{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ridebane
  • #1   28. dec 2015 At dræne ridebanen er i hvert fald første skridt smiley

• #2   28. dec 2015 Er det ik meget dyrt at få drænet smiley

• #3   28. dec 2015 At dræne korrekt, er at ligge dræn under ridebanebunden - dvs at anligge ridebanen på ny.
    Så det koster.

Jeg har set nogle forsøge at ligge dræn ned i en etableret ridebane, hvilket har lavet huller i ridebanen, hvor den så er dyb, og hvor lagene er blevet blandet.

Når det så er sagt, så tror jeg ikke der nærmest er en eneste ridebane, som i disse to måneder vi har haft med øspøs regn nærmest i døgndrift, kan sige sig fri for at være våde. En normal vinter ville en alm ridebane ikke blive en sø.

Mvh Charlotte

• #4   28. dec 2015 Det koster at få drænet, men det er guld værd !

Vi har dræn på vores bane + sand som toplag. Det giver ikke verdens bedste fjedring, men den fungerer godt til vores behov (ikke springryttere). Selvom vi har haft heldagsregn i næsten 2 døgn i Roskilde (ind til lidt over middag igår), så var banen rigtig fin her til morgen. Dræn er guld !

• #5   28. dec 2015 Der findes desværre ikke en billig løsning på en god ridebane. Min ridebane har ikke være billig men heller ikke voldsomt dyr. Den er drænet rigtig godt og til trods for at den ligger for foden af en bakke hvor alt vandet fra marken render ned, så er den ikke våd efter det voldsomme vejr vi har haft på det sidste. Den er selvfølgelig lidt våd, men der ligger ikke vandpytter på den og den er ikke glat smiley
    Den er som sagt godt drænet og så er der lagt 7 cm grus og 3 cm flis på den smiley

Kommentér på:
Ridebane

Annonce