Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • sætte hylder op bad og køkken 3.000 kr.
  • Tilskæring af ca 14 have fliser 400 kr.
  • Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  grønpiller??
  • #2   2. apr 2016 Til de er opblødte, er det nemme svar smiley Det tager et par timer. Så hvis du skal bruge dem om eftermiddagen, kan de sættes i blød om morgenen. Hvis de står køligt kan de også sættes over dagen før.
    Jeg ville personligt ikke lade dem stå meget mere en 24 timer.
    Hvis man har glemt at sætte nye piller over, og skal bruge dem nu og her. Kan man hælde kogende vand over pillerne, og de popper op i løbet af få minutter smiley

• #3   2. apr 2016 Vi sætter dem over om morgenen inden vi giver wrap, så passer det med at de får deres krybbefoder ca 1,5 time efter. smiley Jeg ville max lade det stå i et døgn.

• #4   2. apr 2016 Okay, jeg kan nemlig ikke nå ud og sætte dem over om morgenen, skulle helst kunne sætte dem over dagen Før, eller lave en lyn opblødning smiley

• #5   2. apr 2016 Da min søsters pony fik dem, så brugte vi kogende vand, så tog det mellem 30-60 min at opbløde smiley

• #6   2. apr 2016 Tror jeg prøver med kogende vand så skal det ikke stå næsten et døgn

• #7   2. apr 2016 God ide, især her hen over sommeren smiley

• #8   2. apr 2016 Jeg har haft brugt roepiller, og lige nu har jeg lidt høcops. Jeg bruger kogende vand, så tager det ikke ret lang tid at bløde dem op...

• #9   3. apr 2016 Jeg fodre med Grønpiller. Og de skal helst stå natten over. Men de kan altså sagtens stå i mere en 24 timer hvis bare der er låg på ;).
    Men men men jeg blander hverdag til min og når jeg er i stalden får den sine Grønpiller og jeg blandet en omgang nye.
    Hvis de bliver opblødt med kogende vand så husk at lad dem stå i 30 min-60 min.

• JM
    JM Hjælpe-administrator

Følger: 82 Følgere: 77 Heste: 6 Emner: 51 Svar: 2.922
    #10   3. apr 2016 Grønpiller behøves ikke at blive udblødt og slet ikke i mange timer, i gamle dage brugte man dem sammen med havre og de er ikke at sammenligne med roepiller der heller ikke skal stå i mange timer, vores er færdig på 20 min i varmt vand, og det er de helt alm.

I lalle fuldfoderblandinger er det pulpetter af både roepiller og grønpiller samt lucernepulpetter, som også udfodres tørre.

Her i den tid vi går i møde med højere temp. Ville jeg aldrig lave mere end der bruges på et max to fodringer.

Kommentér på:
grønpiller??

Annonce