skal - skal ikke - vedr udstyr {{forumTopicSubject}}
jeg går og overvejer om jeg bør sælge alt mit udstyr
altså alt rideudstyret.
jeg har to foldbumser, som bliver 15 år i år. Og de er stadig ikke tilredet. har da forsøgt flere gange, men er aldrig blevet færdig
men har da stadig en lille drøm om at de nok bliver det engang. har altid gerne ville selv, men nu har jeg både slidgigt, leddegigt og en discopolaps, så det er nok ikke ligefrem det bedste helbred at skulle hoppe på en hest
jeg går dog og drømmer som sagt, så har alt det rette udstyr til dem. har dog valgt at droppe en lædersadel, så har en lammeskindssadel hænge i stedet for (købt billigt).
hvad ville I gøre?
det skal siges at jeg endelig aldrig har været sådan rigtig interessert i ridning. ville gerne ride western og det er da stadig det jeg gerne vil. men det er bare så hammer svært at finde nogen som kan og vil hjælpe en.
skal de bare gå og hygge sig og så dropper jeg det med at skulle have dem tilredet?
eller skal jeg prøve at sige "vi tager en sommer mere og så skal der ske noget"?
jeg er måske lidt bange for at man som hesteejer, burde ride i andres øjne. også når jeg nu har haft dem i 13 og 14 år
det skal siges at vi bare går og hygger i det daglige. når vejret er godt træner vi hms. de ligner ikke nogen som keder sig. er ude hver dag hele året. iført dækner selvfølgelig
maj 2009
Følger: 54 Følgere: 602 Heste: 2 Emner: 278 Svar: 5.750
Ingen siger du aldrig får dem tilredet! Altså, havde du boet lidt tættere på, så skulle jeg gerne lægge krop til, til du selv havde mod på at hoppe op.
dec 2005
Følger: 60 Følgere: 84 Heste: 5 Emner: 17 Svar: 2.728
Så ligger det ikke og rådner
Mht. til forventningen om, at man rider sine heste, så tror jeg ikke du ska være bange for den holdning.
Hvis man hygger sig med sine heste fra jorden, så er det jo sån det er.
Dem der har Shetlændere som er for store, laver jo osse ting fra jorden.
Min den gamle, blev først redet til som 11års, fordi hun havde gået som følhoppe og foldbums - og er igen foldbums på pension.
aug 2008
Følger: 54 Følgere: 64 Heste: 6 Emner: 124 Svar: 9.496
jeg havde beholdt det......
mar 2007
Følger: 10 Følgere: 72 Heste: 8 Emner: 70 Svar: 1.143
apr 2008
Følger: 16 Følgere: 30 Heste: 2 Emner: 139 Svar: 1.699
så jeg tror bare at det bliver hængende lidt endnu, og så prøver vi at lege lidt mere. og så ser vi hvad det bliver til
min vallaks mor var 12 og min hoppes mor var 14 år da de blev tilredet - mener jeg det var. de var begge pænt oppe i årene.så det ligger til familien
jan 2015
Følger: 3 Følgere: 26 Heste: 3 Emner: 85 Svar: 2.104
Og det vigtigste ved at have hest er, at man holder af dem og nyder samværet med dem. Om man rider på dem, går ture, kigger på dem og nyder at klappe dem - så længe både heste og ejer har det godt med det, så er det ligegyldigt hvad man laver med dem.
Mvh Charlotte
skal - skal ikke - vedr udstyr