573 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Ingen bil til træk af hestetrailer. Ingen bil til træk af hestetrailer.

Jeg står i situationen at jeg meget gerne vil starte stævner til sommer, men vores bil kan desværre ikke trække, (Mitsubishi colt)
Hvad gør i andre som står i samme situation? Jeg har hørt man kan leje en hestetransporter, men synes alligevel det bliver lidt dyrt når det kommer op på 1000kr for leje, når man "bare" skal til stævne.
Alternativet er at jeg sparer sammen til ny bil, men det er længere ude i fremtiden... Øv
På forhånd tak! ????

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opgravning af rødder 6.000 kr.
  • Vægbeslag TV 500 kr.
  • Bore huller i beton væg til billeder 400 kr.
  • ømreropgave: Lægge én gulvbrædde, skære bjælke jævn m. væg, fjerne gips/stål fra loft + lukke hul, montere 60 cm opkant 3.200 kr.
  • Møbelsamling klædeskab 1.000 kr.
  • Fix mit komfur/kogeplader 1.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ingen bil til træk af hestetrailer.
  • #1   24. apr 2016 Jeg ville høre om der er nogle i stalden (eller nogle i nærheden) der skal starte stævne, eller vil med smiley Ellers kan du evt. låne bil, hvis du kender nogen, der har en der kan trække.

• #3   24. apr 2016 Og kender man ikke nogen, der vil låne bilen ud/med til stævnet, jamen så kommer man jo bare ikke afsted.
    Sådan var det for mig, da vi ikke havde trailer.

• #4   24. apr 2016 Jeg er ved at tage trailerkørekort. Så kan jeg leje en kassevogn og en trailer der passer smiley

• #5   24. apr 2016 Jeg låner bil. Pt låner jeg lidt min venindes fars ene bil når jeg skal afsted alene, og det er super fedt! Ellers kører jeg altid med min kollega, så vi starter sammen smiley
    Ellers ja, så kommer man jo bare ikke afsted. Har mange gange stået i den trælse situation at jeg rigtig gerne ville afsted, men ikke kunne, da vores bil heller ikke må trække trailer/hest...

• #6   24. apr 2016 Nu er jeg på den anden side, har bil og trailer til 2 heste.
    Jeg tilbyder en gang imellem, at ta en med.
    Og hvis nogen spørg pænt (og betaler udgifter) kør jeg osse engang imellem, hvis jeg har tid.
    Det er simpelthen et spørgsmål om, at bruge sine forbindelser/kontakter.
    Da min gearkasse gik i stykker, lykkedes det mig, at låne 4 forskellige biler (det var self lige i en periode med stævner hver weekend)

• #7   24. apr 2016 Her i huset låner vi en bil af bekendte som kan trække. Aka. Låner forældrenes bil.
    Tidligere da vi skulle afsted med 2 heste. (som bilen ikke kan trække) så har vi måtte bruge en vognmand smiley

Man kan evt. også se om man kan leje en bil ved et biludlejningssted til formålet smiley

Men ja uden bil der kan trække. Det rette kørekort og en trailer så må man desværre se sig bundet til stalden. Sådan har det også været for mig i mange år. Men lige nu er vi i en luksussituation der gør at forældrene har bilen. Søster har kørekortet og traileren kan vi leje 2 km. væk til kun 150 kr. pr dag smiley
    Men lige om snart skrottes vores elskede bil da den har gået 450.000 km. Så køber forældrene en anden og så er det slut med at slide den op med heste trailer smiley

Så man må nogengange bare acceptere at man er låst derhjemme smiley

Kommentér på:
Ingen bil til træk af hestetrailer.

Annonce