{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
984 visninger | Oprettet:

Nervøs for at ride tur {{forumTopicSubject}}

Hej alle

I starten kunne jeg sagtens ride tur på min hest uden problemer, men for noget tid siden da vi red ude på marken , blev han forskrækket da der kom en elektrisk kørestol (eller noget i den stil) på en sti bagved.
Han begyndte at løbe og bukke to store buk så jeg røg af. Derefter fortsatte han i fuld galop tværs over marken og jeg og en anden løb efter ham. Han stod heldigvis bare og spiste græs og vi fik fanget ham. Undervejs på sin løbetur var han faldet, sadlen var i hvert fald godt beskidt på den ene side.
Jeg blev meget forskrækket, både over at falde af, men også over at han løb væk - ikke engang hjem.

Da vi næste gang red ud på marken var han ret fremadgående og jeg var lidt utryg. Lige da vi vender om, løber han lige pludselig fremad og laver nogle små hop/buk, jeg får hurtigt stoppet ham og hopper af, da jeg er bange for at det sker igen.

Lige siden der har jeg været bange/nervøs for at ride tur. Jeg spænder derfor meget op og hesten går meget fremad, hvilket han nok gør fordi han er glad, men også fordi jeg spænder så meget op.

Det skal lige siges at han er en stor dreng på omkring 176 cm.

Har i nogle råd til hvad jeg kan gøre? Jeg kan mærke at min nervøsitet påvirker ham ret meget.

På forhånd mange tak! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nervøs for at ride tur
Kommentér på:
Nervøs for at ride tur

Annonce