Ingen bil til træk af hestetrailer. Ingen bil til træk af hestetrailer.
Jeg står i situationen at jeg meget gerne vil starte stævner til sommer, men vores bil kan desværre ikke trække, (Mitsubishi colt)
Hvad gør i andre som står i samme situation? Jeg har hørt man kan leje en hestetransporter, men synes alligevel det bliver lidt dyrt når det kommer op på 1000kr for leje, når man "bare" skal til stævne.
Alternativet er at jeg sparer sammen til ny bil, men det er længere ude i fremtiden... Øv
På forhånd tak! ????
aug 2009
Følger: 8 Følgere: 9 Heste: 2 Emner: 4 Svar: 60
jul 2007
Følger: 34 Følgere: 32 Heste: 2 Emner: 55 Svar: 1.162
Sådan var det for mig, da vi ikke havde trailer.
Blogger
Følger: 98 Følgere: 710 Heste: 3 Emner: 86 Svar: 1.843
nov 2007
Følger: 66 Følgere: 70 Heste: 7 Emner: 4 Svar: 782
Ellers ja, så kommer man jo bare ikke afsted. Har mange gange stået i den trælse situation at jeg rigtig gerne ville afsted, men ikke kunne, da vores bil heller ikke må trække trailer/hest...
dec 2005
Følger: 60 Følgere: 84 Heste: 5 Emner: 17 Svar: 2.729
Jeg tilbyder en gang imellem, at ta en med.
Og hvis nogen spørg pænt (og betaler udgifter) kør jeg osse engang imellem, hvis jeg har tid.
Det er simpelthen et spørgsmål om, at bruge sine forbindelser/kontakter.
Da min gearkasse gik i stykker, lykkedes det mig, at låne 4 forskellige biler (det var self lige i en periode med stævner hver weekend)
jul 2015
Følger: 10 Følgere: 123 Heste: 2 Emner: 76 Svar: 1.753
Tidligere da vi skulle afsted med 2 heste. (som bilen ikke kan trække) så har vi måtte bruge en vognmand
Man kan evt. også se om man kan leje en bil ved et biludlejningssted til formålet
Men ja uden bil der kan trække. Det rette kørekort og en trailer så må man desværre se sig bundet til stalden. Sådan har det også været for mig i mange år. Men lige nu er vi i en luksussituation der gør at forældrene har bilen. Søster har kørekortet og traileren kan vi leje 2 km. væk til kun 150 kr. pr dag
Men lige om snart skrottes vores elskede bil da den har gået 450.000 km. Så køber forældrene en anden og så er det slut med at slide den op med heste trailer
Så man må nogengange bare acceptere at man er låst derhjemme
Ingen bil til træk af hestetrailer.