Oplevelser med travere? {{forumTopicSubject}}
Hej.
Jeg synes man hører så mange historier om, hvordan folk reagerer, når der er nogle der har sin travhest med til et stævne...
Hvordan har i oplevet det? Både jer der rider stævner, eller har oplevet andet, f.eks. på rideskole eller noget?
Ikke fordi det ville rører mig. Jeg elsker min nye traver meget højt, og nogle åndsvage piger, som synes noget andet kan rende og hoppe for min skyld. Om hun så flipper totalt ud inde på banen, så er det jo nok bare fordi hun ikke var klar, og derfor min skyld, så intet kan få mig til at elske hende mindre!
Men er der nogle der har oplevet noget? Synes det er utoligt, hvis vi hestepiger virkelig er så onde ved hinanden?
Det skal lige siges, at jeg de sidste mange år, har haft hest opstaldet privat, og derfor ikke har haft mulighed for at hører spydige kommentarer om mine travheste - så er nysgerrig.
Nicoline
nov 2007
Følger: 88 Følgere: 87 Heste: 9 Emner: 65 Svar: 180
men altså jeg tager ikk mine travheste derud nogensinde. det ville sq være synd for dem
feb 2004
Følger: 98 Følgere: 94 Heste: 14 Emner: 40 Svar: 983
Nu er han handicaphest på Skovvangens Ridecenter og de er helt vilde med ham, se mere på hans profil
Jeg er ret ligeglad med hvad folk siger, for jeg ved min traver er en stjerne:)
maj 2007
Følger: 17 Følgere: 16 Heste: 3 Emner: 51 Svar: 230
Der er bare ikke noget bedre, end når man hører at det går godt for folk med travere... : )
held og lykke:)
apr 2008
Følger: 12 Følgere: 14 Heste: 1 Emner: 30 Svar: 145
Men den første gang jeg havde Lizette, for ca. 13 år siden, stod hun opstaldet sammen med mange andre. Vi var også til mange stævner, og jeg gik til holdundervisning med hende på en rideskole. Dengang sagde folk ikke så meget, det kan da godt være at de har tænkt meget... Men man hørte altså ikke brok, bøvl, snobberi el. føj det er en Traver.. Det er lidt andre tider idag. Og jeg synes godt nok også at der er mange møg forkælede tøser med deres fine dyre heste, der ikke laver andet end at rakke ned på andre mennesker, eller andre brokkende tøser der bare mangler opdragelse! (Puha sku lige have luft)
Man hører bare så meget. Det er en lidt anden tone idag, og unge ridepiger har bare glemt at huske at være høflige. Bare hør hvordan de taler til hinanden herinde på HG.
(Og så fik jeg lige skåret alle over en kam:-)
Ved selvfølgelig godt det ikke er ALLE piger, men det er bare ret mange af dem jeg møder el. hører om:-)
Det bedste er bare at tænke f*** det! Vær ligeglad, og ignogrér hvad de siger. De må jo have det dårligt, når de sådan skal have alle andre folk ned med nakken også.
jul 2008
Følger: 31 Følgere: 29 Heste: 5 Emner: 45 Svar: 294
maj 2007
Havde bare hørt så mange rygter om det, så ville lige høre, om det også var traverfolks opfattelse... Men ja, sådan er det vel...
jul 2008
Følger: 31 Følgere: 29 Heste: 5 Emner: 45 Svar: 294
maj 2007
jul 2008
Følger: 27 Følgere: 14 Heste: 3 Emner: 1 Svar: 32
men ved osse at de synes på den gård han stå, at han er en dejlig hest.. stille og rolig
maj 2007
jul 2008
Følger: 27 Følgere: 14 Heste: 3 Emner: 1 Svar: 32
mar 2007
Følger: 52 Følgere: 56 Heste: 1 Emner: 1 Svar: 116
Vi har så også et specielt forhold, jeg havde Øffe's far også.
Iøvrigt så har jeg aldrig mødt flinkere heste end travere.
feb 2004
Følger: 98 Følgere: 94 Heste: 14 Emner: 40 Svar: 983
mar 2007
Følger: 260 Følgere: 230 Heste: 8 Emner: 248 Svar: 1.870
feb 2007
Følger: 35 Følgere: 35 Heste: 1 Emner: 1 Svar: 29
Oplevelser med travere?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside