger noget, og har faktisk kun fået ganske få stødende ting at vide i de næsten 2 år jeg nu har haft ham (okay, 1 1/2) de fleste er helt vilde med ham og syntes at det er friskt af ham som ca. 14 årig at ville lære nyt. han er næsten kendt som "den der traver" ude på rideskolen, og han er faktisk tilsyneladende ret ligeglad. han vil bare gerne gøre sin moar glad, og er det ikke derfor travere er så fantastiske? smiley

• #6   7. sep 2008 Fedt, at det lyder som om der er så mange herinde, der viser hvad travere kan:)

Havde bare hørt så mange rygter om det, så ville lige høre, om det også var traverfolks opfattelse... Men ja, sådan er det vel...

• #7   7. sep 2008 Ulla v: de der piger med de dyre heste må vi godt nok håbe får sig en ordentlig tudetur den dag hypperen kyler dem af, og de indser de ikke kan ride :b man lær' så meget mere af de "dårlige" heste end af dem til 100.000, og hvis ikke de der typer kan forstå det, så er det vist ikke os der er de "dumme" smiley

• #8   7. sep 2008 Jo, vi kan vist godt blive enige herinde om at travere er fantastiske:)

• #10   8. sep 2008 jeg må osse sige som nicoline, at det er dejligt at vi med traver kan bevise at det er en dejlig hest og der ik er noget ondt i dem... det er en hest, som bare har den fordel at den kan holde ud og være længe i traven.... jeg har med min redet ture med 4 forskellig (godt nok ponyer) men de går hurtiger over i galop, for de er kan følge med gacon i trav
    men ved osse at de synes på den gård han stå, at han er en dejlig hest.. stille og rolig

• #11   8. sep 2008 Ja, det er meget muligt en travhest ikke kommer til OL i dressur, men det er jo godt nok også få heste der gør det! Så hvorfor ikke bare elske travere for det de er og det de kan!

• #12   8. sep 2008 NEMMERLIG!!! smiley

• #14   9. sep 2008 Stod valget mellem min tarver og min varmblods blanding, så var det helt klart min lille skævbenede Øffe som ville blive og den anden som blev sendt afsted.
    Vi har så også et specielt forhold, jeg havde Øffe's far også. smiley

Iøvrigt så har jeg aldrig mødt flinkere heste end travere. smiley

• #15   9. sep 2008 Helt enig, travere er bare kanon godmodige og ærlige heste.

• #16   9. sep 2008 En veninde jeg har startede lige Elegant første stævne i søndags.... (FOR SJOV)..... Og han blev meget godt modtaget...... Men han er også lidt speciel...... Se billeder i mit nyeste album.... smiley

• #17   11. sep 2008 folk siger ikke så meget når min traver er med til stævne. som regl for han lukket munden på folk og alle deres fordomme om travere. sidste stævne han var til vandt han over 5 rutineret spring heste smiley og han fik en 2. plads til vores klubmesterskab sidste år :b han har vundet 4 rostetter med hjem hehe.

Kommentér på:
Oplevelser med travere?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce