{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.131 visninger | Oprettet:

Problem ang. Opstaldning. {{forumTopicSubject}}

Det står sådan til at jeg før har oprettet et emne herinde fordi jeg havde problemer med opstalder. Hun har før forbudt en at komme i stalden fordi hun ikke kunne ride seriøst, fordi hun havde problemer med ryggen osv.
Nu er jeg så selv kommet i problemer med udlejer, eller vil mene hun har lavet et problem.

Det står sådan til jeg har 2 låneheste 1 pony og 1 hest, jeg havde ponyen inden jeg fik hesten og betalte depositum som er 1x opstaldning på 1350kr, samtidig med jeg gav hende penge for opstaldning så gav hende i alt første måned jeg stod der 2700kr.

Nu står det sådan til at jeg nu er blevet smidt ud derfra, fordi hun skulle lave et kæmpe problem over at hende som har hesten jeg har haft i 3 ugers tid pludseligt ikke måtte komme og hjælpe mig nogle problemer som jeg havde med hesten.

Staldejeren sagde jeg skulle proppe et pelham på, og en forvirret Emilie gør det...
Ejer skriver hun føler sig skuffet til et billede og det resultere i at staldejeren også kommentere på det og de har en mindre diskussion. - Her er jeg ikke indblandet.

Jeg skriver pænt til ejer at jeg er ked af hun skulle føle sig skuffet, og at det aldrig vil ske igen men det var en anbefaling jeg fik og prøvede det 3 Gange og efterfølgende brugte jeg det ikke da ejer ikke bryder sig om det og det er trodsalt hendes hest.

I onsdags skriver jeg til staldejeren at ejer kommer for at undervise mig 1 Enkelt gang fordi jeg gerne vil ud af problemet på den bedste måde og hun kender hesten.

Det skal siges der står i annoncen at der er fri benyttelse af faciliteter spring mm.
Det har aldrig været et problem og har utallige gange sprunget uden hun har været der men påbegyndte springundervisning 2x i ugen hos hende.

Pludselig må ejer ikke komme og undervise, og springene var pludselig ikke til fri afbenyttelse. - Efter episoden med kommentaren til mit billede ang. Bid.

Vi skulle have haft sprunget springundervisning igår klokken 17, men det blev sjovt nok rykket til idag klokken 16 hvor jeg havde aftalt med ejer hun skulle komme så vi rykkede det til klokken 09 i morges, hvor staldejerens datter sidder og overvåger det hele. Vi havde sat 3 spring op som jeg havde skrevet til staldejeren at jeg nok skulle rydde op og at jeg kunne lukke ud fordi jeg kom så tidligt.

Har beskeder fra staldejeren hvor der står at hvis jeg har et problem så synes hun ærligt jeg skal flytte - Fordi jeg skrev jeg ikke kunne se noget galt i ejer kom og hjalp.
Hvor jeg pænt skriver at hun tackler situationen forkert og at det ikke var for at lave et problem eller en diskussion.
Hun mener ejer har ondt i røven - Hvilket ejer ikke har!

Nå men, idag overvåger datteren ejers hjælp og vi snakker om hvordan staldejeren har undervist mig og jeg fortæller ærligt hvordan og hvorledes intet ondskabsfuldt.
Ligger mærke til datteren går ind, tænker det er fordi hun måske fryser eller andet?
Pludselig kommer staldejeren ud og går direkte mod ejer og siger "Hvad er dit problem", ejer har intet problem andet end hun følte sig skuffet mht. Bidet!
Staldejeren beskylder ejer for at beskylde staldejeren for alt muligt, som ALDRIG har været på tale.

Ejer og jeg inden alt det her sker, og jeg er igang med at opvarme snakker om at jeg gerne vil flytte. Da staldejeren kommer ud og der kommer denne store diskussion siger staldejeren til os "I skal fjerne jer fra min martrikel" - Ejer siger "Fint, vi henter en trailer omgående også skal vi nok køre" og det gjord vi. Imens de havde en diskussion siger jeg mens jeg sidder på hesten at det her absolut ikke skulle ende ud i et problem eller diskussion jeg søgte blot hjælp fra ejer.

Jeg har lige betalt 2100kr for begge hestene i denne måned, så jeg vil mene boksen er min indtil D. 1, jeg har taget begge hestene med mig.
Men hvad med depositum?
Jeg har betalt min måned for begge heste, men hvad kan jeg stille op med mit depositum? Der er ikke skrevet nogen lejekontrakt, desværre... Men har sort på hvidt at jeg har betalt depositum dengang jeg kom ind i stalden! Hvad kan jeg lige gøre i den her situation, for nu synes jeg godt nok det bliver dyrt.... For skal nu betale det nye opstaldningsted selvfølglig.
Hvis der kommer andre ind og bruger mine bokse, så skal jeg vel have mine penge?

Der står en pony i stalden som står i en MEGET lille boks, og jeg har 2 bokse og kunne godt forstille mig de stiller den pony i en af mine bokse, hvad gør jeg så der?

Mvh. En meget forvirret og irriteret Emilie...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problem ang. Opstaldning.
  • #1   8. apr 2016 Har lige snakket med en fra stalden og staldejerens egen pony står nu i min den ene boks.

• #2   8. apr 2016 Wow hvor lyder det som om, der er en der har ondt i røven - ja undskyld, men det kan vist ikke siges pænere smiley
    Hold op hvor er det dog usmageligt smiley
    Og en enorm træls situation for dig, ejer og heste!

• #4   8. apr 2016 Wow bliver helt vred inden i. Hvor er det uretfærdigt! Håber du kan få dine penge tilbage, og at karma bider staldejer i røven smiley

• #5   8. apr 2016 Hyggerytteren:
    Kunne ikke skrives bedre! smiley

• #6   8. apr 2016 Når du ikke har nogen kontrakt er der ikke meget at gøre.

Men når du har betalt depositum skal du self. have det tilbage, med mindre dine hest har lavet skader eller sådan noget på ting..
    Hvordan efterlod du boksene ? hvis de efterlades i samme stand som ved ankomst kan staldejer heller ikke kræve penge fra dipositum der..

Så der skal du self. sige du skal have det tilbage, dipositum er til at betale for den sidste måned man f.eks. er der elle skader osv..

Ang. de penge du har betalt når hun smider dig ud bør hun betale det meste tilbage, og i det øjeblik en anden overtager dine bokse skal der som min. betales det resterende fra den måned tilbage..

Men uden kontrakt og en lorte staldejer bliver det nok svært, men det er sådan det burde være..

• #8   8. apr 2016 Der er altid to sider af samme sag, dit depositum må du jo skrive og høre hende om, for det skal du have tilbage.

At hun har sat en anden hest i boksen er hendes beslutning, især når der ikke er kontrakt på at det specifikt er den og den boks, man kan sige kom du med begge heste ville det være hendes ansvar at finde plads.

Nu ved jeg ikke om du selv har bedt staldejer om hjælp med hesten eller om det er en som går bidløs

• #10   8. apr 2016 Har jeg som minimum ikke boksen til D. 1 hvis jeg selv havde valgt at flytte - Hvilket jeg ikke har...
    Jeg har skrevet til staldejeren jeg skal have mit depositum men hun mener at jeg absolut ikke skal have det tilbage for det bliver nemlig lagt sådan så at folk ikke smutter på den måde jeg har gjort, selvom det var hende der så pænt sagde jeg skulle forlade hendes martrikel...
    Er virkelig på bar bund lige nu, skal betale det nye opstaldningsted som jeg var så heldig at få begge heste opstaldet, fordi ejer af hesten står der med sin hest. Hvis jeg skal betale det, uden i det mindste at få mit depositum tilbage er det mange penge at miste på noget jeg slet ikke havde forventet.
    Jeg har snakket om at flytte, men ALDRIG nævnt det i stalden fordi jeg vidste det vil skabe problemer, så meningen var at jeg skulle have flyttet hesten her til D. 1 for så havde jeg brugt min måned, samtidig med jeg vil have advaret ejer med at jeg flyttede...
    Jeg har beskeder på at jeg har betalt depositum, beskeder på at jeg hver eneste måned har betalt min boks leje for begge heste..
    Hun er ikke særlig samarbejdsvillig... smiley
    Er SÅ frustreret!

• #11   8. apr 2016 Hvad er der at sige. Hvor der findes heste findes der strigler. Jeg ville klart kræve depositum og tilbagebetaling af resterende beløb for boksleje. Staldejer lyder som en der skal sættes på pladsog have tilbage af samme skuffe, så var det mig ville jeg forlange mit tilgodehavende udbetalt ellers vil alternativet være advokat eller også kan du jo høre om du skal kontakte SKAT for hende vedr. de indtægter hun har i boksleje - om de nu er opgivet?

• #12   8. apr 2016 Advokat bliver kontaktet, hvis ikke jeg får mine penge...
    - Jeg vil da helt klart starte med at true hende med SKAT, for jeg tvivler stærkt på at hun har opgivet noget!
    Samtidig med at advokat også vil blive kontaktet!
    Tak for råd Malli! smiley

• #13   8. apr 2016 Uanset hvad har du krav på at få dit depositum tilbage hvis din hest ikke har ødelagt noget. Overtages boksen af en anden efter du er rejst skal du have pengene for boksen tilbage. Du skal bare presse på hårdt mod hårdt og holde på din ret! Sig til hende at det er hende der har smidt dig ud pr. dags dato og du derfor er i fulde ret til at få dine penge tilbage. Vil hun ikke det er det politi anmeldelse.

• #14   8. apr 2016 Jeg er enig det er virkelig uretfærdigt! Jeg håber virkelig ikke at jeg en dag støder en i det problem.
    -Hvordan går det med at få pengene tilbage?

• #15   8. apr 2016 Øv for en lorte situation Emilie :(.

• #16   8. apr 2016 Ang. pengene, har svigermor lige hjulpet mig med at tage screenshots af de annoncer hun har liggende på facebook. Hun ændrede sin annonce for 2 timer siden, hvor det eneste der er ændret er at det er fra d. 1 til d. 1 der er opsigelse, men hun ved vidst ikke man kan se på facebook at tingende er ændret og at man kan se den gamle annonce.. Har skrevet til hende at jeg gerne vil se mine penge, men har intet svar fået... smiley

• #18   8. apr 2016 Nej selvfølgelig ikke. Hvis hun kan slippe afsted med det så ignorerer hun dig så hun kan beholde pengene. Du bør stille hende et ultimatum ala 'såfremt tilgodehavende beløb ikke er mig i hænde inden dato xx, politianmeldes sagen. Derudover kontaktes SKAT for at sikre du ikke tjener sorte penge på opstaldning'.

• #19   8. apr 2016 Jeg vil mene, at når hun smider dig ud på røv og albuer, så ska du ha alle pengene tilbage, minus dagene indtil du flyttede.
    Det er hende der vælger at smide dig ud.
    Men jeg var så ikke taget af sted, før hun havde betalt pengene tilbage..
    Så i princippet har du råderetten over boksene, og må i teorien stille i dem hvad du vil.
    Rent juridisk, er den manglende kontrakt lidt et problem, men det ka den så osse blive for hende selv.
    Hvis du er sikker på, at SKAT ku ha interesse i hende, ville jeg da ta den med i kampen for pengene.
    Og self ska man ha depositum igen, og når der allerede står en anden hest i boksen, ka det ikke bevises, at din hest evt har lavet skader.

Jeg ville gå videre med det, af princip.
    Hun har opført sig virkelig dårligt, barnlig og uretfærdigt.
    Jeg vil gå så langt at sige "hold kæft en k*lling"

• #20   9. apr 2016 Rigtigt træls situation for dig.
    Desværre kan det blive en lang sej kamp hvor jeg desværre tror dine odds er imod dig.
    Når der intet er på skrift er det så svært at bevise noget. Også at depositummet skal tilbage betales det har du jo ikke på skrift at det skal. Føler med dig og håber du får dine penge tilbage dog tror jeg ikke du skal sætte næsen op efter det. Hvad skat ang må du som "selvstændig" tjene op til 50000kr om året inden du skal betale moms osv. Og hvis hun kan vise kvitteringer for el vand foder strøelse så er det svært at bevise hun tjener på det. En evt retsag er hård og koster penge så det er noget du skal overveje grundigt. Men sys helt sikkert at du skal kontakte en advokat for at hører om dine chancer og sys du skal kæmpe for din ret og penge. For en lærerstreg trænger hun godt nok til. Sådan behandler man ikke "kunder" ret skal være ret og det lyder det ihvertfald ikke til at være i din situation. Held og lykke til dig og håber du finder dig godt tilrette det nye sted med dine hypper.

• #21   10. apr 2016 Hvis hun har smidt jer ud. Så ja er jeg også til du får pengene tilbage. Men jo rart hvis i lige havde vendt det mundtligt inden i flyttede hestene at det var dette som hun mente.
    Og ja din boks hvis du har betalt for den, så skal hun da ikke bare bruge den. Medmindre du får dine penge retur...
    Få gerne nogle fra stalden til at tage et billed og med dato. Så du ikke er ude i ord mod ord... Øv at folk er sådan trælse, og laver sådan nogle scener. Igen jo altid flere sider af sagen. Men lyder virkeligt ikke rart, at stå med to store dyr, og blive bedt om at flytte ud nu... Håber du finder et meget bedre sted fremover.

• #22   11. apr 2016 Jeg har skrevet at jeg gerne vil have mine penge, men jeg har ikke fået et svar. Min veninde som rider hendes heste, var til min fødselsdag i lørdags hvor hun fortæller mig at hendes hest står i min boks. Min plan er at kontakte en advokat hvor jeg kan få nogen råd og hvor jeg så kan finde ud af hvad jeg egentligt kan gøre. Jeg står nu med to heste der akut kom ud på en gård 40 min i bil væk fra mig af, og herude hvor jeg bor er der desværre ikke busforbindelser udover hvis jeg skal gå 5 km... Også til Odense, for at tage til Nørre Åby hvor hestene står.. Min kæreste arbejder, så heller ikke her har jeg mulighed for kørsel så står lidt i et dilemma men selvfølgelig skal hestene passes, men der bliver et par fridage da jeg umuligt kan komme derud flere gange i ugen. Jeg bor selv i Otterup.
    Ejer af hesten tilbød os selvfølgelig en plads derude, fordi det var ret akut og jeg nu ikke havde et sted at stå med mine heste, ponyen skal hjem her sidst i denne måned og nu er ejer af hesten måske ikke længere interesseret i udlån da hendes heste havde en gensynsglæde så nu står jeg uden hest pga. den her situation hvilket har gjort mig utroligt ked af det.
    Jeg betalte 1350,- i depositum d. 05/11-15 samtidig med en opstaldning samme dag på 1350,- for ponyen - Det skulle jo gives. Ingen af mine heste har ødelagt noget.
    Da ponyen skal væk her i sidst i april aftalte staldejer og jeg at hesten skulle overtage dens depositum, aftalte vi mund til mund - Her har der så heller ikke været nogen problemer.
    Jeg skulle betale 1050,- for hesten, da det var uden foder da den er i konsum, det vil egentligt sige jeg skulle uanset hvad have de resterende penge tilbage fra depositummet da det er en opstaldning.
    Hesten kom i midten af marts, derfor fik jeg en opstaldning til 700,- hvilket også er fair da jeg jo ikke stod der en hel måned.
    I april måned spurgte jeg hende fordi jeg var i tvivl om hvad jeg skulle give i opstaldning og der skrev hun 2100,- det vil sige jeg har fået en opstaldning på hesten til 850,- og jeg gav hende de 2100,- som hun sagde jeg skulle betale her havde vi ikke snakket om halv opstaldning eller noget, men hun skrev det selv.
    Dem betalte jeg i starten af april måned, og nu har vi d. 11-04 så vi har ikke engang stået der en halv måned og nu vil ejer af hesten alligevel ikke udlåne, så jeg har mistet en helt masse penge hvis staldejer nægter at give mig mine penge og det nye sted skal jeg købe foder til begge heste, en opstaldning koster 900,- derude og det er så 1800,- plus foder som jeg også lige har købt som var beregnet til hesten som jeg nu alligevel ikke skal have da ejer har fortrudt... Foderet koster lidt over 200,- og tilskud 165,- så lidt over 400,- i foder også. Jeg har intet problem i ejer opsiger kontrakten mht. lån, men nu står jeg og har mistet en helt masse penge og jeg vil da nødigt give 1800,- hvis ejer alligevel trækker lånet tilbage så vil jeg da nøjes med de 900,- til ponyen som alligevel kun skal stå der en måned... Ved ikke om jeg har et forkert syn på det.
    Nu hvor ejer har valgt at tage hesten tilbage i den her måned, og jeg har betalt opstaldning ved gamle stald(hende hvor problemet startede ved) som så er 850,- kan jeg så tillade mig at sige jeg gerne vil have de penge?
    Og staldejer, skal jo uanset hvad give mig nogen penge.

Staldejeren prøver rigtigt at snyde mig, hun skriver til mig at depositummet skal betales, det er betalt og at flytter man sker der med en måneds mellemrum, det stod ikke i annoncen som jeg lejede mig ind på det har hun rettet i samme dag som jeg flyttede... Og det kan ses da Facebook har været så smart at kunne se hvis et opslag er rettet.

Jeg har ingen anelse om hvad jeg egentligt lige gør i den her situation, 1 er at jeg muligvis mister en masse penge men noget andet er at jeg nu mister en hest som jeg havde knyttet mig så meget til og at ponyen desværre skal hjem her i april og jeg nu står uden hest... smiley
    Det har givet mig hovedpine, jeg er da heller ikke bleg for at sige mine øjne har været våde og jeg har været så stresset og frustreret i den her situation...

Jeg har heldigvis fået lov til stadig at ride mit stævne på hesten som jeg var tilmeldt inden alt det her skete.... Men der hvor vi er flyttet hen, er der ingen spring og det er en sandbane.... Der er så Nørre Åby rideklub lige ved siden af som koster 400,- årligt også må du benytte deres faciliteter, men jeg vil ikke miste 400,- ekstra for at jeg kan træne til et enkelt og mit sidste stævne på den her hest... Så overvejelserne har da været der at jeg burde droppe det, men samtidig kommer hende staldejeren også til det stævne hvor min veninde skal ride hendes hest og her kan jeg jo også lige fortælle hende at jeg gerne vil have mine penge.... Ja, jeg er forvirret, frustreret og enormt ked af det....

• #23   11. apr 2016 Årh for pokker da en møgsituation.. ØV! Ved knapt hvad jeg skal skrive :(..

• #24   11. apr 2016 Du kan ikke få lov, hvis du kontakter nørre åby rideklub at betale pr gang du låner faciliteterne? smiley

• #25   11. apr 2016 Af hvad jeg forstod, kunne du betale 40kr pr gang, men det er vidst uden spring.. smiley

• #26   11. apr 2016 okay, kan du ikke aftale at du bruger springene for en merpris? Jeg ved godt at det alligevel løber op, hvis du skal ride derovre flere gange, men hvis du kan træne en eller 2 gange på deres baner og herefter bare træne i naturen eller hjemme, så er der alligevel sparet lidt der smiley

• #27   11. apr 2016 Det er i weekenden jeg skal til stævne, så hvor meget jeg lige får trænet ved jeg ikke...
    Men jo, kunne da spørge smiley

• #28   11. apr 2016 Hold nu kæft, en situation ..... Puha, jeg kan godt forstå, du føler dig klemt!! smiley

• #29   11. apr 2016 Ejers beslutning er taget hun beholder ham og ponyen skal aflives her i april.... Hold nu k*ft hvor er det ikke sjovt... Mister begge heste og en masse penge...

• #30   11. apr 2016 Skal Queen aflives o: ?
    Amen altså en forfærdelig situation du er midt i.. Hvor er jeg ked af det på dine vegne :(.

• #31   11. apr 2016 Jep... Den bedste beslutning for hende... smiley
    Det er seriøst det værste jeg hidtil har prøvet! At være frustreret, stresset, irriteret, sur og ked af det samtidig er godt nok ikke sjovt...

• #33   11. apr 2016 Stald z
    Sender et kæmpe stort luftkram. Det der er en hver hesteejers største frygt smiley

• #35   11. apr 2016 Utilgiveligt er det første ord der runger i mit hoved. Ej, men det er da tillidsbrud så det gør noget!!!

• #36   12. apr 2016 Har du fået snakket med en advokat? smiley

• #38   12. apr 2016 Kom til Nykærgaard i stedet!! Der er så hyggeligt og billigt smiley

• Gry B
    Gry B Tilmeldt:
    dec 2007

Følger: 22 Følgere: 18 Svar: 5
    #39   14. apr 2016 Da det er den (utrolig utiltalende) tidliger udlejer af boksene der har smidt dig uberettet du, mener jeg at du bør have pengene tilbage for den dag hun smed dig ud og resten af betalingsperioden samt selvfølgelig depositum.
    Da man jo ikke må opfordre til selvtægt ville jeg nok "bare" tage ud til hende med mine venner (bare så hun ikke bliver ubehagelig) og blive til du får dine penge eller noget af samme værdi som du så kan sælge for at dække dit tab. Manen til dårlig opførsel skal man da lede længe efter. Jeg har selv været udlejer i 11 år og forstår ikke hvad hun vil opnå med sin dårlige opførelse
    Ønsker dig held og lykke fremover og håber du finder en dejlig hest igen
    smiley

• eva
    eva Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 8 Følgere: 6 Svar: 4
    #40   14. apr 2016 Håber du har fået løst dit problem med udlejer Advokat er nok en god ide ,kan din mobil ikke optage samtaler ?..

• nina karima E
    nina karima E Tilmeldt:
    okt 2013

Følger: 1 Svar: 2
    #42   14. apr 2016 Hejsa:)
    Jeg har selv lige oplevet det samme, og der findes desværre mange stald ejere som ikke forstår at det er en forretning de driver, og man er deres kunde, og man som kunde er berettiget til at de servicere os som står i vores kontrakt. Jeg fandt ud igennem advokatvagten at du både er berettiget til at få din staldleje igen for april måned, og du skal også have dit depositum igen. Da hun bad dig forsvinde fra hendes matrikel, begik HUN kontraktbrud ved IKKE AT OVERHOLDE din måneds opsigelse, og når der ikke er en opstaldningskontrakt, går retten efter standard kontrakt, hvor der er 1 måneds opsigelse + du kan dokumentere din depositum indbetaling. Ser du, kontrakten er ikke til dit bedste. Den er normalt lavet for at dække udlejer, så hvis hun ik har lavet den, er hun dum. Du kan ringe til mig på 81733327, så får du at vide hvordan du håndtere det her igennem retsystemet, og får både din leje samt depositum igen. Hun må jo ik tage din leje når dine heste ik står der, og du intet har gjort galt. Det lyder jo lige nøjagtig som de opføre sig på stevnsbogård eller granlygård. Det er simpelthen blevet en epidemi at nogle staldejere tror de kan opføre sig ligesom det passer dem. Du skal ikke finde dig i det, ikke kun for dig selv, men fordi det altså også kan ske for den næste unge pige, som måske ik har råd til at miste alle de penge pga en stald udlejers nykker.

• #43   15. apr 2016 Hun har kontaktet mig, staldejeren.
    Hun skriver jeg får mit depositum tilbage, men % omkostninger af de gange hun har hjulpet mig frivilligt her nævnes mit første stævne på Winnetou. - Min morfar kørte både hendes hest og Winnetou, samt vi lånte en fra staldens trailer, hvor er den hjælp henne? Hun valgte selv at stille sig ud på banen og råbe hvad jeg skulle gøre og ikke skulle gøre til stævnet. Samt skriver hun at jeg pludselig har truet hende og stjålet fra hende hvilket jeg aldrig har gjort!
    Jeg SKAL og VIL have de penge tilbage også de sidste 22 dage af måneden hvor jeg så ikke har stået der så omtrent 2000kr skal jeg havde fra hende af.
    Jeg har endnu ikke svaret på hendes besked for så kan hun lige svede lidt over det.

• nina karima E
    nina karima E Tilmeldt:
    okt 2013

Følger: 1 Svar: 2
    #45   15. apr 2016 Emilie, du skal ikke diskutere så meget med hende. Kopier det her og send videre til hende.

Da du har misligholdt den standard kontrakt som forekommer imellem du og jeg, grundet du ikke havde interesse i at lave en kontrakt på trods af, at det er ulovligt. Standard kontrakten er meget klar omkring depositum (og min indbetaling kan jo bevises via min bank transaktion). Der er 1 måneds depositum, og da du har misligholdt kontrakten ved at smide mig ud pr dags dato uden grundlag (der jo vidner til at du intet grundlag havde, og disse bliver indkaldt i retten), kræver jeg både min staldleje for de dage vi ikke har kunnet bruge min boks grundet din udsmidning, og jeg kræver mit depositum retur med selvsamme effekt. står de ikke på min konto i løbet af 5 dage, vil jeg småsags sagsøge dig, og i min stævning bliver du også sagsøgt for sagsomkostninger samt injurier og bagvaskelse.

Kommentér på:
Problem ang. Opstaldning.

Annonce